Kuukausipalvelut

 

Jatkuvaa kehitystä ja tuloksia kuukausipalvelulla.

Tarjouspyyntö
 

Sisältö- ja digimarkkinoinnin kuukausipalvelut

Tarvitsetko lisävoimia vaikuttavaan ja tavoitteelliseen markkinoinnin johtamiseen ja toteuttamiseen arjessa? Haluatko kehittää markkinointia ja kaipaat ammattimaista sparraus- ja tekijätiimiä tueksesi?

Kuukausipalvelun keskiössä on systemaattisuus, vaikuttavuus ja asiakaslähtöisyys. Kuukausipalvelussa markkinointia suunnitellaan yhdessä tavoitteiden sekä tarpeiden pohjalta ja sen tuottavuutta seurataan jatkuvasti. Voimme joko tuoda lisäresursseja tiimiisi tai voit ulkoistaa Aava & Bangin tiimille koko markkinointisi.

Markkinoinnin toteuttaminen palveluna vaatii ennen kaikkea sen sisäistämistä. Perehtymistä, yhdessä määriteltyjä tavoitteita, oikein mitoitettua tekemistä, strategiasta johdettua toimintaa ja kehittämistä. Me yhdistämme vaikuttavan markkinoinnin tekemiseen valmentavan ja kehittävän otteen, koska onnistuneen yhteistyön ytimessä on aina ihmiset, aito välittäminen ja rakkaus kasvumarkkinoinnin tekemiseen.

Räätälöimme juuri teidän tarpeisiinne mukautuvan ja systemaattisesti ylläpidetyn sekä kasvua tukevan markkinointikokonaisuuden. Päätä sinä, me teemme ja kasvamme kanssasi!



 

Opas sisältö- ja digimarkkinoinnin ulkoistamiseen

Voisiko sisältö- ja digimarkkinointi toimia juuri teidän tarpeisiinne? Toimiiko sisältö- ja digimarkkinointi B2B-markkinassa? Kannattaako sisältö- ja digimarkkinointi ulkoistaa vai tehdä itse? Mistä löytyy oikea kumppani? Miten tarjouksia kannattaa vertailla? Mitä ylipäätään ostat, kun ostat sisältö- ja digimarkkinontia? Mikäli jokin näistä kysymyksistä on pyörinyt mielessäsi, olet oikean oppaan äärellä.

Kokosimme tämän maksuttoman oppaan avuksesi suunnistaessasi kohti tuloksellista sisältö- ja digimarkkinointia sekä oikeaa sisältö- ja digimarkkinoinnin kumppania.

Lataa opas

Opas sisältö- ja digimarkkinoinnin ulkoistamiseen
 

Kumppanuusmalli

Jatkuvan kumppanuusmallin avulla saat meiltä tukea ja apua esimerkiksi seuraaviin:



KANAVAT

Kanavavalinnat ja useiden kanavien kokonaishallinta.

SISÄLLÖT

Kohderyhmäkohtaisten sisältöjen ideointi ja toteutus.

DIGIMARKKINOINTI

Digimarkkinoinnin tekninen hallinta ja optimointi.

TEKEMISEN MALLI

Systemaattinen tekemisen malli ja resurssit.

LIIDIT

Liidien määrällinen kasvu sekä laadun parantaminen.

YMMÄRRYS

Vaikuttavuuden ymmärrys ja mittaaminen sekä jatkuva kehittäminen datan perusteella.

 

Sisältömarkkinointi palveluna

Sisältömarkkinoinnin kokonaisuus voi sisältää esimerkiksi haamukirjoitettuja blogiartikkeleita, sosiaalisen median päivityksiä sekä kevyitä somevideoita. Yksittäisen kampanjan sijaan sisältömarkkinointia kannattaa ajatella pitkän aikavälin systemaattisena toimintana, jolla ei tavoitella pikavoittoja. Onnistuessaan, sisältömarkkinointi on kuitenkin tehokas tapa tuottaa myynnille kuukausittain laadukkaita liidejä, jotka ovat jo osoittaneet kiinnostuksensa teitä kohtaan.

Lue lisää sisältömarkkinoinnin palveluista

Sisältömarkkinointi palveluna
 

Digimarkkinointi palveluna

Digimarkkinoinnin palvelukokonaisuus voi sisältää esimerkiksi jatkuvaa hakusanamarkkinointia niin Suomessa kuin kv-markkinoillakin, sisältöjen mainostusta kohderyhmäkohtaisesti eri kanavissa sekä verkkosivuston jatkuvaa hakukoneoptimointia (SEO). Digimarkkinoinnin hienous piilee siinä, että kaikki toimenpiteet ovat oikeasti mitattavissa ja markkinoinnin ROI helposti laskettavissa. 

Lue lisää digimarkkinoinnin palveluista

Digimarkkinointi palveluna
 

Verkkokaupan digimarkkinointi palveluna

Digimarkkinointi on tehokkain tapa lisätä verkkokauppasi myyntiä. Digimarkkinoinnin keinoin voimme auttaa parantamaan verkkokauppasi hakukonenäkyvyyttä sekä ohjaamaan uusia asiakkaita luoksesi ja näin ollen kasvattamaan verkkokauppasi myyntiä. Lisäksi voimme auttaa sinua saamaan asiakkaasi ostamaan yhä uudelleen, hyödyntämällä mm. markkinoinnin automaatiota.

Lue lisää digimarkkinoinnin palveluista

Verkkokaupan digimarkkinointi palveluna
 

Verkkosivujen kehitys palveluna

Hyvän pohjan onnistumiselle luo se, että verkkosivusto on sekä teknisesti että sisällöllisesti priimaa. Verkkosivu-uudistuksen lisäksi voimme ottaa haltuumme verkkosivustosi ketterän kehityksen ja optimoinnin. Voimme antaa asiantuntijana kehitysehdotuksia omalle verkkosivukehittäjällesi tai toteuttaa muutokset sovitusti joko WordPress- tai HubSpot-sivustolle. Verkkosivujen kehitys kuukausipalveluna voi sisältää lisäksi mm. jatkuvaa sisällöntuotantoa sekä hakukoneoptimointia.

Lue lisää verkkosivuista

Verkkosivujen kehitys palveluna
 

Näin homma etenee

Yhteistyömme käynnistyy aina suunnitelmavaiheella, jotta meillä on mahdollisimman realistinen kuva markkinointinne nykytilanteesta ja tavoitteista. Suunnitelma on yrityksen markkinoinnin tuotantoa ohjaava dokumentti, joka luo edellytykset tehdä tietoisia investointipäätöksiä. Sen kautta saadaan realistinen kuva esimerkiksi siitä, minkä verran uusia sisältöjä tai mainontaa ideaalitilanteessa tarvitaan, mitä tämä maksaa ja millä sisäisillä tai ulkoisilla resursseilla ja aikataululla tämä voidaan hoitaa.



1. VAIHE

YMMÄRRYS

Ennen työn aloittamista, teemme taustatutkimusta markkinasta ja teidän tausta-aineistostanne. Saatte myös ennakkokyselyn täytettäväksenne. Tutustumme jo tässä vaiheessa mielellämme myös tiimiinne.

nykytilanne | markkinat | teknologia | tavoitteet

2. VAIHE

STRATEGIA

Aloitamme yhteistyön työpajalla, jossa käymme läpi tarkemmin tavoitteitanne sekä mm. potentiaalisten asiakkaidenne ostopolkua.

kohderyhmät | kilpailijakartoitus | ihmiset ja osaaminen

STRATEGIA

3. VAIHE

SUUNNITTELU

Aloitustyöpajan, aiemmin luotujen suunnitelmien, kilpailijakartoituksen sekä hakusana-analyysin perusteella luomme teille digimarkkinoinnin suunnitelman.  Dokumentoitu suunnitelma ohjaa tavoitteellista tekemistä, varmistaa tiedon siirtymisen ja helpottaa markkinoinnin resurssointia niin meille kuin teillekin.

 

digimarkkinoinnin suunnitelma | julkaisukalenteri

4. VAIHE

JATKUVA TEKEMINEN

Luotu suunnitelma sekä julkaisukalenteri toimivat jatkossa pohjana markkinoinnin kuukausittaiselle tekemiselle sovitun mallin mukaisesti.

Yhteistyön tavoitteena on jatkuva kehittyminen ja oppiminen. Tekemisen kustannus- tehokkuutta ja tuloksia seurataan ja analysoidaan joka kuukausi.

 

yhteistyön laajuus | toteutus | mittaus ja analysointi | tulokset ja kehittäminen

Rekrytoimalla en pystyisi saamaan ihmistä, joka tekisi sen, mitä moniammatillinen tiiminne tekee!
Tuija Tiitinen
Keski-Suomen ammattiopisto POKE
Ymmärrätte sen mitä tavoittelemme ja koen, että olette minun markkinointitiimini.
Jutta Rekimies
Fimlab
Aava & Bangin porukka on tuntunut ihan osalta meidän porukkaa, työkavereilta. Asiakkaana tulee tunne, että se mitä ehdotetaan, tulee aidosta halusta auttaa ja keksiä ratkaisuja.
Sanni Keskiruokanen
Lapin Kumi
aavabang-henkilosto-500kt-20211015-33

Timo Koponen

Partner, uudet asiakkaat

Soita +358 40 0542 778
timo.koponen@bang.fi

Kiinnostuitko? Ota yhteyttä!

Vastaamme sinulle mahdollisimman pian.

 

Tutustu myös näihin



Kaikki, mitä sinun täytyy tietää evästeistä (cookies)

Evästebannerit ovat olleet tiiviin keskustelun aiheena erityisesti keväästä 2020 asti, jolloin...

RACE-malli sisältö- ja digimarkkinoinnin suunnittelun työkaluna

Haluatko suunnitella sisältö- ja digimarkkinointisi siten, että saavutat potentiaaliset asiakkaasi jokaisessa ostopolun...

Myyntijohtaja, pelaavatko myynti ja markkinointi teillä samassa joukkueessa, ja samaan maaliin?

Kysyttäessä pelaavatko myynti ja markkinointi teillä samassa joukkueessa, ja samaan maaliin, voisi usein ajatella, että...