Verkkosivuston elinkaari – näin verkkosivusto pidetään iskukykyisenä
Sivustoprojekti on vihdoin valmis! Uudet verkkosivut on julkaistu, niiden rakenne on viimeisen päälle asiakaskeskeinen,...
Yhdistämme syvän asiakas- ja työntekijäymmärryksen luovaan suunnitteluun, vaikuttavaan viestintään ja vahvaan digiosaamiseen.
Kasvata osaamistasi markkinoinnista, viestinnästä, myynnistä ja johtamisesta blogimme ja maksuttomien asiantuntijamateriaalien avulla. Mukavia oppimishetkiä!
Autamme rakentamaan yrityksiä, joihin sekä henkilöstö että asiakkaat haluavat sitoutua.
Oli asiasi pieni tai suuri, olemme täällä. Jätä viestisi tästä, niin otamme yhteyttä pikimmiten. Ollaan kuulolla!
Ota yhteyttä
GDPR:n (General Data Protection Regulation) mukaisesti verkkosivuston vierailijoille on ilmoitettava välittömästi heidän saapuessaan verkkosivuille, että sivustolla käytetään evästeitä. Näin ollen jokaisen verkkosivuston käyttäjän on pystyttävä myös päättämään, salliiko hän evästeiden käytön vai ei.
Ehdottomasti vaivattomin tapa toteuttaa lain edellyttämä evästekysely, on hallinoida tätä CMP:n eli Consent Management Platformin avulla. Käytännössä CMP integroidaan osaksi verkkosivustoa ja CMP:n tehtävänä on varmistaa, että evästeet eivät käynnisty, ennen kuin lupa näiden käyttämiseen annetaan. Me olemme sertifioitu Cookiebot jälleenmyyjä ja olemme suorittaneet lukuisia CMP -evästejärjestelmien käyttöönottoja.
Haluatko varmistaa, että verkkosivustonne ilmoittaa evästeiden käytöstä lainmukaisesti? Ota yhteyttä.
Olemme sertifioitu Cookiebot jälleenmyyjä ja voimme auttaa verkkosivujesi evästeilmoituksen asentamisessa sekä oikeaoppisen seurannan toteuttamisessa.
Cookiebot-palvelun asennus alk. 950 € + alv. Tämän jälkeen maksat Cookiebot-lisenssimaksua, jonka suuruus vaihtelee 12–49 €/kk välillä sivustosi koosta riippuen.
Lue, miten monikanavainen ja suunnitelmallinen markkinointi on nostanut Lapin Kumin asiakkaiden tietoisuuteen ja siirtänyt heidät joko kivijalkaan tai verkkokauppaan ostoksille.
Lue, miten systemaattisen sisältö- ja digimarkkinoinnin myötä 3D Formtechin tunnettuuden kasvu on konkretisoitunut suorien tarjouspyyntöjen ja liidimäärän kasvun merkittävänä kasvuna.
Verkkokaupan uudistusprojektin jälkeen yhteistyömme markkinoinnin kehittämisen parissa jatkuu edelleen mm. kuukausittaisen digimarkkinoinnin sekä verkkokaupan jatkuvan kehittämisen osalta. Hakusanamainonnan ROI oli viime vuonna 300 %.
Olemme sertifioitu Cookiebot jälleenmyyjä ja voimme auttaa verkkosivujesi evästeilmoituksen asentamisessa sekä oikeaoppisen seurannan toteuttamisessa.
Vastaamme sinulle mahdollisimman pian.
Sivustoprojekti on vihdoin valmis! Uudet verkkosivut on julkaistu, niiden rakenne on viimeisen päälle asiakaskeskeinen,...
Yrityksen verkkosivuston uudistaminen on aina vaativa projekti, jossa on huomioitava monta eri näkökulmaa ja jonka...
Mikä on verkkokaupan rooli asiakkaan ostopolulla? Mitä eroa on B2B- ja B2C-verkkokaupoilla ostopolun näkökulmasta?...