Fuusiotilanne testaa johdon kykyä johtaa työntekijäkokemusta ja kulttuuria
Kuinka elää jatkuvaa muutosta ja uudistusta, jota nykyaika meille tarjoilee? Mitä yritykset ja niiden ihmiset tarvitsevat muutoksen keskellä, jotta...
Yhdistämme syvän asiakas- ja työntekijäymmärryksen luovaan suunnitteluun, vaikuttavaan viestintään ja vahvaan digiosaamiseen.
Kasvata osaamistasi markkinoinnista, viestinnästä, myynnistä ja johtamisesta blogimme ja maksuttomien asiantuntijamateriaalien avulla. Mukavia oppimishetkiä!
Autamme rakentamaan yrityksiä, joihin sekä henkilöstö että asiakkaat haluavat sitoutua.
Oli asiasi pieni tai suuri, olemme täällä. Jätä viestisi tästä, niin otamme yhteyttä pikimmiten. Ollaan kuulolla!
Ota yhteyttä
Helteiset kesäterveiset Aava & Bangilta. ☀️ 🍓 Ennen keskikesän juhlaa halusimme vielä toivottaa rentoa sekä lämmintä kesää ja kiittää kuluneesta keväästä!
Meillä Aava & Bangilla lomat hiljentävät hieman tahtia heinäkuun ajaksi, mutta täysin emme toimiston ovia sulje ja kuukausittainen tekemisemme rullaa normaalissa rytmissä.
Saat siis läpi kesän meihin tarvittaessa yhteyden osoitteesta toimisto@bang.fi tai toimiston numerosta 020 786 1861. Kiireisissä verkkopalveluihin linkittyvissä tukipyynnöissä päivystämme myös osoitteessa tuki@bang.fi.
Somekanaviemme takana vuoden ympäri vaikuttava sisältötiimi on ajastanut kesälukemista markkinoinnista jokaiselle kesäiselle keskiviikolle. Viimeistään nyt kannattaa siis ottaa seurantaan myös sosiaalisen median kanavamme Facebookissa, Instagramissa ja LinkedIn:ssä.
Tässä kohtaa haluat ehkä tutustua sisältö- ja digimarkkinoinnin saralla esimerkiksi seuraaviin...
✍ Blogi: Näin tuotat aidosti asiakasta kiinnostavaa sisältöä
✍ Blogi: RACE-malli sisältö- ja digimarkkinoinnin suunnittelun työkaluna
➕ Opas: Sisältö- ja digimarkkinointia kasvuyrityksille
Tai sisäisen viestinnän ja yrityskulttuurin teemasta näihin...
✍ Blogi: Miten rakennetaan kestävää työntekijäkokemusta?
✍ Blogi: Miksi osallistaminen on olennainen osa sisäistä viestintää?
➕ Opas: Miksi tärkein markkinointi tehdään yrityksen sisällä?
Brändistä kenties näihin...
✍ Blogi: Miksi työntekijäkokemus on vahvan brändin perusta
➕ Opas: Miten rakentuu vahva brändi?
Ja vielä verkkopalveluista näihin...
✍ Blogi: Kuinka UI/UX-suunnittelu tekee verkkopalvelusta paremman?
➕ Opas: 5 vinkkiä onnistuneeseen verkkosivu-uudistukseen
Antoisia lukuhetkiä ja aurinkoista kesää! ☀️
Kuinka elää jatkuvaa muutosta ja uudistusta, jota nykyaika meille tarjoilee? Mitä yritykset ja niiden ihmiset tarvitsevat muutoksen keskellä, jotta...
Kirjoitin viime keväänä artikkelin HubSpotin tekoälytyökaluista, mutta niin kuin tekoälykehitykseen ja HubSpotin parissa työskentelyyn kuuluu -...
Hyvä työntekijäkokemus ja asiakaskokemus eivät synny sattumalta – ne rakentuvat samoista perusasioista: selkeästä suunnasta, sujuvasta yhteistyöstä...