Kestävän kasvun nykytilatutkimus toteutetaan jo neljättä kertaa – vastaa tutkimukseen ja vaikuta!
Kestävän kasvun nykytilatutkimus on ensimmäinen asiakas- ja työntekijäkokemusta vuosittain kartoittava tutkimus Suomessa. Tutkittua tietoa jaetaan...
Yhdistämme syvän asiakas- ja työntekijäymmärryksen luovaan suunnitteluun, vaikuttavaan viestintään ja vahvaan digiosaamiseen.
Kasvata osaamistasi markkinoinnista, viestinnästä, myynnistä ja johtamisesta blogimme ja maksuttomien asiantuntijamateriaalien avulla. Mukavia oppimishetkiä!
Autamme rakentamaan yrityksiä, joihin sekä henkilöstö että asiakkaat haluavat sitoutua.
Oli asiasi pieni tai suuri, olemme täällä. Jätä viestisi tästä, niin otamme yhteyttä pikimmiten. Ollaan kuulolla!
Ota yhteyttä
1 minuutin lukuaika
Heidi Valkola
:
20.12.2022
Avaat Pinterestin ja sukellat kauniiseen kuvavirtaan. Klikkaat yhtä kuvaa, saat ehdotuksena lisää kiinnostavia kuvia, ja klikkaat seuraavaa kuvaa. Muutaman tunnin kuluttua havahdut siihen, että sinut on kuljetettu syvälle Pinterestin visuaaliseen maailmaan. Mutta miten Pinterestiä voidaan käyttää tehokkaana työkaluna brändisi markkinoinnissa ja tunnettuuden rakentamisessa? Ja miksi sinunkin brändisi tulisi löytyä Pinterestistä?
Digitaalisen markkinoinnin suunnitelmissa huomioidaan usein Google, Meta ja LinkedIn, mutta Pinterest loistaa poissaolollaan. Pinterestin numerot kertovat kuitenkin selkeästi, miksi alusta on relevantti työkalu markkinoinnissa ja brändin tunnettuuden rakentamisessa:
Pinterest mielletään enimmäkseen tuotteita myyvien B2C-yritysten alustaksi, ja kyllä, Pinterest toimii hyvin tuoteperusteiselle yritykselle. Tämä ei kuitenkaan tarkoita, etteikö Pinterest olisi hyvä alusta myös palveluita ja tuotteita tarjoavalle B2B-yritykselle.
Palveluita myyvälle yritykselle Pinterest antaa hyvän mahdollisuuden rakentaa tunnettuutta asiantuntijana. Vinkkejä ja tietotaitoa jakavaa sisältöä tarjoamalla sitoutetaan käyttäjiä tehokkaasti seuraajiksi.
Kirjoittaja: Heidi Valkola
Kestävän kasvun nykytilatutkimus on ensimmäinen asiakas- ja työntekijäkokemusta vuosittain kartoittava tutkimus Suomessa. Tutkittua tietoa jaetaan...
Digipalveluiden saavutettavuusvaatimukset laajenivat 28.6.2025 koskemaan julkisen sektorin lisäksi myös yksityisiä yrityksiä, jotka tarjoavat...
Työntekijät eivät ole riittävän sitoutuneita, ja se uhkaa yritysten kilpailukykyä ja innovatiivisuutta. Näin ainakin on tulkittavissa viimeaikaisista...