B2B-markkinoija! Milloin viimeksi mietit asiakkaasi tunteita?
Hei B2B-markkinoija! Pureudun tässä blogissa tunteisiin, luovuuteen ja B2B-markkinoinnin tehokkuuteen. Lähdetään kuitenkin ensin liikenteeseen sillä,...
Yhdistämme syvän asiakas- ja työntekijäymmärryksen luovaan suunnitteluun, vaikuttavaan viestintään ja vahvaan digiosaamiseen.
Kasvata osaamistasi markkinoinnista, viestinnästä, myynnistä ja johtamisesta blogimme ja maksuttomien asiantuntijamateriaalien avulla. Mukavia oppimishetkiä!
Autamme rakentamaan yrityksiä, joihin sekä henkilöstö että asiakkaat haluavat sitoutua.
Oli asiasi pieni tai suuri, olemme täällä. Jätä viestisi tästä, niin otamme yhteyttä pikimmiten. Ollaan kuulolla!
Ota yhteyttä
1 minuutin lukuaika
Laura Moilanen : 13.01.2023
Kauppalehti on julkaissut Regin Vuoden Toimisto -tutkimuksen Agency Image 2023 – Top 10 -listan ja iloksemme pääsemme kertomaan teille, että Aava & Bang on mukana joukossa, johon on listattu alan ammattilaisten mielikuvissa parhaan imagon omaavat toimistot.
Tutkimuksessa on selvitetty toimistojen imagoa ja brändejä kysymällä, mistä toimistoista markkinointiviestintäostajilla on positiivisin mielikuva. Kysymykseen vastasi yli 500 viestintä- ja markkinointijohtajaa, jotka saivat nimetä mielikuvamittauksessa kolme markkinointiviestintäalan toimistoa, joita ei tarvinnut laittaa keskinäiseen järjestykseen.
Imagotutkimus tehtiin nyt toista vuotta putkeen ja tulokset julkistetaan Vuoden Toimisto -palkintogaalassa helmikuussa.
Tänä vuonna 10. sija on jaettu kolmen toimiston kesken, ja siksi listalla on 12 toimistoa. Tässä joukko, jonka seurassa seisomme ylpeydellä. Lista on aakkosjärjestyksessä.
Lämpimät onnittelut kaikille listan toimistoille ja kiitos sinulle, joka nimesit meidät osallistuessasi tutkimukseen. Lue lisää Kauppalehden sivuilta täältä.
Hei B2B-markkinoija! Pureudun tässä blogissa tunteisiin, luovuuteen ja B2B-markkinoinnin tehokkuuteen. Lähdetään kuitenkin ensin liikenteeseen sillä,...
Sivustoprojekti on vihdoin valmis! Uudet verkkosivut on julkaistu, niiden rakenne on viimeisen päälle asiakaskeskeinen, ostopolut on suunniteltu ja...
Viime blogissa punnitsin, kannattaako messuille osallistua, jos saman rahan voi käyttää esimerkiksi digimarkkinointiin. Jos messuille osallistutaan,...