Somemarkkinointi

 

Ohjaa unelma-asiakkaat luoksesi.

Tarjouspyyntö

 

Somemarkkinointi
 

Somemarkkinointi

Sosiaalisen median kanavissa tavoitat unelma-asiakkaasi juuri siellä, missä he viettävät aikaansa. Jotta sosiaaliseen mediaan tuottamanne sisällöt saavat parhaan mahdollisen näkyvyyden ja tavoittavatte varmasti kohderyhmänne, tuemme sisällöntuotantoa somemarkkinoinnilla. Mainonnan avulla potentiaaliset asiakkaat löytävät palveluidenne pariin ja yrityksenne jää yhä useamman mieleen.

Sosiaalisen median mainonnassa hyödynnämme laajaa kokemustamme useista eri mainosalustoista, kuten Facebook, Instagram LinkedIn, Twitter ja TikTok - myös kansainvälisesti. Tarkemmat kanavavalinnat teemme kuitenkin aina kohderyhmänne mukaisesti saavuttaaksemme parhaat mahdolliset tulokset.

Tarjoamme sosiaalisen median mainontaa sekä jatkuvana osana kuukausipalveluamme että kampanjamuotoisena toteutuksena. Yksittäiset kampanjat ovat tehokas keino saada näkyvyyttä ja päästä myyntitavoitteisiin, mutta pitkäjänteisempään brändin rakennukseen ja palveluiden tunnettuuden kasvattamiseen suosittelemme jatkuvaa monikanavaista mainontaa. Jatkuvalla testaamisella tuomme tehoa somemarkkinointiin saadaksemme parhaan tuoton mainontaan sijoitetulle rahalle. 

Lue lisää kuukausipalvelusta



 

Parempia tuloksia

Jatkuvalla optimoinnilla tuomme tehoa mainontaanne. Aloitamme yhteistyön aina yhteisten tavoitteiden sekä mittareiden määrittämisellä. Tämän pohjalta rakennamme teille dashboard-näkymän, josta voitte jatkossa seurata sovittujen mittareiden kehittymistä reaaliaikaisesti. 

Somemarkkinoinnilla tuloksia
 

Ohjausryhmätyöskentely

Ohjausryhmällä varmistamme, että markkinoinnin tavoitteita seurataan ja mitataan jatkuvasti yhdessä. Vain yhteisen läpikäynnin avulla markkinointia voidaan kehittää kustannustehokkaammaksi ja vaikuttavammaksi.

Tavoitteemme on, että yhdessä koostamamme mittaristo on koostettu juuri teidän tarpeisiinne. Ohjausryhmässä käydään läpi edellisen kuukauden  tulokset sekä seuraavan kahden kuukauden suunnitelma. Samalla voimme tehdä muokkauksia suunnitelmiin sekä kehittää toimintaa yhteistyössä jatkuvasti.

Somemarkkinoinnin ohjausryhmä
 

Tutustu myös muihin digimarkkinoinnin palveluihin

Digimarkkinoinnin hienous piilee siinä, että kaikki toimenpiteet ovat oikeasti mitattavissa ja markkinoinnin ROI helposti laskettavissa. Me uskomme vahvasti siihen, että mitä et mittaa, sitä et voi myöskään johtaa.



 

Hakukoneoptimointi (SEO)

Autamme verkkosivujenne hakukoneoptimoinnissa, jotta ne löytyvät hakukoneista niillä hakusanoilla, joilla unelma-asiakkaanne etsivät ratkaisua ongelmaansa.

Lue lisää hakukoneoptimoinnista

 

Google Ads -hakusanamarkkinointi

Autamme sinua kehittämään ja saamaan tehoja irti Google Ads -mainonnasta saadaksenne parhaan mahdollisen tuoton mainontaan sijoitetulle rahalle.

Lue lisää hakusanamarkkinoinnista

 

Sähköpostimarkkinointi

Autamme rakentamaan sähköpostikampanjoita, jotka oikeasti tavoittavat kohderyhmänne eivätkä päädy saman tien roskakoriin tai jää kiinni spämmifilttereihin.

Lue lisää sähköpostimarkkinoinnista

 

Digimarkkinointia palveluna

Digimarkkinoinnin tehostamiseen tarjoamme ketterää kuukausipalvelua, jossa vastaamme mainonnan ylläpidon ja optimoinnin lisäksi kuukausittaisesta tulosten seurannasta ja raportoinnista.

Lue lisää kuukausipalvelusta

aavabang-henkilosto-500kt-20211015-33

Timo Koponen

Partner, uudet asiakkaat

Soita +358 40 0542 778
timo.koponen@bang.fi

Kiinnostuitko? Ota yhteyttä!

Vastaamme sinulle mahdollisimman pian.

 

Tutustu myös näihin



Kaikki, mitä sinun täytyy tietää evästeistä (cookies)

Evästebannerit ovat olleet tiiviin keskustelun aiheena erityisesti keväästä 2020 asti, jolloin...

RACE-malli sisältö- ja digimarkkinoinnin suunnittelun työkaluna

Haluatko suunnitella sisältö- ja digimarkkinointisi siten, että saavutat potentiaaliset asiakkaasi jokaisessa ostopolun...

Myyntijohtaja, pelaavatko myynti ja markkinointi teillä samassa joukkueessa, ja samaan maaliin?

Kysyttäessä pelaavatko myynti ja markkinointi teillä samassa joukkueessa, ja samaan maaliin, voisi usein ajatella, että...