Siirry suoraan sisältöön
Virittämöt Jätä tarjouspyyntö
Virittämöt Jätä tarjouspyyntö
Kiva, kun kiinnostuit!

Yhdistämme syvän asiakas- ja työntekijäymmärryksen luovaan suunnitteluun, vaikuttavaan viestintään ja vahvaan digiosaamiseen.

Jätä tarjouspyyntö

Blogi ja asiantuntijamateriaalit

Kasvata osaamistasi markkinoinnista, viestinnästä, myynnistä ja johtamisesta blogimme ja maksuttomien asiantuntijamateriaalien avulla. Mukavia oppimishetkiä! 

Aava & Bang

Autamme rakentamaan yrityksiä, joihin sekä henkilöstö että asiakkaat haluavat sitoutua.

Ollaanko yhteyksissä?

Oli asiasi pieni tai suuri, olemme täällä. Jätä viestisi tästä, niin otamme yhteyttä pikimmiten. Ollaan kuulolla!

Ota yhteyttä

 

1 minuutin lukuaika

Markkinointitoimistot Aava & Bang ja Bermuda yhdistyvät

Featured Image

Markkinointitoimisto Aava & Bang Oy ja Markkinointitoimisto Bermuda Oy yhdistyvät 3.1.2023 Aava & Bangin nimen alle. Yhdistymisen myötä yrityksen liikevaihto on noin 6 miljoonaa euroa ja se työllistää noin 80 markkinoinnin ja viestinnän ammattilaista Helsingissä, Jyväskylässä ja Tampereella. 

Aava & Bangin ja Bermudan tavoitteena on rakentaa Suomen parasta markkinointitoimistoa asiakkailleen. Samalla yritykset jakavat kunnianhimoiset tavoitteet työntekijäkokemuksen saralla, sillä he haluavat olla Euroopan parhaiden työpaikkojen joukossa vuoteen 2024 mennessä. Yhteiset tavoitteet, samankaltainen kulttuuri ja jaetut arvot olivat tärkeässä roolissa myös yritysten yhdistymisen taustalla.

– Aava & Bangilla on ollut selkeä strategia, jota on ohjannut kaksi kasvun suuntaa. Toinen on ollut orgaaninen kasvu ja toinen vaihtoehto yritysjärjestelyt, joista olemme avoimesti viestineet, taustoittaa Aava & Bangin toimitusjohtaja Vilja Laaksonen.

– Lähdimme kartoittamaan kenen kanssa tarina voisi olla yhteinen ja Bermudan kohdalla kaikki palaset osuivat kohdalleen, täydentää Aava & Bangin yritysjärjestelyistä vastaava osakas Timo Koponen.

Kuvassa uudistuvan Aava & Bangin toimitusjohtaja, Vilja Laaksonen.Kuvassa uudistuvan Aava & Bangin toimitusjohtaja, Vilja Laaksonen.

Tammikuussa toteutuva yhdistyminen tuo markkinointitoimistot Aava & Bangin nimen alle. Aava & Bangin omistuspohja myös kasvaa yhdistymisen myötä. Uudistuvan Aava & Bangin toimitusjohtajana jatkaa viestinnän tohtori (FT), Vilja Laaksonen.

– Yhdistyminen on innostava mahdollisuus, ja samaan aikaan kätkee sisälleen myös haasteita. Usein yritysjärjestelyt epäonnistuvat, koska niitä ei tehdä aidosti sisältä käsin. Meidän tavoitteemme on tehdä tämä jokaista työntekijää ja asiakasta kunnioittaen, kertoo Laaksonen.

Yhdistymisen myötä yrityksen palveluvalikoimassa yhdistyy syvä asiakas- ja työntekijäymmärrys, luova suunnittelu, viestintä ja vahva digiosaaminen. Erityisesti B2B-markkinointi ja sitouttava työyhteisöviestintä ovat yrityksen tekemisen keskiössä.

Uusi Aava & Bang jatkaa asiakkaiden palvelemista aiempaa monipuolisemmalla palveluvalikoimalla ja tulevaisuudessa entistä vahvempana myös Tampereen alueella.

– Pyrkiessämme pitkiin ja syviin asiakassuhteisiin, meillä on jopa velvollisuus kasvaa asiakkaidemme mukana. Yhdistyessä olemme asiakkaillemme entistä vahvempi kumppani, kertoo Bermudan nykyinen toimitusjohtaja ja osakkaana jatkava Jarkko Caven.

Kuvassa Bermudan nykyinen toimitusjohtaja ja uuden Aava & Bangin osakkaana jatkava, Jarkko Caven.Kuvassa Bermudan nykyinen toimitusjohtaja ja uuden Aava & Bangin osakkaana jatkava, Jarkko Caven.

Tammikuussa yhteistä arkea lähdetään rakentamaan noin 80 työntekijän voimin sisäisen viestinnän toimintamalleja vahvistamalla ja yhteisten työntekijä- ja asiakaskokemuksen toimintamallien saralla. Kevään aikana parhaat käytänteet halutaan juurruttaa myös asiakkaiden hyväksi.

Kirjoittaja: Laura Moilanen

Katso kaikki blogikirjoitukset

LinkedIn

Markkinoinnin mittaamisen mayhem – mihin kiinnittää huomiota vuonna 2025?

Markkinoinnin mittaamisen mayhem – mihin kiinnittää huomiota vuonna 2025?

Sampo Soininen puhui digimarkkinoinnin seminaarissamme 29.10.2024 markkinoinnin mittaamisesta ja sen haasteista. Kuinka datan hallinta on muuttunut...

Read More
Generatiivisen AI:n mahdollisuudet digimarkkinoinnin tehostamisessa

Generatiivisen AI:n mahdollisuudet digimarkkinoinnin tehostamisessa

Digimarkkinoinnin seminaarissa 29.10.2024 Janne Ikolan puheenvuoro generatiivisen AI:n mahdollisuuksista avasi näkymiä tekoälyn hyödyntämiseen...

Read More
B2B-ostamisen uusi aikakausi: Monikanavaisuus ja asiakaskokemuksen merkitys kilpailuedun luomisessa

B2B-ostamisen uusi aikakausi: Monikanavaisuus ja asiakaskokemuksen merkitys kilpailuedun luomisessa

Digimarkkinoinnin seminaarissamme 29.10.2024 suunnattiin katse ensi vuoteen: miten digimarkkinoinnilla tehdään kestävää kasvua vuonna 2025? Pia...

Read More