1 minuutin lukuaika

Aava & Bang Rekrygaalan finaaliin – yritys ehdolla vuoden työnantajabrändiksi

Featured Image

Aava & Bang Oy on valittu vuoden 2021 Rekrygaalan finaaliin ja on ehdolla vuoden 2021 työnantajabrändiksi.

Rekrygaalassa palkitaan vuosittain rekrytointialan parhaat teot ja tekijät. Tänä vuonna alan onnistumisia juhlitaan torstaina 4.11.2021. Palkinnot jaetaan viidessä eri kategoriassa; vuoden rekrytointiteko, paras rekrytointikampanja, vuoden rekrytointialan kehittäjä, vuoden rekrytoija sekä vuoden työnantajabrändi.

Palkinto on kansallisesti tunnettu tunnustus hyvästä työstä rekrytointialalla. Gaalan yhteistyökumppaneina toimii Henry ry, HPL (henkilöstöpalveluyritysten liitto) ja Työ- ja elinkeinoministeriö, josta tapahtuman suojelijana toimii työministeri Tuula Haatainen.

RG-blogibanneri3

Uutisen finaalipaikasta vastaanottivat Aava & Bangin henkilöstöjohtaja Hanne-Mari Miskala sekä liiketoimintajohtajat Katja Asikainen sekä Vilja Laaksonen. Kuva: Tommi Haapaniemi / Duunitori

Pitkäjänteistä ja strategista brändityötä 

Palkinto vuoden työnantajabrändistä annetaan työnantajalle, joka on systemaattisesti rakentanut suhdetta omaan kohderyhmäänsä. Palkintoa jaettaessa painotetaan pitkäjänteistä ja strategista brändityötä, ei niinkään yksittäisiä kampanjoita.

Rekrygaalan tuomaristo koostuu rekrytointiin perehtynyneistä liike-elämän ammattilaisista.

Tänä vuonna tuomaristossa vaikuttavat Niina Nurmi (Head of HR, Pemamek ja vuoden rekrytoija 2020), Hanna Järvinen (HR Manager, Neste Oyj), Toni Koskinen (Managing Partner, Founding Partner, HRS Advisors), Tiina Korhonen  (Director, Uudenmaan työ- ja elinkeinotoimisto), Aki Ahlroth (Työelämäaktivisti, Leadelight), Susanna Rantanen (CEO & Co-founder, Emine), Hanna Hiekkamies (Senior Vice President, Group Sustainability, Valio), Samu Hällfors (CEO, Framery Acoustics) ja Markku Techam (Business Director, Manpower Finland).

Vahva työnantajabrändi rakentuu sisältä ulospäin

Aava & Bangilla on otettu uutinen finaalipaikasta iloisena vastaan. Aava & Bangin työnantajabrändin ytimessä on tahto elää niinkuin opettaa ja menestyksen pohjalla on kulttuurin ytimen selkeä määrittäminen, työntekijöiden vahva osallistaminen sekä sisäisen ja ulkoisen viestinnän systemaattisuus. Vahva työnantajabrändi rakentuu sisältä ulospäin.

Nouseminen tällaiseen finalistijoukkoon on todella iso tunnustus meille. Vuosien varrella kaiken kehitystyön avain on ollut tiivis yhteispeli henkilöstön kanssa, aitojen sisäisten vahvuustekijöiden tunnistaminen ja viestinnän systemaattisuus. Haluamme viedä meille kertynyttä osaamista laajemmin pk-yrityskenttään, sillä uskomme, että työelämän iso muutos lähtee juuri noiden yritysten työntekijäkokemuksen vahvistamisesta”, tiivistää henkilöstöjohtaja Hanne-Mari Miskala.

Aava & Bang onnittelee lämpimästi kaikkia rekrygaalan finalisteja ja on otettu finaalipaikastaan Goforen ja Solitan rinnalla. Parempaa työelämää rakennetaan yhdessä!

Miten tapahtuu ideaaliasiakkaan valinta?

2 min read

Liidien määrästä liidien laatuun – näin määrittelet ideaaliasiakkaan

Myynnin ja markkinoinnin yhteistyötä käsittelevän blogisarjan ensimmäisessä osassa kävimme läpi yhteisten tavoitteiden määrittämistä – yhteispeli...

Read More
nainen tuotteistamassa, tuotteistustyöpaja

2 min read

Tuotteista tai kuole – varmista paikkasi asiakkaan digitaalisella ostopolulla

Asiakkaiden ostoprosessi on digitalisoitunut pysyvästi. Gartnerin tutkimuksen mukaan 77 % B2B-ostajista kokee ostoprosessin vaikeaksi ja...

Read More
työyhteisöviestintä

3 min read

Kaikki, mitä sinun täytyy tietää evästeistä (cookies)

Evästebannerit ovat olleet tiiviin keskustelun aiheena erityisesti keväästä 2020 asti, jolloin apulaistietosuojavaltuutettu määräsi yritysten...

Read More