Fuusiotilanne testaa johdon kykyä johtaa työntekijäkokemusta ja kulttuuria
Kuinka elää jatkuvaa muutosta ja uudistusta, jota nykyaika meille tarjoilee? Mitä yritykset ja niiden ihmiset tarvitsevat muutoksen keskellä, jotta...
Yhdistämme syvän asiakas- ja työntekijäymmärryksen luovaan suunnitteluun, vaikuttavaan viestintään ja vahvaan digiosaamiseen.
Kasvata osaamistasi markkinoinnista, viestinnästä, myynnistä ja johtamisesta blogimme ja maksuttomien asiantuntijamateriaalien avulla. Mukavia oppimishetkiä!
Autamme rakentamaan yrityksiä, joihin sekä henkilöstö että asiakkaat haluavat sitoutua.
Oli asiasi pieni tai suuri, olemme täällä. Jätä viestisi tästä, niin otamme yhteyttä pikimmiten. Ollaan kuulolla!
Ota yhteyttä
1 minuutin lukuaika
Mira Pekkarinen
:
11.02.2022
Jos et pääse enää kirjautumaan yrityksesi Facebook- tai Instagram-tilille, tilin tietoja on muutettu, seinällä näkyy outoja postauksia tai tililtä on lähetetty kummia viestejä, sometilisi on luultavasti hakkeroitu. Kerroimme edellisessä blogissamme, kuinka parantaa yritystilien tietoturvaa ja ehkäistä tilien hakkerointia Instagramissa ja Facebookissa. Jos vahinko on kuitenkin ehtinyt jo tapahtua ja tilille on päässyt kutsumattomia vieraita, seuraa ohjeitamme ja minimoi tuhot.
Hakkereilla on nykyään moninaiset keinot päästä käsiksi sosiaalisen median tileihin. Siksi omaa tiliä hallinnoidessa kannattaakin pitää silmä tarkkana epäilyttävän toiminnan varalta:
Jos huomaat edellä olevia merkkejä ja herää epäilys, että yrityksenne sometili on hakkeroitu, toimi näin – ja toimi nopeasti, sillä mitä enemmän aikaa menee, sitä suurempi riski on menettää tärkeitä tietoja ja sisältöjä:
Lue myös blogimme tietoturvaongelmien ennaltaehkäisystä täältä ja vältä yrityksesi sometilejä joutumasta vääriin käsiin!
Kuinka elää jatkuvaa muutosta ja uudistusta, jota nykyaika meille tarjoilee? Mitä yritykset ja niiden ihmiset tarvitsevat muutoksen keskellä, jotta...
Kirjoitin viime keväänä artikkelin HubSpotin tekoälytyökaluista, mutta niin kuin tekoälykehitykseen ja HubSpotin parissa työskentelyyn kuuluu -...
Hyvä työntekijäkokemus ja asiakaskokemus eivät synny sattumalta – ne rakentuvat samoista perusasioista: selkeästä suunnasta, sujuvasta yhteistyöstä...