Siirry suoraan sisältöön
Virittämöt Jätä tarjouspyyntö
Virittämöt Jätä tarjouspyyntö
Kiva, kun kiinnostuit!

Yhdistämme syvän asiakas- ja työntekijäymmärryksen luovaan suunnitteluun, vaikuttavaan viestintään ja vahvaan digiosaamiseen.

Jätä tarjouspyyntö

Blogi ja asiantuntijamateriaalit

Kasvata osaamistasi markkinoinnista, viestinnästä, myynnistä ja johtamisesta blogimme ja maksuttomien asiantuntijamateriaalien avulla. Mukavia oppimishetkiä! 

Aava & Bang

Autamme rakentamaan yrityksiä, joihin sekä henkilöstö että asiakkaat haluavat sitoutua.

Ollaanko yhteyksissä?

Oli asiasi pieni tai suuri, olemme täällä. Jätä viestisi tästä, niin otamme yhteyttä pikimmiten. Ollaan kuulolla!

Ota yhteyttä

 

Markkinoinnin automaatio

Tehosta liidien generointia.

Tarjouspyyntö
Markkinoinnin automaatio
 

Markkinoinnin automaatio

Markkinoinnin automaatiojärjestelmän, kuten HubSpotin, avulla on mahdollista automatisoida markkinoinnin ja myynnin toistuvia toimenpiteitä sekä tehostaa liidien generointia.

Voimme auttaa markkinoinnin automaatiojärjestelmän käyttöönotossa sekä käytön tehostamisessa. Parhaan hyödyn järjestelmäinvestoinnistasi saat, kun sekä markkinointi että myynti hyödyntävät järjestelmää ja puhaltavat yhteen hiileen yhteistä pelisuunnitelmaa toteuttaen. 

Huomioitavaa on, että toimiakseen, inbound-markkinointi ja markkinoinnin automaatio vaativat paljon laadukasta ja kohderyhmälle suunnattua, lisäarvoa tuottavaa sisältöä. Tässä voimme auttaa ketterällä kuukausipalvelulla.

Lue lisää kuukausipalvelusta



 

Miksi markkinoinnin automaatio?

Markkinoinnin ja myynnin automaatio tehostaa prosesseja, auttaa saamaan parempia liidejä ja säästää yrityksen resursseja. Lisäksi automaatiosta hyötyvät myös asiakkaat: personoitu ja kohdennetumpi sisältö palvelee asiakkaiden tarpeita parhaalla mahdollisella tavalla.

Lue täältä, miksi ja miten automatisoida markkinointia ja myyntiä.

Markkinoinnin automaatio
 

Automaatiojärjestelmän valinta

Kun puhutaan markkinoinnin automaatiosta, tulee monelle ensimmäisenä mieleen automaattiset sähköpostivastaukset. Tähänkin tarpeeseen löytyy automaatiojärjestelmäksi itseään kutsuvia ohjelmistoja, mutta hyvin toimiva automaatiojärjestelmä on paljon muutakin. Ideaalitilanteessa automaatiojärjestelmä mahdollistaa sähköpostiviestinnän lisäksi muun muassa asiakkuuksien hallinnan, asiakasdatan keräämisen, sosiaalisen median hallinnoinnin, kampanjoinnin sekä raportoinnin. Toisin sanoen markkinoinnin automaatiojärjestelmä mahdollistaa paljon enemmänkin kuin yksinkertaisten markkinointitehtävien suorittamisen.

Lue täältä lisää HubSpotista.

Automaatiojärjestelmän valinta
 

HubSpot

Markkinoinnin automaatiojärjestelmiä on useita, mutta meidän valintamme on lähes poikkeuksetta HubSpot. Autamme mielellämme oikean automaatiojärjestelmän vallinnassa ja toimimme kumppaninanne järjestelmän käyttöönotossa. Hyvin hoidettu käyttöönottoprojekti varmistaa sen, että saatte järjestelmäinvestoinnista parhaan mahdollisen hyödyn. Lisäksi tarvitaan toki myynnin ja markkinoinnin yhteinen pelisuunnitelma sekä saumatonta yhteistyötä.

HubSpot ja Active Campaign
 

Inbound-strategia

Tuloksellisen inbound-markkinoinin ja -myynnin ytimessä on hyvä suunnitelma. Voimme auttaa paitsi kehittämään myynnin ja markkinoinnin välistä yhteistyötä ja rakentamaan pelisuunnitelman myös luomaan kattavan inbound-strategian tavoitteisiin pääsemiseksi.

Lue lisää

Inbound-strategia
 

HubSpot Gold Solutions Partner

Olemme sertifioitu HubSpot Gold Solutions Partner, joten voimme auttaa paitsi markkinoinnin ja myynnin tehostamisessa myös HubSpotin käyttöönotossa. Autamme myös rakentamaan modernit ja hakukoneystävälliset HubSpot -verkkosivut.

HubSpot Gold Solutions Partner
Timo Koponen

Timo Koponen

Partner, uudet asiakkaat

Soita +358 40 0542 778
timo.koponen@bang.fi

Kiinnostuitko? Ota yhteyttä!

Vastaamme sinulle mahdollisimman pian.

 

Tutustu myös näihin



Mikä ihmeen nurturointi? B2B-myynnin liidien hoivaaminen automaation keinoin

Kirjoitin aiemmassa blogissani, mistä liidien generoinnissa ja nurturoinnissa on kyse ja miten liidejä käytännössä...

Mikä ihmeen nurturointi? Liidien generoinnista liidien hoivaamiseen

Usein markkinoinnin tärkein tavoite on tuottaa myynnille lisää laadukkaita, valittua kohderyhmää edustavia liidejä....

Markkinoinnin ja myynnin tärkeimmät automaatiot – miksi ja miten automatisoida?

Markkinoinnin ja myynnin automaatio tehostaa prosesseja, auttaa saamaan parempia liidejä ja säästää yrityksen...