Näin tekoäly mullistaa asiakaskokemuksen mittaamisen B2B-liiketoiminnassa
Asiakaskokemus (Customer experience, CX) on yksi merkittävimmistä kilpailutekijöistä B2B-liiketoiminnassa. Kuitenkin perinteiset mittausmenetelmät,...
Yhdistämme syvän asiakas- ja työntekijäymmärryksen luovaan suunnitteluun, vaikuttavaan viestintään ja vahvaan digiosaamiseen.
Kasvata osaamistasi markkinoinnista, viestinnästä, myynnistä ja johtamisesta blogimme ja maksuttomien asiantuntijamateriaalien avulla. Mukavia oppimishetkiä!
Autamme rakentamaan yrityksiä, joihin sekä henkilöstö että asiakkaat haluavat sitoutua.
Oli asiasi pieni tai suuri, olemme täällä. Jätä viestisi tästä, niin otamme yhteyttä pikimmiten. Ollaan kuulolla!
Ota yhteyttä
Aava & Bangin uusi videopodcast, Kasvukattaus on täällä! Kasvukattaus on videopodcast, eli vodcast kestävän kasvun rakentamisesta, markkinoinnista, viestinnästä ja työelämästä. Ensimmäisellä tuotantokaudella istahdamme viestinnän aamiaispöytään. Jaksoissa asiantuntijamme maistelevat kanssasi merkityksen johtamista, strategiaviestintää, vahvoja työnantajabrändejä, yrityskulttuuria, vastuullisuusviestintää, lähijohtajan vuorovaikutusosaamista, kriisiviestintää sekä tulevaisuuden johtamista. Uusi jakso julkaistaan viikottain tiistaiaamuna, juuri sopivasti aamupalapöydässä tai työmatkalla kuunneltavaksi.
Löytyykö kriisipuurosta lopulta manteli? Mitä yhteistä on teen hauduttamisella ja työnantajabrändin rakentamisella? Entä mitä tehdä, ettei vastuullisuusviestinnästä tule vain kaunista kuorrutusta? Tällä tuotantokaudella on luvassa viestintää kaikilla mausteilla. Käy pöytään, löydät Kasvukattaus vodin verkkosivuiltamme, Spotifystä ja YouTubesta.
Tuotantokauden ensimmäisessä jaksossa Mikko Kalliola, valmentaja, puhuja ja yksi Aava & Bangin perustajista tarjoilee merkitystä mahan täydeltä. Mutta miten työn merkitystä sirotellaan asiantuntijaorganisaation aamiaismuroihin? Mistä merkityksen tunne syntyy, miten sitä vahvistetaan ja kuinka sitä johdetaan? Katso tai kuuntele jakso tästä alta, niin tiedät. Mikäli sisältö maistuu, kannattaa liittyä postituslistalle täällä. Muistutamme aina, kun aamiaispöydässä on uutta puhuttavaa!
Asiakaskokemus (Customer experience, CX) on yksi merkittävimmistä kilpailutekijöistä B2B-liiketoiminnassa. Kuitenkin perinteiset mittausmenetelmät,...
On taas se aika vuodesta.
Kun työyhteisö kohtaa muutoksen tai kriisin, viestinnältä vaaditaan ennen kaikkea avoimuutta, selkeyttä, rehellisyyttä ja pääviestien sinnikästä...