Siirry suoraan sisältöön
Virittämöt Jätä tarjouspyyntö
Virittämöt Jätä tarjouspyyntö
Kiva, kun kiinnostuit!

Yhdistämme syvän asiakas- ja työntekijäymmärryksen luovaan suunnitteluun, vaikuttavaan viestintään ja vahvaan digiosaamiseen.

Jätä tarjouspyyntö

Blogi ja asiantuntijamateriaalit

Kasvata osaamistasi markkinoinnista, viestinnästä, myynnistä ja johtamisesta blogimme ja maksuttomien asiantuntijamateriaalien avulla. Mukavia oppimishetkiä! 

Aava & Bang

Autamme rakentamaan yrityksiä, joihin sekä henkilöstö että asiakkaat haluavat sitoutua.

Ollaanko yhteyksissä?

Oli asiasi pieni tai suuri, olemme täällä. Jätä viestisi tästä, niin otamme yhteyttä pikimmiten. Ollaan kuulolla!

Ota yhteyttä

 

1 minuutin lukuaika

Uusi maksuton markkinoinnin, myynnin ja digitaalisen asiakaskokemuksen koulutusohjelma on täällä!

Featured Image

Haluatko kehittää monikanavaista, odotukset ylittävää asiakaskokemusta? Onko sinulla osaamista ottaa markkinoinnin uusimmat keinot sekä työkalut haltuun? Haluatko oppia myynnin ja markkinoinnin yhteispelin salat? Nyt kannattaa jatkaa lukemista. 

Juuri julkaistu Myynnin ja markkinoinnin Masterclass -koulutus on täysin maksuton, kokonaisvaltainen markkinoinnin, myynnin ja digitaalisen asiakaskokemuksen koulutusohjelma. Koulutus on suunnattu markkinoinnin tekijöille, liiketoiminnan kehittäjille, myynnin ammattilaisille ja muille kaupallisille sieluille. Asiantuntijoille, jotka työskentelevät markkinoinnin, myynnin, verkkokaupan, asiakkuuksien tai kasvun rakentamisen parissa sekä B2B- että B2C-kentässä.

Joustavaa opiskelua töiden ohessa

Myynnin ja markkinoinnin Masterclassissa voit valita asiantuntijuuttasi parhaiten täydentävän opintokokonaisuuden ja opiskella joustavasti töiden ohella. Koulutuksen vapaavalintaiset moduulit ja räätälöitävä sisältö tarjoavat sopivan oppimispolun myös uransa eri vaiheissa oleville osaajille.

Koulutuksen kesto on 6-8kk, johon sisältyy 4 valmennuspäivää perusopintoja, 6 vapaavalintaista moduulia syventäviä opintoja sekä itsenäistä opiskeluja ja ryhmätyöskentelyä.

Perusopinnot koostuvat seuraavista teemoista: 

  • Monikanavainen markkinointi nyt ja tulevaisuudessa. Miten menestyä monikanavaisessa kaupassa? Pureudutaan monikanavaisen markkinoinnin ja myynnin kivijalkaan: brändiin, kilpailuetuihin, tavoitteisiin ja digitaalisuuden tuomiin mahdollisuuksiin.
  • Asiakasymmärrys ja ostopolku monikanavaisessa ympäristössä. Miten pysyt mukana asiakkaiden ostokäyttäytymisen muutoksessa? Rakennetaan parempaa asiakasymmärrystä ja syvennytään monikanavaisen ostopolun saloihin.  
  • Digitaaliset liiketoimintamallit – mahdollistajana alustat ja järjestelmät. Miten kasvattaa bisnestä digitaalisuuden avulla? Perehdytään digitaalisen kaupan palveluihin ja järjestelmiin sekä kuluttajansuojaan ja tietoturvaan.
  • Myynnin ja markkinoinnin yhteispeli kasvun rakentajana. Kestävä kasvu syntyy tiimityöllä. Luodaan tuloksellinen malli myynnin ja markkinoinnin yhteistyölle.

Perusopintojen rinnalle pääset valitsemaan syventävistä  oppimismoduuleista 6 kiinnostavinta. Jokainen moduuli sisältää yhden valmennuspäivän, 2 harjoitustehtävää työpaikalla ja 4 päivää itsenäistä- ja ryhmätyöskentelyä, joka koostuu muun muassa oppimisalustasta, kirjallisuuskatsauksista, tehtävistä, reflektioista ja palautteen saamisesta. Syventävissä oppimismoduuliessa käsitellään muun muassa seuraavia teemoja:

  • CRM asiakaskokemuksen ajurina
  • Analytiikka ja tiedolla johtaminen
  • Inbound B2B-kaupassa
  • Sisällöt asiakkaan ostopolun eri vaiheissa
  • Verkkosivut – myynnin ja markkinoinnin kotipesä
  • Asiakaskokemus saumattomasti verkossa
  • Vienti ja digitaalinen kaupankäynti
  • Strategia markkinoinnin ja myynnin tiimityöhön

Kaikki, mitä sinun tulee tietää myynnin ja markkinoinnin yhteispelistä sekä digitaalisesta asiakaskokemuksesta

 

Tässä koulutuksessa opit kaiken, mitä sinun pitää digitaalisen markkinoinnin, monikanavaisen kaupan ja asiakaskokemuksen yhdistämisestä vuonna 2023 tietää. Kouluttajina ovat Aava & Bangin kokeneet ja asiantuntevat kasvumarkkinoinnin valmentajat. Koulutus on Jatkuvan oppimisen ja työllisyyden palvelukeskuksen rahoittama ja näin ollen sinulle osallistujana maksuton. Palvelukeskus edistää työikäisten osaamisen kehittämistä ja osaavan työvoiman saatavuutta. Palvelukeskuksen toimintaa ohjaavat opetus- ja kulttuuriministeriö sekä työ- ja elinkeinoministeriö.

Koulutus sopii sinulle, jos...

  • haluat täydentää osaamistasi markkinoinnin eri osa-alueilla
  • haluat edetä urallasi monikanavaisen kaupan asiantuntijana
  • haluat kehittää yrityksesi myyntiä tai kasvattaa liiketoimintaa
  • haluat ymmärtää ja rakentaa parempaa digitaalista asiakaskokemusta

Haluatko kuulla lisää tai napata paikkasi koulutuksesta? Suuntaa pikimmiten tänne ja ilmoittaudu mukaan. 

Miksi myös globaalit yritykset tarvitsevat yhteiset työyhteisöviestinnän periaatteet?

Miksi myös globaalit yritykset tarvitsevat yhteiset työyhteisöviestinnän periaatteet?

“Meillä on niin ainutlaatuinen organisaatio ja toimimme eri maissa, ei meillä voi olla kaikille yhteisiä periaatteita.” Tämä pitää osittain...

Read More
”Ei me tarvita yhteisiä työyhteisöviestinnän periaatteita

”Ei me tarvita yhteisiä työyhteisöviestinnän periaatteita" – said no one: Miksi myös globaalit yritykset tarvitsevat yhteiset työyhteisöviestinnän periaatteet?

Moni yritys kuvittelee yhä myyvänsä tuotteita tai palveluita, vaikka tosiasiassa asiakkaat ostavat kokemuksia. Erinomainen asiakaskokemus vaikuttaa...

Read More
Parhaat keinot lisätä järjestelmällisyyttä ja suunnitelmallisuutta sisällöntuotantoon

Parhaat keinot lisätä järjestelmällisyyttä ja suunnitelmallisuutta sisällöntuotantoon

Markkinointi on alana jatkuvasti muuttuva ja sisällöntuotannon aiheet voivat olla hyvinkin vaativia. Siksi on sitäkin tärkeämpää pitää ne asiat...

Read More