Mitä B2B-markkinoinnin Maturity Curve meille opettaa – ja mitä tekemistä sillä on RevOpsin kanssa?
Sangram Vajre, yksi Account Based Marketingin (ABM) pioneereista ja kirjan ABM is B2B kirjoittajista, tuo kirjassaan...
Yhdistämme syvän asiakas- ja työntekijäymmärryksen luovaan suunnitteluun, vaikuttavaan viestintään ja vahvaan digiosaamiseen.
Kasvata osaamistasi markkinoinnista, viestinnästä, myynnistä ja johtamisesta blogimme ja maksuttomien asiantuntijamateriaalien avulla. Mukavia oppimishetkiä!
Autamme rakentamaan yrityksiä, joihin sekä henkilöstö että asiakkaat haluavat sitoutua.
Oli asiasi pieni tai suuri, olemme täällä. Jätä viestisi tästä, niin otamme yhteyttä pikimmiten. Ollaan kuulolla!
Ota yhteyttä
Kamppailu asiakkaiden huomiosta on raakaa peliä. Hyvän pohjan onnistumiselle luo se, että verkkosivusto on sekä teknisesti että sisällöllisesti priimaa. Hakujen kärkisijoille ja asiakkaan sydämeen päästäkseen, on digimarkkinoinnin kaikkien keinojen kuitenkin oltava käytössä.
Verkkosisältöjen hakukoneoptimointi sekä hakukonemarkkinointi ovat molemmat pitkäjänteistä työtä, jonka tulokset eivät näy heti. Näiden lisäksi tarvitaan myös monikanavaista kampanjointia niissä kanavissa, missä kohderyhmänne parhaiten tavoittaa, ja vieläpä oikea-aikaisesti. Yhdistämällä systemaattisen ja jatkuvan tekemisen sekä kausittaisen kampanjoinnin, on mahdollista saavuttaa hyvät tulokset sekä orgaanisesti että maksullisen mainonnan puolella.
Digimarkkinoinnin tehostamiseen tarjoamme ketterää markkinoinnin kuukausipalvelua. Kuukausipalvelu voi koostua useista sisältö- ja digimarkkinoinnin toimenpiteistä ja se räätälöidään aina vastaamaan yrityksesi tarpeita ja tavoitteita.
Lue lisää markkinoinnin kuukausipalvelusta
Digimarkkinoinnin hienous piilee siinä, että kaikki toimenpiteet ovat oikeasti mitattavissa ja markkinoinnin ROI helposti laskettavissa. Me uskomme vahvasti siihen, että mitä et mittaa, sitä et voi myöskään johtaa.
Tuloksellisen sisältö- ja digimarkkinoinnin ytimessä on hyvä suunnitelma.
Voimme auttaa markkinoinnin automaatiojärjestelmän käyttöönotossa sekä käytön tehostamisessa.
Autamme sinua kehittämään ja saamaan tehoja irti Google Ads -mainonnasta saadaksesi parhaan mahdollisen tuoton mainontaan sijoitetulle rahalle.
Autamme verkkosivujesi hakukoneoptimoinnissa, jotta ne löytyvät hakukoneista niillä hakusanoilla, joilla unelma-asiakkaasi etsivät ratkaisua ongelmaansa.
Autamme sinua rakentamaan sähköpostikampanjoita, jotka oikeasti tavoittavat kohderyhmäsi eivätkä päädy saman tien roskakoriin tai jää kiinni asiakkaasi spämmifilttereihin.
Autamme sinua rakentamaan vaikuttavia somekampanjoita hyödyntäen laajaa kokemustamme eri mainosalustoista, kuten Facebook, Instagram, LinkedIn ja Twitter.
Yksittäisen kampanjan sijaan digimarkkinointia kannattaa ajatella pitkän aikavälin systemaattisena toimintana, jolla ei tavoitella pikavoittoja. Onnistuessaan, digimarkkinointi on kuitenkin tehokas tapa tavoittaa uusia kohderyhmiä ja markkinoita sekä tuottaa myynnille kuukausittain laadukkaita liidejä, jotka ovat jo osoittaneet kiinnostuksensa yritystänne kohtaan.
Lue, miten monikanavainen ja suunnitelmallinen markkinointi on nostanut Lapin Kumin asiakkaiden tietoisuuteen ja siirtänyt heidät joko kivijalkaan tai verkkokauppaan ostoksille.
Lue, miten systemaattisen sisältö- ja digimarkkinoinnin myötä 3D Formtechin tunnettuuden kasvu on konkretisoitunut suorien tarjouspyyntöjen ja liidimäärän kasvun merkittävänä kasvuna.
Verkkokaupan uudistusprojektin jälkeen yhteistyömme markkinoinnin kehittämisen parissa jatkuu edelleen mm. kuukausittaisen digimarkkinoinnin sekä verkkokaupan jatkuvan kehittämisen osalta. Hakusanamainonnan ROI oli viime vuonna 300 %.
Voisiko sisältö- ja digimarkkinointi toimia juuri teidän tarpeisiinne? Toimiiko sisältö- ja digimarkkinointi B2B-markkinassa? Kannattaako sisältö- ja digimarkkinointi ulkoistaa vai tehdä itse? Mistä löytyy oikea kumppani? Miten tarjouksia kannattaa vertailla? Mitä ylipäätään ostat, kun ostat sisältö- ja digimarkkinontia? Mikäli jokin näistä kysymyksistä on pyörinyt mielessäsi, olet oikean oppaan äärellä.
Kokosimme tämän maksuttoman oppaan avuksesi suunnistaessasi kohti tuloksellista sisältö- ja digimarkkinointia sekä oikeaa sisältö- ja digimarkkinoinnin kumppania.
Vastaamme sinulle mahdollisimman pian.
Sangram Vajre, yksi Account Based Marketingin (ABM) pioneereista ja kirjan ABM is B2B kirjoittajista, tuo kirjassaan...
Kirjoitin viime keväänä artikkelin HubSpotin tekoälytyökaluista, mutta niin kuin tekoälykehitykseen ja HubSpotin...
Oletko varma, että käytät oikeita mittoja julkaisuissasi? Tässä artikkelissa sukellamme siihen, mitä sinun on hyvä...