Markkinoinnin mittaamisen mayhem – mihin kiinnittää huomiota vuonna 2025?
Sampo Soininen puhui digimarkkinoinnin seminaarissamme 29.10.2024 markkinoinnin mittaamisesta ja sen haasteista. Kuinka datan hallinta on muuttunut...
Yhdistämme syvän asiakas- ja työntekijäymmärryksen luovaan suunnitteluun, vaikuttavaan viestintään ja vahvaan digiosaamiseen.
Kasvata osaamistasi markkinoinnista, viestinnästä, myynnistä ja johtamisesta blogimme ja maksuttomien asiantuntijamateriaalien avulla. Mukavia oppimishetkiä!
Autamme rakentamaan yrityksiä, joihin sekä henkilöstö että asiakkaat haluavat sitoutua.
Oli asiasi pieni tai suuri, olemme täällä. Jätä viestisi tästä, niin otamme yhteyttä pikimmiten. Ollaan kuulolla!
Ota yhteyttä
2 minuutin lukuaika
Taru Latvala : 22.09.2023
Systemaattinen ja pitkäjänteinen työ vahvan yrityskulttuurin rakentamiseksi näkyy Aava & Bangin menestyksessä Great Place to Work® Euroopan parhaat työpaikat 2023 -listauksessa. Sijoituimme 30:nneksi tänään julkaistussa listauksessa ja kokonaisuudessaan Euroopan parhaiden työpaikkojen joukkoon nousi 10 suomalaisyritystä.
Olemme osallistuneet Great Place to Workin toteuttamaan Suomen Parhaat Työpaikat -vertailuun nyt neljänä vuonna peräkkäin. Vuonna 2020 Aava & Bang palkittiin pienten yritysten sarjassa Suomen parhaana ja Euroopan kolmanneksi parhaana työpaikkana. Vuonna 2021 sijoituimme neljänneksi pienten yritysten sarjassa. Vuosina 2022 ja 2023 sijoituimme upeasti toiselle sijalle siirryttyämme yli 50 henkeä työllistävien keskisuurten yritysten sarjaan.
Meillä on vahva tahtotila rakentaa arjessa sellaista työpaikkaa, jossa jokainen työntekijä voi kokea tulevansa arvostetuksi, kuulluksi ja nähdyksi. Listaus Euroopan parhaiden työpaikkojen joukossa ei ole itsestäänselvyys, vaan se kertoo paljon työntekijöiden halusta tukea toisiaan ja rakentaa hyvää työpaikkaa yhdessä. Vahvan yrityskulttuurin keskiössä on yhdessä rakennettu strategia, joka herää eloon arjen kohtaamisissa. Hyvinvoivan, psykologisesti turvallisen yrityskulttuurin rakentaminen vaatii jatkuvaa panostusta paitsi aitoihin kohtaamisiin, myös laadukkaaseen lähijohtamiseen, työntekijöiden kuuntelemiseen ja yhteisen strategian juurruttamiseen.
Yrityksen kasvua ei voi johtaa erikseen organisaation sisällä ja sen ulkopuolella. Me uskomme, että tulevaisuudessa menestyvät ne organisaatiot, joissa strategia ja kulttuuri eivät kilpaile keskenään. Oppiva ja yhteiseen kulttuuriin panostava työyhteisö tuottaa lisäarvoa niin työntekijöille kuin asiakkailleen.
– Etenkin viime vuodet ovat todistaneet, että vain muutos on pysyvää. Meillä työntekijä- ja asiakaskokemus on nostettu strategian keskiöön – vahvan yrityskulttuurin kehittäminen on strateginen valinta, joka rakentaa pitkällä aikavälillä kestävää kasvua, kertoo Aava & Bangin toimitusjohtaja Vilja Laaksonen.
Muuttuva maailma, globaali kilpailu ja poikkeusajat haastavat organisaatioita työntekijä- ja asiakaskokemuksen johtamisessa. Samaan aikaan on kuitenkin asioita, jotka eivät ole muuttuneet. Kestävä kasvu tehdään edelleen yhdessä henkilöstön ja asiakkaiden kanssa.
Trust Index© -henkilöstökyselyn mukaan Euroopan parhaita työpaikkoja yhdistääkin yksi asia: yritysten luottamuksen taso on pysynyt erittäin vahvana jatkuvasti muuttuvasta ympäristössä huolimatta. Näillä yrityksillä johtamisen viitekehys on yhteinen – Euroopan parhaat työpaikat johtavat liiketoimintaansa yrityskulttuurinsa kautta.
Kirjoittaja: Taru Latvala
Kirjoittaja työskentelee Aava & Bangilla konseptisuunnittelijana sisältömarkkinoinnin asiantuntijana.
Katso kaikki blogikirjoitukset
LinkedInSampo Soininen puhui digimarkkinoinnin seminaarissamme 29.10.2024 markkinoinnin mittaamisesta ja sen haasteista. Kuinka datan hallinta on muuttunut...
Digimarkkinoinnin seminaarissa 29.10.2024 Janne Ikolan puheenvuoro generatiivisen AI:n mahdollisuuksista avasi näkymiä tekoälyn hyödyntämiseen...
Digimarkkinoinnin seminaarissamme 29.10.2024 suunnattiin katse ensi vuoteen: miten digimarkkinoinnilla tehdään kestävää kasvua vuonna 2025? Pia...