1 minuutin lukuaika

Lahjapaketissa markkinointitoimisto

Featured Image

Meidän kotitoimistoilla on käynyt kova kuhina, vilske ja vipinä kun olemme pohtineet poikkeuksellista joululahjaa poikkeukselliseen vuoteen. Mitä antaa lahjaksi vuonna, joka on ollut monen suuntaan äärimmäisen ankara? Asiakkaistamme jokainen olisi ansainnut valtavan lahjapaketin, lämpimiä halauksia ja huolettomamman ensi vuoden. Toisaalta sekään ei tuntuisi riittävältä kiitokselta siitä työstä ja niistä panostuksista, mitä he ovat kukin omilla tahoillaan vapaalla ja työssä tehneet. Mitä merkityksellistä me voisimme lahjapakettiin kääriä?

Siitä se ajatus sitten lähti. 🎄

Yksi toimintaamme vahvasti ohjaavista arvoista, välitetään toisistamme, on ollut jokaisen Bangilaisen huulilla tänä vuonna ja sitä pyöriteltiin mielessä myös lahjakääreitä kaapin syövereistä kaivellessa. On sanomattakin selvää, että tänä vuonna välittämistä on todella tarvittu, eikä pienestä onnen kantamoisestakaan haittaa olisi ollut. Siinä merkitykselliset asiat, jotka halusimme lahjapaperiin kääriä. Onnen kantamoinen sekä kokonaisen markkinointitoimiston verran välittämistä.

markkinointitoimisto lahjapaketissa. 🎁

Perinteisten joulumuistamisten sijaan lahjoitamme tänä poikkeuksellisena vuonna työaikaamme tammikuussa 2021 yhdelle yritykselle, järjestölle, yhdistykselle tai säätiölle, jota kulunut vuosi on koetellut. Uudistamme veloituksetta vuoden 2021 markkinointisuunnitelman ja jalkautamme siitä myynnin tai markkinoinnin kampanjan kohti asetettuja tavoitteita.

Lahjatoiveet voi toimittaa 14.12. mennessä minulle sähköpostitse osoitteeseen laura.moilanen@bang.fi. Toivomme, että kerrot toiveessasi lyhyesti siitä, miten vallitseva tilanne on vaikuttanut toimintaanne. Julkaisemme joululahjamme saajan perusteluineen kanavissamme maanantaina 21.12. ja hommiin ryhdytään yhteisvoimin tammikuussa 2021. Voisimmeko olla toivottu lahja juuri teidän joulukuusen alle tänä vuonna?

Jouluhaaste on heitetty. ✨

Toivomme, että pystymme lahjamme avulla innostamaan myös muita välittämään. Toisella tärkeällä arvollamme, onnistutaan yhdessä, on nimittäin vähintäänkin yhtä merkittävä rooli tänä vuonna. Vinkkaa siis lahjastamme sitä tarvitsevalle tai lähde itse mukaan talkoisiin. Nyt on kaikkien vuoro välittää!

Miten tapahtuu ideaaliasiakkaan valinta?

2 min read

Liidien määrästä liidien laatuun – näin määrittelet ideaaliasiakkaan

Myynnin ja markkinoinnin yhteistyötä käsittelevän blogisarjan ensimmäisessä osassa kävimme läpi yhteisten tavoitteiden määrittämistä – yhteispeli...

Read More
nainen tuotteistamassa, tuotteistustyöpaja

2 min read

Tuotteista tai kuole – varmista paikkasi asiakkaan digitaalisella ostopolulla

Asiakkaiden ostoprosessi on digitalisoitunut pysyvästi. Gartnerin tutkimuksen mukaan 77 % B2B-ostajista kokee ostoprosessin vaikeaksi ja...

Read More
työyhteisöviestintä

3 min read

Kaikki, mitä sinun täytyy tietää evästeistä (cookies)

Evästebannerit ovat olleet tiiviin keskustelun aiheena erityisesti keväästä 2020 asti, jolloin apulaistietosuojavaltuutettu määräsi yritysten...

Read More