Siirry suoraan sisältöön
Virittämöt Jätä tarjouspyyntö
Virittämöt Jätä tarjouspyyntö
Kiva, kun kiinnostuit!

Yhdistämme syvän asiakas- ja työntekijäymmärryksen luovaan suunnitteluun, vaikuttavaan viestintään ja vahvaan digiosaamiseen.

Jätä tarjouspyyntö

Blogi ja asiantuntijamateriaalit

Kasvata osaamistasi markkinoinnista, viestinnästä, myynnistä ja johtamisesta blogimme ja maksuttomien asiantuntijamateriaalien avulla. Mukavia oppimishetkiä! 

Aava & Bang

Autamme rakentamaan yrityksiä, joihin sekä henkilöstö että asiakkaat haluavat sitoutua.

Ollaanko yhteyksissä?

Oli asiasi pieni tai suuri, olemme täällä. Jätä viestisi tästä, niin otamme yhteyttä pikimmiten. Ollaan kuulolla!

Ota yhteyttä

 

1 minuutin lukuaika

Kestävä kasvu rakentuu sisältä vahvan brändin, myynnin ja markkinoinnin yhteispelin ja kirkkaan strategian varaan

Featured Image

Kevät on ollut meille Aava & Bangilla uudistumisen aikaa, kun yhdistyimme markkinointitoimisto Bermudan kanssa. Sen lisäksi, että meillä on uusia upeita työkavereita, on meillä yhdistymisen myötä nyt yhä syvempi ymmärrys ja näkymä B2B-kohderyhmää puhuttavista teemoista. Tärkeänä työkaluna hyödynnämme Kestävän kasvumarkkinoinnin nykytilatutkimusta, jonka julkaisimme alkuvuodesta. Tutkimukseen pääset tutustumaan tarkemmin täällä 

Kestävän kasvumarkkinoinnin nykytilatutkimuksen vastaajista valtaosa on B2B-yrityksiä. Tutkimustuloksista olemme syventäneet näkymäämme kehittämisen teemoista, jotka ovat yrityksissä tällä hetkellä mielen päällä, ja joihin tulevaisuudessa tulisi panostaa. 

Tutkimuksesta tunnistetaan kolme keskeistä haastetta, joihin tulee vastata sekä asettaa selkeät tavoitteet kehittämiselle: 

  • Kestävä kasvu rakentuu sisältä vahvan brändin varaan. Parhaiten pärjäävät ne yritykset, joihin sekä henkilöstö että asiakkaat sitoutuvat. 
  • Myynnin ja markkinoinnin yhteispelin tulee kunnossa. Yrityksissä tulee varmistua siitä, että eri toiminnot keskustelevat keskenään sekä tekevät päätöksiä ja asettavat tavoitteita samaan tilannekuvaan pohjautuen.
  • Avainroolissa on myös strategian juurruttaminen, jolloin varmistetaan, että kaikki kulkevat mieli kirkkaana samaan suuntaan. Näin myös vahva kannattavuus ja kasvu syntyvät. 

Lue lisää Menestyksen tekijät -julkaisusta, jossa näkemyksiämme yritysten liiketoiminnan haasteiden ratkaisemisesta markkinoinnin ja viestinnän keinoin avaavat Aava & Bangin toimitusjohtaja Vilja Laaksonen, myynti- ja markkinointijohtaja Katja Asikainen sekä brändi- ja viestintästrategi ja partner Mika Kihlakaski.

Lue juttu kokonaisuudessaan Calcuksesta: Verkkojuttuun pääset tästä ja näköislehden löydät täältä. 

Kirjoittaja: Taru Latvala

Kirjoittaja työskentelee Aava & Bangilla konseptisuunnittelijana sisältömarkkinoinnin asiantuntijana.

Katso kaikki blogikirjoitukset

LinkedIn

Mikä HubSpot-lisenssi kannattaa valita?

Mikä HubSpot-lisenssi kannattaa valita?

HubSpot tarjoaa laajan valikoiman työkaluja markkinointiin, myyntiin ja asiakaspalveluun, mutta omiin tarpeisiin sopivan lisenssin valinta voi olla...

Read More
Läpivalaisussa verkkosivujen hinta: näin budjetoit verkkosivuprojektin viisaasti

Läpivalaisussa verkkosivujen hinta: näin budjetoit verkkosivuprojektin viisaasti

Verkkosivujen hinnoittelusta kysytään meiltäkin lisätietoja jatkuvasti. Miksi sillä on väliä, maksaako verkkosivuprojekti 5000 vai 50 000 euroa? Mitä...

Read More
HubSpot on Customer Platform – mitä se tarkoittaa?

HubSpot on Customer Platform – mitä se tarkoittaa?

HubSpot on työkaluna monelle markkinoijalle jo varsin tuttu, eikä sen suosio tunnu horjuvan. Tutkimuksetkin vahvistavat sen, sillä HubSpot on...

Read More