KANAVAT
Kanavavalinnat ja useiden kanavien kokonaishallinta.
Yhdistämme syvän asiakas- ja työntekijäymmärryksen luovaan suunnitteluun, vaikuttavaan viestintään ja vahvaan digiosaamiseen.
Kasvata osaamistasi markkinoinnista, viestinnästä, myynnistä ja johtamisesta blogimme ja maksuttomien asiantuntijamateriaalien avulla. Mukavia oppimishetkiä!
Autamme rakentamaan yrityksiä, joihin sekä henkilöstö että asiakkaat haluavat sitoutua.
Oli asiasi pieni tai suuri, olemme täällä. Jätä viestisi tästä, niin otamme yhteyttä pikimmiten. Ollaan kuulolla!
Ota yhteyttä
Tarvitsetko lisävoimia vaikuttavaan ja tavoitteelliseen markkinoinnin johtamiseen ja toteuttamiseen arjessa? Haluatko kehittää markkinointia ja kaipaat ammattimaista sparraus- ja tekijätiimiä tueksesi?
Kuukausipalvelun keskiössä on systemaattisuus, vaikuttavuus ja asiakaslähtöisyys. Kuukausipalvelussa markkinointia suunnitellaan yhdessä tavoitteiden sekä tarpeiden pohjalta ja sen tuottavuutta seurataan jatkuvasti. Voimme joko tuoda lisäresursseja tiimiisi tai voit ulkoistaa Aava & Bangin tiimille koko markkinointisi.
Markkinoinnin toteuttaminen palveluna vaatii ennen kaikkea sen sisäistämistä. Perehtymistä, yhdessä määriteltyjä tavoitteita, oikein mitoitettua tekemistä, strategiasta johdettua toimintaa ja kehittämistä. Me yhdistämme vaikuttavan markkinoinnin tekemiseen valmentavan ja kehittävän otteen, koska onnistuneen yhteistyön ytimessä on aina ihmiset, aito välittäminen ja rakkaus kasvumarkkinoinnin tekemiseen.
Räätälöimme juuri teidän tarpeisiinne mukautuvan ja systemaattisesti ylläpidetyn sekä kasvua tukevan markkinointikokonaisuuden. Päätä sinä, me teemme ja kasvamme kanssasi!
Voisiko sisältö- ja digimarkkinointi toimia juuri teidän tarpeisiinne? Toimiiko sisältö- ja digimarkkinointi B2B-markkinassa? Kannattaako sisältö- ja digimarkkinointi ulkoistaa vai tehdä itse? Mistä löytyy oikea kumppani? Miten tarjouksia kannattaa vertailla? Mitä ylipäätään ostat, kun ostat sisältö- ja digimarkkinontia? Mikäli jokin näistä kysymyksistä on pyörinyt mielessäsi, olet oikean oppaan äärellä.
Kokosimme tämän maksuttoman oppaan avuksesi suunnistaessasi kohti tuloksellista sisältö- ja digimarkkinointia sekä oikeaa sisältö- ja digimarkkinoinnin kumppania.
Jatkuvan kumppanuusmallin avulla saat meiltä tukea ja apua esimerkiksi seuraaviin:
Kanavavalinnat ja useiden kanavien kokonaishallinta.
Kohderyhmäkohtaisten sisältöjen ideointi ja toteutus.
Digimarkkinoinnin tekninen hallinta ja optimointi.
Systemaattinen tekemisen malli ja resurssit.
Liidien määrällinen kasvu sekä laadun parantaminen.
Vaikuttavuuden ymmärrys ja mittaaminen sekä jatkuva kehittäminen datan perusteella.
Sisältömarkkinoinnin kokonaisuus voi sisältää esimerkiksi haamukirjoitettuja blogiartikkeleita, sosiaalisen median päivityksiä sekä kevyitä somevideoita. Yksittäisen kampanjan sijaan sisältömarkkinointia kannattaa ajatella pitkän aikavälin systemaattisena toimintana, jolla ei tavoitella pikavoittoja. Onnistuessaan, sisältömarkkinointi on kuitenkin tehokas tapa tuottaa myynnille kuukausittain laadukkaita liidejä, jotka ovat jo osoittaneet kiinnostuksensa teitä kohtaan.
Digimarkkinoinnin palvelukokonaisuus voi sisältää esimerkiksi jatkuvaa hakusanamarkkinointia niin Suomessa kuin kv-markkinoillakin, sisältöjen mainostusta kohderyhmäkohtaisesti eri kanavissa sekä verkkosivuston jatkuvaa hakukoneoptimointia (SEO). Digimarkkinoinnin hienous piilee siinä, että kaikki toimenpiteet ovat oikeasti mitattavissa ja markkinoinnin ROI helposti laskettavissa.
Digimarkkinointi on tehokkain tapa lisätä verkkokauppasi myyntiä. Digimarkkinoinnin keinoin voimme auttaa parantamaan verkkokauppasi hakukonenäkyvyyttä sekä ohjaamaan uusia asiakkaita luoksesi ja näin ollen kasvattamaan verkkokauppasi myyntiä. Lisäksi voimme auttaa sinua saamaan asiakkaasi ostamaan yhä uudelleen, hyödyntämällä mm. markkinoinnin automaatiota.
Hyvän pohjan onnistumiselle luo se, että verkkosivusto on sekä teknisesti että sisällöllisesti priimaa. Verkkosivu-uudistuksen lisäksi voimme ottaa haltuumme verkkosivustosi ketterän kehityksen ja optimoinnin. Voimme antaa asiantuntijana kehitysehdotuksia omalle verkkosivukehittäjällesi tai toteuttaa muutokset sovitusti joko WordPress- tai HubSpot-sivustolle. Verkkosivujen kehitys kuukausipalveluna voi sisältää lisäksi mm. jatkuvaa sisällöntuotantoa sekä hakukoneoptimointia.
Lue, miten monikanavainen ja suunnitelmallinen markkinointi on nostanut Lapin Kumin asiakkaiden tietoisuuteen ja siirtänyt heidät joko kivijalkaan tai verkkokauppaan ostoksille.
Lue, miten systemaattisen sisältö- ja digimarkkinoinnin myötä 3D Formtechin tunnettuuden kasvu on konkretisoitunut suorien tarjouspyyntöjen ja liidimäärän kasvun merkittävänä kasvuna.
Verkkokaupan uudistusprojektin jälkeen yhteistyömme markkinoinnin kehittämisen parissa jatkuu edelleen mm. kuukausittaisen digimarkkinoinnin sekä verkkokaupan jatkuvan kehittämisen osalta. Hakusanamainonnan ROI oli viime vuonna 300 %.
Yhteistyömme käynnistyy aina suunnitelmavaiheella, jotta meillä on mahdollisimman realistinen kuva markkinointinne nykytilanteesta ja tavoitteista. Suunnitelma on yrityksen markkinoinnin tuotantoa ohjaava dokumentti, joka luo edellytykset tehdä tietoisia investointipäätöksiä. Sen kautta saadaan realistinen kuva esimerkiksi siitä, minkä verran uusia sisältöjä tai mainontaa ideaalitilanteessa tarvitaan, mitä tämä maksaa ja millä sisäisillä tai ulkoisilla resursseilla ja aikataululla tämä voidaan hoitaa.
1. VAIHE
YMMÄRRYS
Ennen työn aloittamista, teemme taustatutkimusta markkinasta ja teidän tausta-aineistostanne. Saatte myös ennakkokyselyn täytettäväksenne. Tutustumme jo tässä vaiheessa mielellämme myös tiimiinne.
nykytilanne | markkinat | teknologia | tavoitteet
2. VAIHE
STRATEGIA
Aloitamme yhteistyön työpajalla, jossa käymme läpi tarkemmin tavoitteitanne sekä mm. potentiaalisten asiakkaidenne ostopolkua.
kohderyhmät | kilpailijakartoitus | ihmiset ja osaaminen
STRATEGIA
3. VAIHE
SUUNNITTELU
Aloitustyöpajan, aiemmin luotujen suunnitelmien, kilpailijakartoituksen sekä hakusana-analyysin perusteella luomme teille digimarkkinoinnin suunnitelman. Dokumentoitu suunnitelma ohjaa tavoitteellista tekemistä, varmistaa tiedon siirtymisen ja helpottaa markkinoinnin resurssointia niin meille kuin teillekin.
digimarkkinoinnin suunnitelma | julkaisukalenteri
4. VAIHE
Luotu suunnitelma sekä julkaisukalenteri toimivat jatkossa pohjana markkinoinnin kuukausittaiselle tekemiselle sovitun mallin mukaisesti.
Yhteistyön tavoitteena on jatkuva kehittyminen ja oppiminen. Tekemisen kustannus- tehokkuutta ja tuloksia seurataan ja analysoidaan joka kuukausi.
yhteistyön laajuus | toteutus | mittaus ja analysointi | tulokset ja kehittäminen
Rekrytoimalla en pystyisi saamaan ihmistä, joka tekisi sen, mitä moniammatillinen tiiminne tekee!
Ymmärrätte sen mitä tavoittelemme ja koen, että olette minun markkinointitiimini.
Aava & Bangin porukka on tuntunut ihan osalta meidän porukkaa, työkavereilta. Asiakkaana tulee tunne, että se mitä ehdotetaan, tulee aidosta halusta auttaa ja keksiä ratkaisuja.
Viime vuosina ollaan käyty aktiivista keskustelua henkilötietojen...
Ilman suunnitelman tekemistä digimarkkinoinnin aloittaminen olisi jopa liian helppoa. Digimarkkinointistrategia on...
Kuten jo tämän blogisarjan ensimmäisessä osassa totesimme, digimarkkinoinnin hienous piilee siinä, että kaikki...