Markkinoinnin mittaamisen mayhem – mihin kiinnittää huomiota vuonna 2025?
Sampo Soininen puhui digimarkkinoinnin seminaarissamme 29.10.2024 markkinoinnin mittaamisesta ja sen haasteista. Kuinka datan hallinta on muuttunut...
Yhdistämme syvän asiakas- ja työntekijäymmärryksen luovaan suunnitteluun, vaikuttavaan viestintään ja vahvaan digiosaamiseen.
Kasvata osaamistasi markkinoinnista, viestinnästä, myynnistä ja johtamisesta blogimme ja maksuttomien asiantuntijamateriaalien avulla. Mukavia oppimishetkiä!
Autamme rakentamaan yrityksiä, joihin sekä henkilöstö että asiakkaat haluavat sitoutua.
Oli asiasi pieni tai suuri, olemme täällä. Jätä viestisi tästä, niin otamme yhteyttä pikimmiten. Ollaan kuulolla!
Ota yhteyttä
Meidän kotitoimistoilla on käynyt kova kuhina, vilske ja vipinä kun olemme pohtineet poikkeuksellista joululahjaa poikkeukselliseen vuoteen. Mitä antaa lahjaksi vuonna, joka on ollut monen suuntaan äärimmäisen ankara? Asiakkaistamme jokainen olisi ansainnut valtavan lahjapaketin, lämpimiä halauksia ja huolettomamman ensi vuoden. Toisaalta sekään ei tuntuisi riittävältä kiitokselta siitä työstä ja niistä panostuksista, mitä he ovat kukin omilla tahoillaan vapaalla ja työssä tehneet. Mitä merkityksellistä me voisimme lahjapakettiin kääriä?
Yksi toimintaamme vahvasti ohjaavista arvoista, välitetään toisistamme, on ollut jokaisen Bangilaisen huulilla tänä vuonna ja sitä pyöriteltiin mielessä myös lahjakääreitä kaapin syövereistä kaivellessa. On sanomattakin selvää, että tänä vuonna välittämistä on todella tarvittu, eikä pienestä onnen kantamoisestakaan haittaa olisi ollut. Siinä merkitykselliset asiat, jotka halusimme lahjapaperiin kääriä. Onnen kantamoinen sekä kokonaisen markkinointitoimiston verran välittämistä.
Perinteisten joulumuistamisten sijaan lahjoitamme tänä poikkeuksellisena vuonna työaikaamme tammikuussa 2021 yhdelle yritykselle, järjestölle, yhdistykselle tai säätiölle, jota kulunut vuosi on koetellut. Uudistamme veloituksetta vuoden 2021 markkinointisuunnitelman ja jalkautamme siitä myynnin tai markkinoinnin kampanjan kohti asetettuja tavoitteita.
Lahjatoiveet voi toimittaa 14.12. mennessä minulle sähköpostitse osoitteeseen laura.moilanen@bang.fi. Toivomme, että kerrot toiveessasi lyhyesti siitä, miten vallitseva tilanne on vaikuttanut toimintaanne. Julkaisemme joululahjamme saajan perusteluineen kanavissamme maanantaina 21.12. ja hommiin ryhdytään yhteisvoimin tammikuussa 2021. Voisimmeko olla toivottu lahja juuri teidän joulukuusen alle tänä vuonna?
Toivomme, että pystymme lahjamme avulla innostamaan myös muita välittämään. Toisella tärkeällä arvollamme, onnistutaan yhdessä, on nimittäin vähintäänkin yhtä merkittävä rooli tänä vuonna. Vinkkaa siis lahjastamme sitä tarvitsevalle tai lähde itse mukaan talkoisiin. Nyt on kaikkien vuoro välittää!
Sampo Soininen puhui digimarkkinoinnin seminaarissamme 29.10.2024 markkinoinnin mittaamisesta ja sen haasteista. Kuinka datan hallinta on muuttunut...
Digimarkkinoinnin seminaarissa 29.10.2024 Janne Ikolan puheenvuoro generatiivisen AI:n mahdollisuuksista avasi näkymiä tekoälyn hyödyntämiseen...
Digimarkkinoinnin seminaarissamme 29.10.2024 suunnattiin katse ensi vuoteen: miten digimarkkinoinnilla tehdään kestävää kasvua vuonna 2025? Pia...