Uusi strategia suuntaa kasvuun ja yhdistää olennaisen
Vuosi 2025 on alkanut uudella strategialla, joka kokoaa yhteen asiakkaidemme kasvun kannalta olennaiset asiat: selkeyden ja muutosvoiman, luovuuden...
Yhdistämme syvän asiakas- ja työntekijäymmärryksen luovaan suunnitteluun, vaikuttavaan viestintään ja vahvaan digiosaamiseen.
Kasvata osaamistasi markkinoinnista, viestinnästä, myynnistä ja johtamisesta blogimme ja maksuttomien asiantuntijamateriaalien avulla. Mukavia oppimishetkiä!
Autamme rakentamaan yrityksiä, joihin sekä henkilöstö että asiakkaat haluavat sitoutua.
Oli asiasi pieni tai suuri, olemme täällä. Jätä viestisi tästä, niin otamme yhteyttä pikimmiten. Ollaan kuulolla!
Ota yhteyttä
1 minuutin lukuaika
Heidi Valkola
:
20.12.2022
Avaat Pinterestin ja sukellat kauniiseen kuvavirtaan. Klikkaat yhtä kuvaa, saat ehdotuksena lisää kiinnostavia kuvia, ja klikkaat seuraavaa kuvaa. Muutaman tunnin kuluttua havahdut siihen, että sinut on kuljetettu syvälle Pinterestin visuaaliseen maailmaan. Mutta miten Pinterestiä voidaan käyttää tehokkaana työkaluna brändisi markkinoinnissa ja tunnettuuden rakentamisessa? Ja miksi sinunkin brändisi tulisi löytyä Pinterestistä?
Digitaalisen markkinoinnin suunnitelmissa huomioidaan usein Google, Meta ja LinkedIn, mutta Pinterest loistaa poissaolollaan. Pinterestin numerot kertovat kuitenkin selkeästi, miksi alusta on relevantti työkalu markkinoinnissa ja brändin tunnettuuden rakentamisessa:
Pinterest mielletään enimmäkseen tuotteita myyvien B2C-yritysten alustaksi, ja kyllä, Pinterest toimii hyvin tuoteperusteiselle yritykselle. Tämä ei kuitenkaan tarkoita, etteikö Pinterest olisi hyvä alusta myös palveluita ja tuotteita tarjoavalle B2B-yritykselle.
Palveluita myyvälle yritykselle Pinterest antaa hyvän mahdollisuuden rakentaa tunnettuutta asiantuntijana. Vinkkejä ja tietotaitoa jakavaa sisältöä tarjoamalla sitoutetaan käyttäjiä tehokkaasti seuraajiksi.
Kirjoittaja: Heidi Valkola
Vuosi 2025 on alkanut uudella strategialla, joka kokoaa yhteen asiakkaidemme kasvun kannalta olennaiset asiat: selkeyden ja muutosvoiman, luovuuden...
Tällä viikolla juhlistamme 20-vuotiasta Aava & Bangia. Juhlaviikon kunniaksi kokosimme vuosikymmenten opit omistajiltamme myös sinun iloksesi. 20...
Vastuullisuus on noussut liiketoiminnan ja viestinnän perussanastoon, mutta sen myötä ovat yleistyneet myös erilaiset “pesut”. Termi viherpesu...