Siirry suoraan sisältöön
Virittämöt Jätä tarjouspyyntö
Virittämöt Jätä tarjouspyyntö
Kiva, kun kiinnostuit!

Yhdistämme syvän asiakas- ja työntekijäymmärryksen luovaan suunnitteluun, vaikuttavaan viestintään ja vahvaan digiosaamiseen.

Jätä tarjouspyyntö

Blogi ja asiantuntijamateriaalit

Kasvata osaamistasi markkinoinnista, viestinnästä, myynnistä ja johtamisesta blogimme ja maksuttomien asiantuntijamateriaalien avulla. Mukavia oppimishetkiä! 

Aava & Bang

Autamme rakentamaan yrityksiä, joihin sekä henkilöstö että asiakkaat haluavat sitoutua.

Ollaanko yhteyksissä?

Oli asiasi pieni tai suuri, olemme täällä. Jätä viestisi tästä, niin otamme yhteyttä pikimmiten. Ollaan kuulolla!

Ota yhteyttä

 

1 minuutin lukuaika

Aurinkoista kesää Aava & Bangilta!

Featured Image

Helteiset kesäterveiset Aava & Bangilta. ☀️ 🍓 Ennen keskikesän juhlaa halusimme vielä toivottaa rentoa sekä lämmintä kesää ja kiittää kuluneesta keväästä!

Saat meihin yhteyden myös kesällä

Meillä Aava & Bangilla lomat hiljentävät hieman tahtia heinäkuun ajaksi, mutta täysin emme toimiston ovia sulje ja kuukausittainen tekemisemme rullaa normaalissa rytmissä.

Saat siis läpi kesän meihin tarvittaessa yhteyden osoitteesta toimisto@bang.fi tai toimiston numerosta 020 786 1861. Kiireisissä verkkopalveluihin linkittyvissä tukipyynnöissä päivystämme myös osoitteessa tuki@bang.fi.

Kesälukemista markkinoinnista 

Somekanaviemme takana vuoden ympäri vaikuttava sisältötiimi on ajastanut kesälukemista markkinoinnista jokaiselle kesäiselle keskiviikolle. Viimeistään nyt kannattaa siis ottaa seurantaan myös sosiaalisen median kanavamme Facebookissa, Instagramissa ja LinkedIn:ssä

Tässä kohtaa haluat ehkä tutustua sisältö- ja digimarkkinoinnin saralla esimerkiksi seuraaviin...

✍ Blogi: Näin tuotat aidosti asiakasta kiinnostavaa sisältöä

✍ Blogi: RACE-malli sisältö- ja digimarkkinoinnin suunnittelun työkaluna

➕  Opas: Sisältö- ja digimarkkinointia kasvuyrityksille

Tai sisäisen viestinnän ja yrityskulttuurin teemasta näihin... 

✍ Blogi: Miten rakennetaan kestävää työntekijäkokemusta?

✍ Blogi: Miksi osallistaminen on olennainen osa sisäistä viestintää?

➕ Opas: Miksi tärkein markkinointi tehdään yrityksen sisällä?

Brändistä kenties näihin...

✍ Blogi: Miksi työntekijäkokemus on vahvan brändin perusta

➕ Opas: Miten rakentuu vahva brändi?

Ja vielä verkkopalveluista näihin...

✍  Blogi: Kuinka UI/UX-suunnittelu tekee verkkopalvelusta paremman?

➕  Opas: 5 vinkkiä onnistuneeseen verkkosivu-uudistukseen

Antoisia lukuhetkiä ja aurinkoista kesää! ☀️

Kirjoittaja: Laura Moilanen

Katso kaikki blogikirjoitukset

LinkedIn

Tekoäly B2B-myynnissä – tehokkuutta, personointia ja tarkkuutta

Tekoäly B2B-myynnissä – tehokkuutta, personointia ja tarkkuutta

Tekoäly on muuttanut myynnin pelikenttää pysyvästi. Sen hyödyntäminen B2B-myynnissä ei ole pelkästään prosessien tehostamista vaan myös täysin...

Read More
Tie työntekijän sydämeen käy vuorovaikutuksen kautta: Kolmen ruokalajin menu lähijohtajalle

Tie työntekijän sydämeen käy vuorovaikutuksen kautta: Kolmen ruokalajin menu lähijohtajalle

Vuorovaikutusosaaminen on turvallisen, tuottavan ja tuloksellisen työelämän kovaa valuuttaa. Kasvukattaus-videopodcastimme kuudennessa jaksossa...

Read More
Puhdasta ei tarvitse pestä – ajatuksia vastuullisuusviestinnästä

Puhdasta ei tarvitse pestä – ajatuksia vastuullisuusviestinnästä

Vastuullisuus. Vastuullisuus. Vastuullisuus. Sanana sitä vilisee joka puolella – eikä loppua ole näkyvissä. Vaikka vedän Aava & Bangin...

Read More