Uusasiakashankinta tökkii
Uusasiakashankinta, tai ylipäätään asiakkaiden tavoittaminen ja kontaktointi, on vaikeaa.
Yhdistämme syvän asiakas- ja työntekijäymmärryksen luovaan suunnitteluun, vaikuttavaan viestintään ja vahvaan digiosaamiseen.
Kasvata osaamistasi markkinoinnista, viestinnästä, myynnistä ja johtamisesta blogimme ja maksuttomien asiantuntijamateriaalien avulla. Mukavia oppimishetkiä!
Autamme rakentamaan yrityksiä, joihin sekä henkilöstö että asiakkaat haluavat sitoutua.
Oli asiasi pieni tai suuri, olemme täällä. Jätä viestisi tästä, niin otamme yhteyttä pikimmiten. Ollaan kuulolla!
Ota yhteyttä
Uusasiakashankinta, tai ylipäätään asiakkaiden tavoittaminen ja kontaktointi, on vaikeaa.
Yrityksen tulokset eivät ole riittävän hyvällä tasolla tai niiden seuranta ja mittaaminen tuntuu hankalalta.
Myynnistä ja markkinoinnista puuttuu suunnitelmallisuus, tulokset ja vastuut, eikä järjestelmistä saada tehoja irti.
Myynti ja markkinointi toimivat toisistaan erillään eivätkä välttämättä tiedä, mitä toinen tekee.
Kehitimme Myynnin ja markkinoinnin yhteispelillä tulosta -valmennusohjelman B2B-yritysten myynti- ja markkinointivastaaville. Valmennusohjelman aikana hiomme myynti- ja markkinointitiimisi yhteispelin kuntoon ja lähdemme rakentamaan uutta kestävän kasvun aikakautta. Valmennuksen lopputuloksena teillä on myynnin ja markkinoinnin yhteinen prosessi sekä pelikirja ohjaamassa arjen tuloksellista tekemistä. Oletko mukana?
Kolme kuukautta kestävän valmennusjakson aikana järjestetään viisi työpajaa, joissa pääset asiantuntijoiden johdolla oppimaan lisää siitä, miten toimiva myynnin ja markkinoinnin malli rakentuu ja kuinka sen avulla luodaan kasvua. Muilta mukana olevilta yrityksiltä saat vertaistukea, sparrailuapua ja näkökulmia.
Valmennuksen ajan tukenanne on kolme yrityskohtaista konsultaatiota, joissa varmistetaan, että valitut myynnin ja markkinoinnin toimenpiteet viedään yrityksen avainhenkilöiden johdolla käytäntöön ja seurataan niiden tuloksia. Autamme esimerkiksi teknologia- valinnoissa ja juurrutuksessa.
Valmennuksesta jää käteen myynnin ja markkinoinnin pelikirja, jonka avulla teillä on selkeä käsitys siitä, miten asettamanne tavoitteet ja tulokset syntyvät ostopolun eri vaiheissa ja kuinka varmistua siitä, että myynti ja markkinointi pelaavat teillä saumattomasti yhteen - nyt ja jatkossa.
Teillä on myynnin ja markkinoinnin yhteinen prosessi sekä pelikirja ohjaamassa arjen tuloksellista tekemistä. Resurssit, vastuut ja toimenpiteet jakautuvat parhaalla mahdollisella tavalla, ja jokainen tietää mitä tehdä.
Ohjelmassa kokeiltujen ja arvioitujen kampanjoiden perusteella teette parempilaatuisia markkinointitoimenpiteitä, jotka alkavat tuottaa oikeanlaisia liidejä tai lisäkauppaa ihanneasiakkaidenne kanssa.
Saatte selkeyttä, tehokkuutta ja mitattavia tuloksia toimintaan sekä lyhyellä että pitkällä aikavälillä. Osaava ja ja sitoutunut tiimi varmistaa tulokset tulevaisuudessakin.
"Olemme saaneet käänteentekeviä oivalluksia ja latu auki ihan eri tason keskusteluille. Nyt meillä tunnistetaan johtoryhmää myöten, että myynti ja markkinointi ovat ikään kuin kolikon kaksi kääntöpuolta. Pelikirjan rakentamisen avulla saatiin raamit myynnin ja markkinoinnin yhteistyön rakentamiselle. Yhdistimme prosesseja, teimme ensimmäistä kertaa tarkan suunnitelman ja sen pohjalta vasta budjetoinnin. Tämän työn myötä oli pakko alkaa suhtautumaan myyntiin ja markkinointiin sellaisina asioina, jotka täytyy miettiä kunnolla ja rakentaa ihan alusta saakka." – Paula Toivanen, viestintäpäällikkö, Kiho Oy