Siirry suoraan sisältöön
Virittämöt Jätä tarjouspyyntö
Virittämöt Jätä tarjouspyyntö
Kiva, kun kiinnostuit!

Yhdistämme syvän asiakas- ja työntekijäymmärryksen luovaan suunnitteluun, vaikuttavaan viestintään ja vahvaan digiosaamiseen.

Jätä tarjouspyyntö

Blogi ja asiantuntijamateriaalit

Kasvata osaamistasi markkinoinnista, viestinnästä, myynnistä ja johtamisesta blogimme ja maksuttomien asiantuntijamateriaalien avulla. Mukavia oppimishetkiä! 

Aava & Bang

Autamme rakentamaan yrityksiä, joihin sekä henkilöstö että asiakkaat haluavat sitoutua.

Ollaanko yhteyksissä?

Oli asiasi pieni tai suuri, olemme täällä. Jätä viestisi tästä, niin otamme yhteyttä pikimmiten. Ollaan kuulolla!

Ota yhteyttä

 

1 minuutin lukuaika

Näillä markkinointiviestintäalan toimistoilla on paras imago alan ammattilaisten keskuudessa – Aava & Bang mukana Agency Image 2023 – Top 10 -listalla!

Featured Image

Kauppalehti on julkaissut Regin Vuoden Toimisto -tutkimuksen Agency Image 2023 – Top 10 -listan ja iloksemme pääsemme kertomaan teille, että Aava & Bang on mukana joukossa, johon on listattu alan ammattilaisten mielikuvissa parhaan imagon omaavat toimistot. 

Tutkimuksessa on selvitetty toimistojen imagoa ja brändejä kysymällä, mistä toimistoista markkinointiviestintäostajilla on positiivisin mielikuva. Kysymykseen vastasi yli 500 viestintä- ja markkinointijohtajaa, jotka saivat nimetä mielikuvamittauksessa kolme markkinointiviestintäalan toimistoa, joita ei tarvinnut laittaa keskinäiseen järjestykseen.

Imagotutkimus tehtiin nyt toista vuotta putkeen ja tulokset julkistetaan Vuoden Toimisto -palkintogaalassa helmikuussa.

Tänä vuonna 10. sija on jaettu kolmen toimiston kesken, ja siksi listalla on 12 toimistoa. Tässä joukko, jonka seurassa seisomme ylpeydellä. Lista on aakkosjärjestyksessä.

Agency Image 2023 – Top 10:

  • Aava & Bang
  • Avidly
  • Bob the Robot
  • Dagmar
  • Ellun Kanat
  • Folk Finland
  • hasan & partners
  • Ivalo Creative
  • Miltton
  • TBWA Helsinki
  • Viestintätoimisto Kaiku
  • Wörks

Lämpimät onnittelut kaikille listan toimistoille ja kiitos sinulle, joka nimesit meidät osallistuessasi tutkimukseen. Lue lisää Kauppalehden sivuilta täältä

Agency image 2 (1)

 

Miksi myös globaalit yritykset tarvitsevat yhteiset työyhteisöviestinnän periaatteet?

Miksi myös globaalit yritykset tarvitsevat yhteiset työyhteisöviestinnän periaatteet?

“Meillä on niin ainutlaatuinen organisaatio ja toimimme eri maissa, ei meillä voi olla kaikille yhteisiä periaatteita.” Tämä pitää osittain...

Read More
”Ei me tarvita yhteisiä työyhteisöviestinnän periaatteita

”Ei me tarvita yhteisiä työyhteisöviestinnän periaatteita" – said no one: Miksi myös globaalit yritykset tarvitsevat yhteiset työyhteisöviestinnän periaatteet?

Moni yritys kuvittelee yhä myyvänsä tuotteita tai palveluita, vaikka tosiasiassa asiakkaat ostavat kokemuksia. Erinomainen asiakaskokemus vaikuttaa...

Read More
Parhaat keinot lisätä järjestelmällisyyttä ja suunnitelmallisuutta sisällöntuotantoon

Parhaat keinot lisätä järjestelmällisyyttä ja suunnitelmallisuutta sisällöntuotantoon

Markkinointi on alana jatkuvasti muuttuva ja sisällöntuotannon aiheet voivat olla hyvinkin vaativia. Siksi on sitäkin tärkeämpää pitää ne asiat...

Read More