Kestävää kasvua näkyvissä!
Asiakaskokemus on vuodesta toiseen arvioitu Kestävän kasvun nykytilatutkimuksen vahvimmaksi osa-alueeksi. Se on tulosten valossa strategian keskeinen...
Yhdistämme syvän asiakas- ja työntekijäymmärryksen luovaan suunnitteluun, vaikuttavaan viestintään ja vahvaan digiosaamiseen.
Kasvata osaamistasi markkinoinnista, viestinnästä, myynnistä ja johtamisesta blogimme ja maksuttomien asiantuntijamateriaalien avulla. Mukavia oppimishetkiä!
Autamme rakentamaan yrityksiä, joihin sekä henkilöstö että asiakkaat haluavat sitoutua.
Oli asiasi pieni tai suuri, olemme täällä. Jätä viestisi tästä, niin otamme yhteyttä pikimmiten. Ollaan kuulolla!
Ota yhteyttä
1 minuutin lukuaika
Laura Moilanen
:
17.03.2023
Haluatko kehittää monikanavaista, odotukset ylittävää asiakaskokemusta? Onko sinulla osaamista ottaa markkinoinnin uusimmat keinot sekä työkalut haltuun? Haluatko oppia myynnin ja markkinoinnin yhteispelin salat? Nyt kannattaa jatkaa lukemista.
Päivitys blogiin 28.10.2024: Blogissa esitellyn maksuttoman pilotin pohjalta kehitetty Myynnin ja markkinoinnin Masterclass -verkkovalmennus ja sertifiointikoulutus on nyt ostettavissa täältä.
Juuri julkaistu Myynnin ja markkinoinnin Masterclass -koulutus on täysin maksuton, kokonaisvaltainen markkinoinnin, myynnin ja digitaalisen asiakaskokemuksen koulutusohjelma. Koulutus on suunnattu markkinoinnin tekijöille, liiketoiminnan kehittäjille, myynnin ammattilaisille ja muille kaupallisille sieluille. Asiantuntijoille, jotka työskentelevät markkinoinnin, myynnin, verkkokaupan, asiakkuuksien tai kasvun rakentamisen parissa sekä B2B- että B2C-kentässä.
Myynnin ja markkinoinnin Masterclassissa voit valita asiantuntijuuttasi parhaiten täydentävän opintokokonaisuuden ja opiskella joustavasti töiden ohella. Koulutuksen vapaavalintaiset moduulit ja räätälöitävä sisältö tarjoavat sopivan oppimispolun myös uransa eri vaiheissa oleville osaajille.
Koulutuksen kesto on 6-8kk, johon sisältyy 4 valmennuspäivää perusopintoja, 6 vapaavalintaista moduulia syventäviä opintoja sekä itsenäistä opiskeluja ja ryhmätyöskentelyä.
Perusopinnot koostuvat seuraavista teemoista:
Perusopintojen rinnalle pääset valitsemaan syventävistä oppimismoduuleista 6 kiinnostavinta. Jokainen moduuli sisältää yhden valmennuspäivän, 2 harjoitustehtävää työpaikalla ja 4 päivää itsenäistä- ja ryhmätyöskentelyä, joka koostuu muun muassa oppimisalustasta, kirjallisuuskatsauksista, tehtävistä, reflektioista ja palautteen saamisesta. Syventävissä oppimismoduuliessa käsitellään muun muassa seuraavia teemoja:
Tässä koulutuksessa opit kaiken, mitä sinun pitää digitaalisen markkinoinnin, monikanavaisen kaupan ja asiakaskokemuksen yhdistämisestä vuonna 2023 tietää. Kouluttajina ovat Aava & Bangin kokeneet ja asiantuntevat kasvumarkkinoinnin valmentajat. Koulutus on Jatkuvan oppimisen ja työllisyyden palvelukeskuksen rahoittama ja näin ollen sinulle osallistujana maksuton. Palvelukeskus edistää työikäisten osaamisen kehittämistä ja osaavan työvoiman saatavuutta. Palvelukeskuksen toimintaa ohjaavat opetus- ja kulttuuriministeriö sekä työ- ja elinkeinoministeriö.
Koulutus sopii sinulle, jos...
Päivitys blogiin 28.10.2024: Blogissa esitellyn maksuttoman pilotin pohjalta kehitetty Myynnin ja markkinoinnin Masterclass -verkkovalmennus ja sertifiointikoulutus on nyt ostettavissa täältä.
Asiakaskokemus on vuodesta toiseen arvioitu Kestävän kasvun nykytilatutkimuksen vahvimmaksi osa-alueeksi. Se on tulosten valossa strategian keskeinen...
Parempaa työelämää etsimässä -blogisarjan kolmas osa käsittelee teemaa, joka puhuttelee itseäni kovasti – osaamisen tunnistamista. Aihe tuntuu...
Kestävän kasvun nykytilatutkimus nosti esiin suomalaisten organisaatioiden haasteen kestävän kasvun johtamisessa. Kolmen vuoden aikana kerätyn noin...