2 min read
Drupal 7:n elinkaari päättyy pian – on aika toimia
Onko verkkosivustonne alustana Drupal 7? Suosittelemme korvaajaksi helppokäyttöistä WordPressiä tai HubSpotia, jotka molemmat taipuvat monipuolisesti...
Kasvumarkkinointitoimisto Aava & Bang Oy on palkittu Muuramen vuoden yrittäjänä.
Muuramen yrittäjien puheenjohtaja Juha Mutanen toteaa, että Muuramesta lähtöisin olevan Aava & Bang Oy:n toiminta ei ole rajoittunut Muurameen, vaan yritys on kasvanut monipuoliseksi, valtakunnallisesti vaikuttavaksi kasvumarkkinointitoimistoksi.
Aava & Bang auttaa myös muita toimijoita kasvamaan ja kehittymään ja on saanut tunnustusta poikkeuksellisesta työntekijäkokemuksesta koko Suomen ja Euroopan tasolla.
Vuonna 2006 Aava & Bangilla saatiin juhlia Muuramen vuoden nuoren yrittäjän palkintoa ja jo tuolloin tavoitteeksi asetettiin yrittäjien Oscar, eli palkinto vuoden yrityksenä kymmenen vuoden sisällä.
– No, 15 vuotta meni, mutta se tehtiin. Ja tämä on vasta alkua meidän yrityksen tarinassa, iloitsee perustajaosakas ja vuoden positiivisimpana muuramelaisenakin palkittu Mikko Kalliola.
Vuoden yritys valitaan vuosittain kaikkien jäsenyritysten joukosta ja voittaja kulkee tiukan seulan läpi. Aava & Bang sai kiitosta erityisesti valtakunnallisesta vaikuttavuudesta, ajassa elämisestä sekä muiden yritysten kasvun tukemisesta ja liiketoiminnan kehittämisestä.
– Asiakkaanne asiakkaat saavat parempaa palvelua ja parempaa markkinointia. Vaikuttavuus on valtakunnallista, kiteyttää Mutanen.
Tunnustuksen saamiseen vaikutti myös Aava & Bangin ihmisläheinen tapa toimia, olla läsnä ja laittaa itsensä likoon. Perhemäisen yhteisön saavat kokea niin työntekijät, asiakkaat kuin yhteistyökumppanitkin.
– Tiedätte, että tärkein pääomanne on ihmiset. Olette saaneet tunnustusta työntekijökokemuksesta olemalla Suomen paras ja Euroopan 3. paras työpaikka. Olette verkostoituneita ja avoimia. Teistä jokainen on näkyvä osa yritystä ja olette persoonallisia niin yksilöinä, kuin yrityksenäkin, Mutanen täydentää.
Kuvassa: Muuramen Yrittäjien puheenjohtaja, Juha Mutanen ja Aava & Bangin osakas ja luova johtaja, Mikko Kalliola
Aava & Bangin DNA:ssa elää voimakkaana muuramelaiset ja keskisuomalaiset juuret, mutta katse on kasvussa, kasvuyrityksissä sekä suuressa unelmassamme rakentaa suomalaisista maailman parasta markkinointikansaa ja näihin talkoisiin haastamme muutkin toimijat.
– Alan rakenne on muuttunut ja digitalisoitunut voimakkaasti. Markkinointi painottuu yritysten liiketoimintojenkin digitalisoituessa digitaaliseksi. Aava & Bang on kuitenkin muuttunut vielä enemmän. Mainostoimistosta ollaan muuntauduttu kokonaisvaltaiseksi kasvumarkkinointitoimistoksi, joka auttaa rakentamaan yrityksiä, joihin sekä henkilöstö että asiakkaat sitoutuvat. Tämän päivän läpinäkyvässä liiketoiminnassa ja yhteiskunnassa voidaan yrityksen kulttuurin sanoa olevan yrityksen brändi, summaa toimitusjohtaja Pete Okkonen
Kuvassa: Riikka Ahmaniemi (kasvuvalmentaja), Pete Okkonen (osakas, toimitusjohtaja), Timo Koponen (osakas, hallituksen puheenjohtaja), Mikko Kalliola (osakas, luova johtaja)
Aava & Bangin kasvun moottorina toimii vahva yrityskulttuuri sekä asiakaskokemus, jotka on pystytty säilyttämään vahvana myös poikkeusaikana. Liikevaihdollisesti kasvua tehtiin vuonna 2020 +29% ja henkilöstömäärässä loikataan juuri uudelle kymmenelle, kun yrityksen 50. työntekijä saadaan joukkoon huhtikuussa. Toimipisteet sijaitsevat Jyväskylässä, Helsingissä ja Tampereella, mutta asiakkaita palvellaan ympäri Suomen.
– Kyllähän tämä yrityksen perustajaosakkaana tuntuu hienolta, mutta eihän tämä tunnustus ole meille osakkaille, vaan meidän koko ammattilaisten köörille ympärillä, joka mahdollistaa tämän. Suurin kiitos kuuluu meidän työntekijöille ja asiakkaille, kiittelee Kalliola.
AAVA & BANG PÄHKINÄNKUORESSA
2 min read
Onko verkkosivustonne alustana Drupal 7? Suosittelemme korvaajaksi helppokäyttöistä WordPressiä tai HubSpotia, jotka molemmat taipuvat monipuolisesti...
1 min read
Haluatko kehittää monikanavaista, odotukset ylittävää asiakaskokemusta? Onko sinulla osaamista ottaa markkinoinnin uusimmat keinot sekä työkalut...
4 min read
Kuinka saada asiakkaat pysymään verkkosivustolla? Datan keräämisen ja tulosten saavuttamiseksi verkkosivuston toimivuudella ja tagien oikeanlaisella...