Markkinoinnin mittaamisen mayhem – mihin kiinnittää huomiota vuonna 2025?
Sampo Soininen puhui digimarkkinoinnin seminaarissamme 29.10.2024 markkinoinnin mittaamisesta ja sen haasteista. Kuinka datan hallinta on muuttunut...
Yhdistämme syvän asiakas- ja työntekijäymmärryksen luovaan suunnitteluun, vaikuttavaan viestintään ja vahvaan digiosaamiseen.
Kasvata osaamistasi markkinoinnista, viestinnästä, myynnistä ja johtamisesta blogimme ja maksuttomien asiantuntijamateriaalien avulla. Mukavia oppimishetkiä!
Autamme rakentamaan yrityksiä, joihin sekä henkilöstö että asiakkaat haluavat sitoutua.
Oli asiasi pieni tai suuri, olemme täällä. Jätä viestisi tästä, niin otamme yhteyttä pikimmiten. Ollaan kuulolla!
Ota yhteyttä
1 minuutin lukuaika
Laura Moilanen : 13.01.2023
Kauppalehti on julkaissut Regin Vuoden Toimisto -tutkimuksen Agency Image 2023 – Top 10 -listan ja iloksemme pääsemme kertomaan teille, että Aava & Bang on mukana joukossa, johon on listattu alan ammattilaisten mielikuvissa parhaan imagon omaavat toimistot.
Tutkimuksessa on selvitetty toimistojen imagoa ja brändejä kysymällä, mistä toimistoista markkinointiviestintäostajilla on positiivisin mielikuva. Kysymykseen vastasi yli 500 viestintä- ja markkinointijohtajaa, jotka saivat nimetä mielikuvamittauksessa kolme markkinointiviestintäalan toimistoa, joita ei tarvinnut laittaa keskinäiseen järjestykseen.
Imagotutkimus tehtiin nyt toista vuotta putkeen ja tulokset julkistetaan Vuoden Toimisto -palkintogaalassa helmikuussa.
Tänä vuonna 10. sija on jaettu kolmen toimiston kesken, ja siksi listalla on 12 toimistoa. Tässä joukko, jonka seurassa seisomme ylpeydellä. Lista on aakkosjärjestyksessä.
Lämpimät onnittelut kaikille listan toimistoille ja kiitos sinulle, joka nimesit meidät osallistuessasi tutkimukseen. Lue lisää Kauppalehden sivuilta täältä.
Sampo Soininen puhui digimarkkinoinnin seminaarissamme 29.10.2024 markkinoinnin mittaamisesta ja sen haasteista. Kuinka datan hallinta on muuttunut...
Digimarkkinoinnin seminaarissa 29.10.2024 Janne Ikolan puheenvuoro generatiivisen AI:n mahdollisuuksista avasi näkymiä tekoälyn hyödyntämiseen...
Digimarkkinoinnin seminaarissamme 29.10.2024 suunnattiin katse ensi vuoteen: miten digimarkkinoinnilla tehdään kestävää kasvua vuonna 2025? Pia...