Siirry suoraan sisältöön
Virittämöt Jätä tarjouspyyntö
Virittämöt Jätä tarjouspyyntö
Kiva, kun kiinnostuit!

Yhdistämme syvän asiakas- ja työntekijäymmärryksen luovaan suunnitteluun, vaikuttavaan viestintään ja vahvaan digiosaamiseen.

Jätä tarjouspyyntö

Blogi ja asiantuntijamateriaalit

Kasvata osaamistasi markkinoinnista, viestinnästä, myynnistä ja johtamisesta blogimme ja maksuttomien asiantuntijamateriaalien avulla. Mukavia oppimishetkiä! 

Aava & Bang

Autamme rakentamaan yrityksiä, joihin sekä henkilöstö että asiakkaat haluavat sitoutua.

Ollaanko yhteyksissä?

Oli asiasi pieni tai suuri, olemme täällä. Jätä viestisi tästä, niin otamme yhteyttä pikimmiten. Ollaan kuulolla!

Ota yhteyttä

 

1 minuutin lukuaika

Aava & Bang Oy on saanut Great Place to Work -sertifikaatin

Featured Image

Me uskomme siihen, että hyvä brändi on myös sisältä kaunis ja että hyvä työpaikka rakennetaan yhdessä. Siksi yrityskulttuurin kehittäminen onkin nostettu strategiamme ytimeen ja olemme onnistuneet yhdistämään nopean talouskasvun sekä työntekijäkokemuksen kehittämisen tuloksia tuottavalla tavalla. Osoituksena tekemästämme työstä meille myönnettiin Great Place to Work -sertifikaatti elokuussa 2019 ja olemme tästä todella innoissamme! Osallistuimme Great Place to Work © -tutkimukseen ensimmäistä kertaa keväällä 2019.

"Meille oli iloinen yllätys ylittää sertifikaattiin vaadittava raja ensimmäisellä yrittämällä. Aava & Bangin liikevaihto on kasvanut edellisellä tilikaudella noin 30 % ja olemme samaan aikaan palkanneet 17 uutta työntekijää. Kasvun aikana olemme halunneet pitää kiinni vahvasta yrityskulttuurista ja panostaa työntekijöiden arjen kokemukseen."

Pete Okkonen, toimitusjohtaja

Great Place to Work® -sertifiointi on kansainvälisesti arvostettu tunnustus

Great Place to Work © -sertifiointi on työntekijöiden antama tunnustus hyvän työpaikan rakentamisesta. Sertifikaatin vaatimuksena on, että hyväksi työpaikaksi yrityksen kokevan henkilöstön määrä ylittää 70 prosentin rajan. Trust Index © -henkilöstökysely selvittää luottamuksen, ylpeyden ja yhteishengen toteutumisen työntekijöiden keskuudessa.

Aava & Bangin Trust Indexin tulos oli 95 %. Henkilökunnan kyselyssä erityisenä vahvuutena nousi esiin yhteishenki. Kuten yksi vastaajista kuvasi: “Ihmiset jakavat samat arvot ja organisaatiossa vallitsee perheenomainen ilmapiiri”.

Henkilöstö strategian ytimessä

Laadimme vuonna 2018 neljän vuoden kasvuohjelman, jonka yksi keskeisistä tavoitteista on olla Suomen parhaiden työpaikkojen joukossa omassa kokoluokassaan. Yrityskulttuurin kehittäminen nojaa strategiseen suunnitelmaan, jota toteutetaan arjessa tiiviisti yhdessä johdon ja henkilökunnan kanssa.

"Tulokset valtakunnallisessa Great Place to Work © -vertailussa julkaistaan helmikuussa 2020. Sertifikaatti kertoo kuitenkin siitä, että Aava & Bangia on rakentamassa joukko äärimmäisen osaavia ja yhteistyökykyisiä ihmisiä. Vain yhdessä voimme parantaa toimintaamme ja työntekijäkokemustamme."

Pete Okkonen, toimitusjohtaja

AAVA & BANG PÄHKINÄNKUORESSA

  • 40 markkinoinnin ammattilaista
  • Toimistomme sijaitsevat Jyväskylässä, Helsingissä ja Tampereella, mutta palvelemme asiakkaita ympäri Suomen
  • Perustettu vuonna 2003
  • Asiakkaitamme ovat kasvunälkäiset pk-yritykset, joilla on jämäkkä kasvusuunnitelma ja halua panostaa markkinointiin
  • Laaja palvelutarjoomamme kattaa sekä sisäisen markkinointitiimin kehittämisen että huipputason markkinointiviestinnän palvelut
  • Rakennamme jatkuvasti uusia työpaikkoja markkinoinnin kentälle kasvuohjelmiemme kautta
  • Olemme yksi Kasvu Openin perustajajäsenistä
  • Palvelemme vuosittain yli 150:tä asiakasta 600:ssa projektissa 

Näissä tunnelmissa onkin mahtavaa lähteä kohti syksyä ja rakentamaan hyvää kasvumatkaamme eteenpäin yhdessä työntekijöiden ja asiakkaidemme kanssa!

Etsitkö sinä markkinoinnin kumppania kasvun tueksi? Lue lisää palveluistamme ja ota yhteyttä!

Kirjoittaja: Hanne-Mari Miskala

Katso kaikki blogikirjoitukset

LinkedIn

Markkinoinnin mittaamisen mayhem – mihin kiinnittää huomiota vuonna 2025?

Markkinoinnin mittaamisen mayhem – mihin kiinnittää huomiota vuonna 2025?

Sampo Soininen puhui digimarkkinoinnin seminaarissamme 29.10.2024 markkinoinnin mittaamisesta ja sen haasteista. Kuinka datan hallinta on muuttunut...

Read More
Generatiivisen AI:n mahdollisuudet digimarkkinoinnin tehostamisessa

Generatiivisen AI:n mahdollisuudet digimarkkinoinnin tehostamisessa

Digimarkkinoinnin seminaarissa 29.10.2024 Janne Ikolan puheenvuoro generatiivisen AI:n mahdollisuuksista avasi näkymiä tekoälyn hyödyntämiseen...

Read More
B2B-ostamisen uusi aikakausi: Monikanavaisuus ja asiakaskokemuksen merkitys kilpailuedun luomisessa

B2B-ostamisen uusi aikakausi: Monikanavaisuus ja asiakaskokemuksen merkitys kilpailuedun luomisessa

Digimarkkinoinnin seminaarissamme 29.10.2024 suunnattiin katse ensi vuoteen: miten digimarkkinoinnilla tehdään kestävää kasvua vuonna 2025? Pia...

Read More