Siirry suoraan sisältöön
Virittämöt Jätä tarjouspyyntö
Virittämöt Jätä tarjouspyyntö
Kiva, kun kiinnostuit!

Yhdistämme syvän asiakas- ja työntekijäymmärryksen luovaan suunnitteluun, vaikuttavaan viestintään ja vahvaan digiosaamiseen.

Jätä tarjouspyyntö

Blogi ja asiantuntijamateriaalit

Kasvata osaamistasi markkinoinnista, viestinnästä, myynnistä ja johtamisesta blogimme ja maksuttomien asiantuntijamateriaalien avulla. Mukavia oppimishetkiä! 

Aava & Bang

Autamme rakentamaan yrityksiä, joihin sekä henkilöstö että asiakkaat haluavat sitoutua.

Ollaanko yhteyksissä?

Oli asiasi pieni tai suuri, olemme täällä. Jätä viestisi tästä, niin otamme yhteyttä pikimmiten. Ollaan kuulolla!

Ota yhteyttä

 

Markkinoinnin kuukausipalvelut

Jatkuvaa kehitystä ja tuloksia markkinoinnin kuukausipalvelulla.

Tarjouspyyntö
 

Sisältö- ja digimarkkinoinnin kuukausipalvelut

Tarvitsetko lisävoimia vaikuttavaan ja tavoitteelliseen markkinoinnin toteuttamiseen arjessa? Kaipaatko sparrausta markkinoinnin tulokselliseen johtamiseen? Tai haluatko kehittää markkinointia ja kaipaat uusinta osaamista sekä ammattimaista sparraus- ja tekijätiimiä tueksesi?

Kuukausipalvelun keskiössä on systemaattisuus, vaikuttavuus ja asiakaslähtöisyys. Kuukausipalvelussa markkinointia suunnitellaan yhdessä tavoitteidenne sekä tarpeidenne pohjalta ja toimenpiteiden tuloksellisuutta seurataan jatkuvasti. Voimme joko tuoda lisäresursseja tiimiisi tai voit ulkoistaa Aava & Bangin tiimille koko markkinointisi.

Markkinoinnin toteuttaminen palveluna vaatii perehtymistä, yhdessä määriteltyjä tavoitteita, oikein mitoitettua tekemistä, strategiasta johdettua toimintaa ja kehittämistä. Me yhdistämme vaikuttavan markkinoinnin tekemiseen valmentavan ja kehittävän otteen, koska onnistuneen yhteistyön ytimessä on aina ihmiset, aito välittäminen ja kunnianhimo kasvumarkkinoinnin tekemiseen.

Räätälöimme juuri teidän tarpeisiinne mukautuvan, systemaattisesti ylläpidetyn sekä kasvua tukevan markkinoinnin kokonaisuuden. Päätä sinä, me teemme ja kasvamme kanssasi!



 

Sisältö- ja digimarkkinoinnin kumppanuusmalli

Kumppanuusmallimme avulla saat meiltä tukea ja apua esimerkiksi seuraaviin:



TAVOITTEET

Asetataan yhdessä markkinoinnille sellaiset tavoitteet, joiden saavuttaminen vie kohti liiketoiminnan tuloksia.

SISÄLLÖT JA KANAVAT

Luodaan valituille kohderyhmille vaikuttavaa sisältöä ostopolun jokaiseen vaiheeseen, oikeissa kanavissa, oikea aikaisesti. 

DIGIMARKKINOINTI

Varmistetaan mainonnan keinoin, että luotu sisältö tavoittaa halutun kohderyhmän. Pidämme huolen mainonnan pystytyksestä, optimoinnista ja raportoinnista. 

LAADUKKAAT LIIDIT

Luodaan liidigeneroinnille malli, mitataan ja seurataan toimenpiteiden tehokkuutta sekä liidien laatua. 

YHTEISTYÖN MALLI

Tavataan kuukausittaisessa ohjausryhmässä, jossa käydään läpi edellisen kuukauden tulokset ja seuraavien kuukausien suunnitelma.

JATKUVA KEHITTÄMINEN

Tuodaan data kaiken markkinoinnin tekemisen pohjalle ja tehdään sen pohjalta päätöksiä, jotka vievät kohti markkinoinnin tavoitteita. 

 

Sisältömarkkinointi palveluna

Sisältömarkkinoinnin kokonaisuus voi sisältää esimerkiksi haamukirjoitettuja blogiartikkeleita, sosiaalisen median päivityksiä sekä kevyitä somevideoita. Yksittäisen kampanjan sijaan sisältömarkkinointia kannattaa ajatella pitkän aikavälin systemaattisena toimintana, jolla ei tavoitella pikavoittoja. Onnistuessaan, sisältömarkkinointi on kuitenkin tehokas tapa tuottaa myynnille kuukausittain laadukkaita liidejä, jotka ovat jo osoittaneet kiinnostuksensa teitä kohtaan.

Lue lisää sisältömarkkinoinnin palveluista

Sisältömarkkinointi palveluna
 

Digimarkkinointi palveluna

Digimarkkinoinnin palvelukokonaisuus voi sisältää esimerkiksi jatkuvaa hakusanamarkkinointia niin Suomessa kuin kv-markkinoillakin, sisältöjen mainostusta kohderyhmäkohtaisesti eri somekanavissa sekä verkkosivuston jatkuvaa hakukoneoptimointia (SEO). Digimarkkinoinnin hienous piilee siinä, että kaikki toimenpiteet ovat oikeasti mitattavissa ja markkinoinnin ROI helposti laskettavissa. 

Lue lisää digimarkkinoinnin palveluista

Digimarkkinointi palveluna
 

Verkkokaupan digimarkkinointi palveluna

Digimarkkinointi on tehokkain tapa lisätä verkkokauppasi myyntiä. Digimarkkinoinnin keinoin voimme auttaa parantamaan verkkokauppasi hakukonenäkyvyyttä sekä ohjaamaan uusia asiakkaita luoksesi ja näin kasvattamaan verkkokauppasi myyntiä. Lisäksi voimme auttaa sinua saamaan asiakkaasi ostamaan yhä uudelleen, hyödyntämällä mm. markkinoinnin automaatiota.

Lue lisää digimarkkinoinnin palveluista

Verkkokaupan digimarkkinointi palveluna
 

Opas sisältö- ja digimarkkinoinnin ulkoistamiseen

Voisiko sisältö- ja digimarkkinointi toimia juuri teidän tarpeisiinne? Kannattaako sisältö- ja digimarkkinointi ulkoistaa vai tehdä itse? Mistä löytyy oikea kumppani? Miten tarjouksia kannattaa vertailla? Mitä ylipäätään ostat, kun ostat sisältö- ja digimarkkinontia? Mikäli jokin näistä kysymyksistä on pyörinyt mielessäsi, olet oikean oppaan äärellä.

Kokosimme tämän maksuttoman oppaan avuksesi suunnistaessasi kohti tuloksellista sisältö- ja digimarkkinointia sekä oikean sisältö- ja digimarkkinoinnin kumppanin valintaan.

Lataa opas

Opas sisältö- ja digimarkkinoinnin ulkoistamiseen
 

Verkkosivujen kehitys palveluna

Hyvän pohjan onnistumiselle luo se, että verkkosivusto on sekä teknisesti että sisällöllisesti priimaa. Verkkosivu-uudistuksen lisäksi voimme ottaa haltuumme verkkosivustosi ketterän kehityksen ja optimoinnin. Voimme asiantuntijana antaa kehitysehdotuksia omalle verkkosivukehittäjällesi tai toteuttaa muutokset sovitusti joko WordPress- tai HubSpot-sivustolle. Verkkosivujen kehitys kuukausipalveluna voi sisältää ohjausryhmätyötä, jossa kehitysideat käydään läpi tai esimerkiksi hakukoneoptimointia.

Lue lisää verkkosivuista

Verkkosivujen kehitys palveluna
 

Näin markkinoinnin kumppanuus käynnistetään

Yhteistyömme käynnistyy aina ketterällä markkinointisuunnitelmavaiheella, jotta meillä on mahdollisimman realistinen kuva markkinointinne nykytilanteesta ja tavoitteista. Markkinointisuunnitelma on yrityksen markkinoinnin ohjaava dokumentti, joka luo edellytykset tehdä oikeita toimenpiteitä kohti tavoitteita. Sen kautta saadaan realistinen kuva esimerkiksi siitä, minkä verran uusia sisältöjä tai mainontaa ideaalitilanteessa tarvitaan, mitä tämä maksaa ja millä sisäisillä tai ulkoisilla resursseilla ja aikataululla tämä voidaan hoitaa.



1. VAIHE

YMMÄRRYS

Ennen työn aloittamista, teemme taustatutkimusta markkinasta ja teidän tausta-aineistostanne. Saatte myös ennakkokyselyn täytettäväksenne. Tutustumme jo tässä vaiheessa mielellämme myös tiimiinne.

nykytilanne | markkinat | teknologia | tavoitteet

2. VAIHE

STRATEGIA

Aloitamme yhteistyön työpajalla, jossa käymme läpi tarkemmin tavoitteitanne sekä mm. potentiaalisten asiakkaidenne ostopolkua.

kohderyhmät | kilpailijakartoitus | ihmiset ja osaaminen

STRATEGIA

3. VAIHE

SUUNNITTELU

Ennakkokyselyn, taustatietojen, työpajan, kilpailijakartoituksen sekä hakusana-analyysin perusteella luomme teille markkinointisuunnitelman. Dokumentoitu markkinointisuunnitelma ohjaa tavoitteellista tekemistä, varmistaa tiedon siirtymisen ja helpottaa markkinoinnin resurssointia niin meille kuin teillekin.

 

markkinointisuunnitelma | julkaisukalenteri

4. VAIHE

JATKUVA TEKEMINEN

Luotu markkintointisuunnitelma sekä julkaisukalenteri toimivat jatkossa pohjana markkinoinnin kuukausittaiselle tekemiselle sovitun mallin mukaisesti.

Yhteistyön tavoitteena on jatkuva kehittyminen ja oppiminen. Tekemisen kustannus- tehokkuutta ja tuloksia seurataan ja analysoidaan joka kuukausi.

 

yhteistyön laajuus | toteutus | mittaus ja analysointi | tulokset ja kehittäminen

Rekrytoimalla en pystyisi saamaan ihmistä, joka tekisi sen, mitä moniammatillinen tiiminne tekee!
Tuija Tiitinen
Keski-Suomen ammattiopisto POKE
Ymmärrätte sen mitä tavoittelemme ja koen, että olette minun markkinointitiimini.
Jutta Rekimies
Fimlab
Aava & Bangin porukka on tuntunut ihan osalta meidän porukkaa, työkavereilta. Asiakkaana tulee tunne, että se mitä ehdotetaan, tulee aidosta halusta auttaa ja keksiä ratkaisuja.
Sanni Keskiruokanen
Lapin Kumi
Timo Koponen

Timo Koponen

Partner, uudet asiakkaat

Soita +358 40 0542 778
timo.koponen@bang.fi

Kiinnostuitko? Ota yhteyttä!

Vastaamme sinulle mahdollisimman pian.

 

Tutustu myös näihin



Google Consent Mode V2: markkinoijan opas

Google Consent Mode nousi kaikkien markkinoijien huulille viimeistään alkuvuodesta 2024, kun Google Analytics -tilit...

Googlen hakukoneen toimintaperiaatteet julki – mitä nyt?

Googlen tietovuoto toi julkisuuteen hakutuloksiin vaikuttavia muuttujia, joista aiemmin on kuultu ristiriitaisia...

Generatiivinen tekoäly ja hakukoneoptimointi – uhka vai mahdollisuus

Tekoäly on muuttanut markkinoinnin kenttää monin tavoin, eikä hakukoneoptimointi tule jäämään sen ulkopuolelle. Viime...