YKSI JÄRJESTELMÄ
HubSpot yhdistää markkinoinnin, myynnin ja asiakaspalvelun työkalut yhteen samaan järjestelmään.
Yhdistämme syvän asiakas- ja työntekijäymmärryksen luovaan suunnitteluun, vaikuttavaan viestintään ja vahvaan digiosaamiseen.
Kasvata osaamistasi markkinoinnista, viestinnästä, myynnistä ja johtamisesta blogimme ja maksuttomien asiantuntijamateriaalien avulla. Mukavia oppimishetkiä!
Autamme rakentamaan yrityksiä, joihin sekä henkilöstö että asiakkaat haluavat sitoutua.
Oli asiasi pieni tai suuri, olemme täällä. Jätä viestisi tästä, niin otamme yhteyttä pikimmiten. Ollaan kuulolla!
Ota yhteyttä
HubSpot on työkaluna monelle markkinoijalle jo varsin tuttu, eikä sen suosio tunnu horjuvan. Tutkimuksetkin sen osoittavat, HubSpot on valittu useaan otteeseen parhaaksi markkinoinnin automaatiojärjestelmäksi. HubSpot on toki paljon muutakin ja siksi työkaluun luottaa jo yli 143 000 asiakasta yli 120 maassa.
HubSpotin selkeä ero muihin teknologioihin verrattuna on sen käytön helppous: yhdellä järjestelmällä hoidat sekä myynnin, markkinoinnin, asiakaspalvelun että verkkosivujen hallinnan. Yhdessä nämä auttavat parantamaan asiakaskokemusta, yhdenmukaistamaan markkinointia ja myyntiä sekä helpottamaan raportointia. HubSpot koostaa kaikki markkinoinnin, myynnin ja asiakaspalvelun toimenpiteet sekä tulokset selkeille dashboard-näkymille ilman, että raportteja täytyy koostaa tai käydä katsomassa useasta eri järjestelmästä.
HubSpotin avulla todennat markkinoinnin ja myynnin vaikuttavuuden: paljonko tietty kampanja on tuottanut euroja tai montako liidiä olette kääntäneet asiakkaiksi tämän vuoden aikana. Voitte seurata reaaliaikaisesti, paljonko myyntiputkessa on tarjouksia kullakin myyjällä tai kuinka nopeasti asiakaspalvelunne on pystynyt reagoimaan saapuneisiin palvelupyyntöihin.
Huomioitavaa on, että toimiakseen, inbound-markkinointi ja markkinoinnin automaatio vaativat paljon laadukasta ja kohderyhmälle suunnattua, lisäarvoa tuottavaa sisältöä. Tässä voimme auttaa ketterällä kuukausipalvelulla.
Olemme sertifioitu HubSpot Gold Solutions Partner, joten voimme auttaa markkinoinnin, myynnin ja asiakaspalvelun tehostamisessa sekä HubSpotin käyttöönotossa. Lisäksi autamme rakentamaan modernit ja hakukoneystävälliset HubSpot-verkkosivut.
HubSpot yhdistää markkinoinnin, myynnin ja asiakaspalvelun työkalut yhteen samaan järjestelmään.
HubSpotin avulla kaiken tekemisen keskiössä on asiakas ja hänen kokemuksensa.
HubSpot mahdollistaa paitsi asiakaskokemuksen, myös koko liiketoiminnan kasvun ja skaalautuu tarpeidenne mukaisesti.
HubSpot Marketing Hub on markkinoijan paras kaveri. Sen avulla tavoitat oikean kohderyhmän, konvertoit verkkosivukävijät liideiksi, hoivaat ja ohjaat heidät ostopolullaan eteenpäin aina asiakkaaksi saakka sekä toteutat kokonaisia imbound- ja abm-kampanjoita – yhdessä, helppokäyttöisessä järjestelmässä.
HubSpot Sales Hub on helppokäyttöinen CRM-järjestelmä, joka auttaa myyntitiimejä kotiuttamaan kauppoja, syventämään asiakassuhteita sekä hallinnoimaan myyntiputkiaa entistä tehokkaammin – yhdessä, helppokäyttöisessä järjestelmässä.
HubSpot Service Hub on asiakaspalvelun työkalu, joka auttaa syventämään asiakassuhteita sekä tehostamaan tiimin toimintaa. Service Hub on helppokäyttöinen ja saumattomasti yhteydessä HubSpotin CRM-järjestelmään, jonka keskiössä on asiakas. HubSpot Service Hubin avulla pystyt tarjoamaan ensiluokkaista asiakaspalvelua ja näin takaamaan parhaan mahdollisen asiakaskokemuksen.
HubSpot Content Hub on toiminnallisuuksiltaan paljon enemmän kuin pelkkä verkkosivu. Hubspot Content Management System yhdistettynä jo pelkästään HubSpotin CRM-järjestelmään auttaa parantamaan asiakaskokemusta, yhdenmukaistamaan markkinointia ja myyntiä sekä helpottamaan raportointia. Content Hubin avulla tuska verkkosivuston hallinnasta poistuu. Se mahdollistaa keskittymisen kasvuun johtavan sisällön, kampanjoiden ja asiakaskokemuksen rakentamiseen.
Olemme HubSpot Solutions Partner ja voimme auttaa paitsi HubSpotin onnistuneessa käyttöönotossa, myös koulutuksessa sekä konsultoinnissa. Annamme mielellämme sparrausta ja vinkkejä HubSpotin käytön tehostamiseen sekä esimerkiksi uusien ominaisuuksien hyödyntämiseen.
Lue, miten autoimme uutta henkilöstöpalvelualan toimijaa Folkaa brändin lanseerauksessa sekä rakentamaan vaikuttavat HubSpot-verkkosivut.
Lue, miten systemaattisen sisältö- ja digimarkkinoinnin sekä HubSpotin käyttöönoton myötä 3D Formtechin tunnettuuden kasvu on konkretisoitunut suorien tarjouspyyntöjen ja liidimäärän kasvun merkittävänä kasvuna.
Vastaamme sinulle mahdollisimman pian.
Yrityksen verkkosivuston uudistaminen on aina vaativa projekti, jossa on huomioitava monta eri näkökulmaa ja jonka...
HubSpot tarjoaa laajan valikoiman työkaluja markkinointiin, myyntiin ja asiakaspalveluun, mutta omiin tarpeisiin...
Verkkosivujen hinnoittelusta kysytään meiltäkin lisätietoja jatkuvasti. Miksi sillä on väliä, maksaako...