Markkinoinnin mittaamisen mayhem – mihin kiinnittää huomiota vuonna 2025?
Sampo Soininen puhui digimarkkinoinnin seminaarissamme 29.10.2024 markkinoinnin mittaamisesta ja sen haasteista. Kuinka datan hallinta on muuttunut...
Yhdistämme syvän asiakas- ja työntekijäymmärryksen luovaan suunnitteluun, vaikuttavaan viestintään ja vahvaan digiosaamiseen.
Kasvata osaamistasi markkinoinnista, viestinnästä, myynnistä ja johtamisesta blogimme ja maksuttomien asiantuntijamateriaalien avulla. Mukavia oppimishetkiä!
Autamme rakentamaan yrityksiä, joihin sekä henkilöstö että asiakkaat haluavat sitoutua.
Oli asiasi pieni tai suuri, olemme täällä. Jätä viestisi tästä, niin otamme yhteyttä pikimmiten. Ollaan kuulolla!
Ota yhteyttä
1 minuutin lukuaika
Tuula Lehto : 08.04.2024
Pihlajalinnassa viestintä on osa jokaisen ammattilaisen osaamista, eikä vain viestintäyksikön vastuulla. Jokaisella on rooli yhtiön kestävän tulevaisuuden ja menestyksen matkalla. – Tuula Lehto, viestintä- ja vastuullisuusjohtaja, Pihlajalinna
Pihlajalinna on Suomen suurimpia yksityisiä sosiaali- ja terveysalan palveluiden tuottajia – henkilöstöä on lähes 10 000 ja toimipisteitä 160. Kuinka viestinnällä rakennetaan kestävää tulevaisuutta sote-alalla? Me uskomme vahvasti siihen, että vaikuttava asiakas- ja potilaskohtaaminen syntyy hyvästä työntekijäkokemuksesta ja siitä, että henkilöstö voi hyvin. Tähän taas vaikuttaa keskeisesti työyhteisön viestintä ja kulttuuri.
Jokainen meistä on viestijä. Jokainen meistä rakentaa vuorovaikutuksellaan yhteistä kulttuuria ja sitä kautta omaa ja työkavereiden kokemusta työpaikastaan. Luonnollisesti moderni, ihmisläheinen johtaminen rakentaa puitteet ja esimerkit onnistumiselle.
Usein ajattelemme, että viestinnän toteuttaa aina joku muu. “Joku muu laatii ja lähettää sen tiedotteen tai päivittää intraan, kun laitan tämän sähköpostin sinne viestintäyksikköön”.
On tärkeää, että viestinnän roolia rakennetaan organisaatiossa niin, että viestinnän ammattilaiset toimivat työyhteisön omina kouluttajina ja sparraajina, jotka auttavat muita onnistumaan ja kehittämään osaamistaan. Tulevaisuudessa kestävästi ja vastuullisesti menestyvät ne yritykset ja organisaatiot, jotka valjastavat viestinnän koko työyhteisön voimavaraksi. Silloin viestintä ei jää vain viestintäyksikön tehtäväksi, ja sillä voidaan luoda arvoa joka hetki, jokaisessa kohtaamisessa.
Sillä, miten kohtaamme toisemme ja asiakkaamme, rakennamme yhteistä menestystä. Kun viestintä on osa jokaisen ammattilaisen osaamispalettia, on sillä taatusti positiivinen vaikutus hyvän työntekijäkokemuksen ja vahvan kulttuurin lisäksi suoraan liiketoimintaan. Näin viestinnästä saatu hyöty ja hyvinvointi voidaan palauttaa yhtiölle, työntekijöille ja asiakkaille (ks. kuvio).
Sampo Soininen puhui digimarkkinoinnin seminaarissamme 29.10.2024 markkinoinnin mittaamisesta ja sen haasteista. Kuinka datan hallinta on muuttunut...
Digimarkkinoinnin seminaarissa 29.10.2024 Janne Ikolan puheenvuoro generatiivisen AI:n mahdollisuuksista avasi näkymiä tekoälyn hyödyntämiseen...
Digimarkkinoinnin seminaarissamme 29.10.2024 suunnattiin katse ensi vuoteen: miten digimarkkinoinnilla tehdään kestävää kasvua vuonna 2025? Pia...