Say hello to HubSpot Breeze! 👋 Kaikki mitä sinun tulee tietää HubSpotin tekoälytyökaluista
Kirjoitin viime keväänä artikkelin HubSpotin tekoälytyökaluista, mutta niin kuin tekoälykehitykseen ja HubSpotin parissa työskentelyyn kuuluu -...
Yhdistämme syvän asiakas- ja työntekijäymmärryksen luovaan suunnitteluun, vaikuttavaan viestintään ja vahvaan digiosaamiseen.
Kasvata osaamistasi markkinoinnista, viestinnästä, myynnistä ja johtamisesta blogimme ja maksuttomien asiantuntijamateriaalien avulla. Mukavia oppimishetkiä!
Autamme rakentamaan yrityksiä, joihin sekä henkilöstö että asiakkaat haluavat sitoutua.
Oli asiasi pieni tai suuri, olemme täällä. Jätä viestisi tästä, niin otamme yhteyttä pikimmiten. Ollaan kuulolla!
Ota yhteyttä
1 minuutin lukuaika
Taru Latvala
:
29.06.2023
Kevät on ollut meille Aava & Bangilla uudistumisen aikaa, kun yhdistyimme markkinointitoimisto Bermudan kanssa. Sen lisäksi, että meillä on uusia upeita työkavereita, on meillä yhdistymisen myötä nyt yhä syvempi ymmärrys ja näkymä B2B-kohderyhmää puhuttavista teemoista. Tärkeänä työkaluna hyödynnämme Kestävän kasvumarkkinoinnin nykytilatutkimusta, jonka julkaisimme alkuvuodesta. Tutkimukseen pääset tutustumaan tarkemmin täällä.
Kestävän kasvumarkkinoinnin nykytilatutkimuksen vastaajista valtaosa on B2B-yrityksiä. Tutkimustuloksista olemme syventäneet näkymäämme kehittämisen teemoista, jotka ovat yrityksissä tällä hetkellä mielen päällä, ja joihin tulevaisuudessa tulisi panostaa.
Tutkimuksesta tunnistetaan kolme keskeistä haastetta, joihin tulee vastata sekä asettaa selkeät tavoitteet kehittämiselle:
Lue lisää Menestyksen tekijät -julkaisusta, jossa näkemyksiämme yritysten liiketoiminnan haasteiden ratkaisemisesta markkinoinnin ja viestinnän keinoin avaavat Aava & Bangin toimitusjohtaja Vilja Laaksonen, myynti- ja markkinointijohtaja Katja Asikainen sekä brändi- ja viestintästrategi ja partner Mika Kihlakaski.
Lue juttu kokonaisuudessaan Calcuksesta: Verkkojuttuun pääset tästä ja näköislehden löydät täältä.
Kirjoittaja: Taru Latvala
Kirjoittaja työskentelee Aava & Bangilla konseptisuunnittelijana sisältömarkkinoinnin asiantuntijana.
Katso kaikki blogikirjoitukset
LinkedInKirjoitin viime keväänä artikkelin HubSpotin tekoälytyökaluista, mutta niin kuin tekoälykehitykseen ja HubSpotin parissa työskentelyyn kuuluu -...
Hyvä työntekijäkokemus ja asiakaskokemus eivät synny sattumalta – ne rakentuvat samoista perusasioista: selkeästä suunnasta, sujuvasta yhteistyöstä...
Kuvittele tilanne: johtoryhmä on juuri viettänyt kuukausia, kenties jopa vuoden, työstäen uutta strategiaa. Esitys on hiottu, jokainen sana tarkkaan...