MIKSI DIGIMARKKINOINTI JA -MAINONTA?
Tänä päivänä lähes 90 % kuluttajista käyttää hakukoneita jossakin vaiheessa ostoprosessiaan. Pelkästään Suomessa tehdään päivittäin yli 30 miljoonaa Google-hakua. Hieman kärjistetysti voidaankin sanoa, että jos yrityksesi ei löydy hakukoneista, sinua ei ole olemassa.
Verkkosisältöjen hakukoneoptimointi (SEO) ja hakukonemarkkinointi (SEM) ovat molemmat pitkäjänteistä työtä, jonka tulokset eivät näy heti. Systemaattisella tekemisellä on kuitenkin mahdollista saavuttaa hyvät tulokset sekä orgaanisesti että maksullisen mainonnan puolella.
Mitä tarjoamme sinulle?
+ Markkinoinnin automaatio
+ Hakukoneoptimointi (SEO)
+ Hakukonemarkkinointi (SEM) ja muu mainonta
+ Sähköpostimarkkinointi
+ Digimarkkinoinnin mittaaminen ja kehittäminen
MARKKINOINNIN AUTOMAATIO
Markkinoinnin automaatiolla tarkoitetaan sanan mukaisesti markkinoinnin toimintoja, joita voidaan automatisoida ja säästää näin markkinoijan aikaa. Yleisimpiä automatisointeja tehdäänkin mm. sähköpostiviesteihin ja asiakassegmentointiin. Toistuvien ja rutiiniluontoisten toimenpiteiden automatisoinnin lisäksi markkinoinnin automaatiolla on mahdollista tuottaa myynnille entistä lämpimämpiä liidejä sekä pisteyttää heidät käyttäytymisen perusteella.
Autamme sinua rakentamaan markkinoinnin automaatioita, joiden avulla varmistamme, ettei yksikään liidi jää vaille ansaitsemaansa huomiota, vaan saa jatkossakin viestejä, jotka ohjaavat ostopolulla eteenpäin.
HAKUKONEOPTIMOINTI (SEO)
Kamppailu hakukoneiden hyvistä sijoituksista on tämän päivän sisältötulvassa raakaa peliä. Kärkisijoille päästäkseen verkkosivun täytyy olla paitsi teknisesti ja sisällöllisesti priimaa, tulee sinne myös jatkuvasti tuottaa tuoretta ja relevanttia sisältöä. Tässä auttaa hakukoneoptimointi eli SEO (Search Engine Optimization), joka varmistaa, että tuottamanne sisällöt löytyvät eri hakukoneista.
Autamme verkkosivujesi hakukoneoptimoinnissa, jotta ne löytyvät hakukoneista niillä hakusanoilla, joilla unelma-asiakkaasi etsivät ratkaisua ongelmaansa.
HAKUKONEMARKKINOINTI (SEM) JA MUU MAINONTA
Jotta sisältösi saavat parhaan mahdollisen näkyvyyden ja tavoittavat kohderyhmäsi, tuemme sisällöntuotantoa mainonnalla. Mainonnan avulla potentiaaliset asiakkaasi löytävät palveluidesi pariin ja yrityksesi jää yhä useamman mieleen. Mainonnassa hyödynnämme laajaa kokemustamme useista eri mainosalustoista, kuten Google, Facebook, LinkedIn, Twitter ja YouTube. Tarkemmat kanavavalinnat teemme kuitenkin aina kohderyhmäsi mukaisesti saavuttaaksemme parhaat mahdolliset tulokset.
SÄHKÖPOSTIMARKKINOINTI
Sähköpostimarkkinointi on yhä tänä päivänä tehokas tapa tavoittaa ne ihmiset, jotka olet jo saanut markkinointisi piiriin esimerkiksi maksuttomien oppaiden, uutiskirjetilauksen tai järjestämiesi tapahtumien ansiosta. Sähköpostimarkkinointi on myös oiva tapa muistaa ja tarjota lisäarvoa olemassa oleville asiakkaillesi. Autamme sinua rakentamaan sähköpostikampanjoita, jotka oikeasti tavoittavat kohderyhmäsi eivätkä päädy saman tien roskakoriin tai jää kiinni asiakkaasi spämmifilttereihin. Lisäksi pidämme huolen siitä, että kampanjalle on määritelty selkeät tavoitteet ja onnistumisen mittarit
DIGIMARKKINOINNIN MITTAAMINEN JA KEHITTÄMINEN
Digimarkkinoinnin hienous piilee siinä, että kaikki toimenpiteet ovat oikeasti mitattavissa ja markkinoinnin ROI helposti laskettavissa. Me uskomme vahvasti siihen, että mitä et mittaa, sitä et voi myöskään johtaa. Aloitamme yhteistyön aina yhteisten tavoitteiden sekä mittareiden määrittämisellä. Tämän pohjalta rakennamme teille dashboard-näkymän, josta voitte jatkossa seurata sovittujen mittareiden kehittymistä reaaliaikaisesti.
KIINNOSTUITKO NÄISTÄ PALVELUISTAMME VAI ONKO HAASTEESI TOISENLAINEN? KYSY, NIIN KERROMME LISÄÄ.

Katja Asikainen
Liiketoimintajohtaja, markkinointiviestintä

Sisältömarkkinointi
Kuukausisopimuksella varmistat, että valitsemiisi kanaviin tuotetaan aidosti asiakkaallesi arvokasta ja kiinnostavaa sisältöä teksti-, kuva- tai videomuodossa.

Vaikuttavat verkkosivut ja verkkokaupat
Autamme sinua rakentamaan vaikuttavia verkkosivuja ja verkkokauppoja, joiden avulla saavutat liiketoimintasi tavoitteet.

Vältä digimarkkinoinnin sudenkuoppa suunnittelulla
Onnistuneiden digimarkkinointikampanjoiden ja -suunnitelmien salaisuus on yhdessä tekeminen asiakkaan kanssa. Digimarkkinointisuunnitelman tavoitteiden täytyy olla mitattavia ja realistisia. Ne eivät myöskään saa olla liian suuripiirteisiä.