Siirry suoraan sisältöön
Virittämöt Jätä tarjouspyyntö
Virittämöt Jätä tarjouspyyntö
Kiva, kun kiinnostuit!

Yhdistämme syvän asiakas- ja työntekijäymmärryksen luovaan suunnitteluun, vaikuttavaan viestintään ja vahvaan digiosaamiseen.

Jätä tarjouspyyntö

Blogi ja asiantuntijamateriaalit

Kasvata osaamistasi markkinoinnista, viestinnästä, myynnistä ja johtamisesta blogimme ja maksuttomien asiantuntijamateriaalien avulla. Mukavia oppimishetkiä! 

Aava & Bang

Autamme rakentamaan yrityksiä, joihin sekä henkilöstö että asiakkaat haluavat sitoutua.

Ollaanko yhteyksissä?

Oli asiasi pieni tai suuri, olemme täällä. Jätä viestisi tästä, niin otamme yhteyttä pikimmiten. Ollaan kuulolla!

Ota yhteyttä

 

1 minuutin lukuaika

Aava & Bangin strategiaosaaminen ja B2B-ymmärrys vahvistuu uuden kiinnityksen myötä – Katri Tanni liiketoimintastrategiksi ja osaksi johtoryhmää

Featured Image

Aava & Bang on nimittänyt PhD, FM, Katri Tannin liiketoimintastrategiksi ja osaksi johtoryhmää 2.6.2025 alkaen. Tanni vahvistaa uudessa roolissaan yrityksen strategiaosaamista ja on keskeisessä roolissa strategiapalveluiden kehittämisessä.

Rekrytointi on luonnollinen osa Aava & Bangin uutta strategiaa, jonka keskiössä on entistä syvällisempi kumppanuus asiakkaiden kanssa sekä kasvu, joka perustuu selkeyteen, muutosvoimaan, luovuuteen, teknologiaan – ja ennen kaikkea ihmisiin.

Tanni tuo mukanaan vahvan ymmärryksen asiakaslähtöisestä strategiatyöstä, B2B-kilpailuedun rakentamisesta ja on yksi Suomen johtavia markkinointistrategeja. Tanni tunnetaan myös teoksistaan, B2B-ostamisen uusi aika sekä Sisältöstrategia. Tutkimusuraa Tanni on tehnyt ihmisten asennemuutoksen parissa.

– Haluamme toimia asiakkaidemme strategisena kumppanina, joka mahdollistaa sekä hallittua etenemistä muutosprosesseissa että uudenlaista, näkemyksellistä ajattelua. Katrin liittyminen tiimiimme vahvistaa kykyämme palvella asiakkaitamme yhdistäen asiakkaan liiketoimintatavoitteet, vaikuttavuuden ja jatkuvan uudistumisen, sanoo toimitusjohtaja Vilja Laaksonen.

Johtoryhmän jäsenenä Tanni osallistuu yhtiön strategiseen suunnitteluun ja auttaa kehittämään etenkin strategiapalveluiden kokonaisuutta suuntaan, jossa ihmisläheinen strategiatyö ja tunnistettu kilpailuetu rakentavat sisältä vahvaa kestävää kasvua. 

– Rakensimme strategiaa osallistavasti koko työyhteisön voimin. Määrittelemme neljä kehitysteemaa, jotka ohjaavat tekemistämme: asiakaskokemuksen vahvistaminen, arvoa tuottava uteliaisuus, uuden innovointi ja parhailta oppiminen. Nämä eivät jää vain sisäisiksi tavoitteiksi, vaan niiden vaikutus tulee näkymään konkreettisesti asiakastyössä, täsmentää Laaksonen.

Kevään painopisteenä on ollut uteliaisuus – ei vain uusien ideoiden etsiminen, vaan aito kiinnostus asiakkaan maailmaan. Tässä kontekstissa uuden johtoryhmän jäsenen rooli korostuu entisestään: asiakasymmärrys, strateginen ajattelu ja utelias asenne yhdistyvät tulokselliseksi asiakastyöksi.

– On upea päästä osaksi tiimiä ja yritykseen, jonka arvot ovat itselleni tosi lähellä sydäntä. Suomalaiset yritykset osaavat ja kykenevät vaikka mihin jos olemme rohkeampia tekemisessämme ja katsomme koko yrityksen osaamista ja saamme sen kukoistamaan. Aava & Bangin kasvun filosofia sisältä ulos päin resonoi itselleni todella vahvasti, Tanni sanoo.

Toivotamme Katrin lämpimästi tervetulleeksi! 

Kirjoittaja: Laura Moilanen

Katso kaikki blogikirjoitukset

LinkedIn

Aava & Bangin strategiaosaaminen ja B2B-ymmärrys vahvistuu uuden kiinnityksen myötä – Katri Tanni liiketoimintastrategiksi ja osaksi johtoryhmää

Aava & Bangin strategiaosaaminen ja B2B-ymmärrys vahvistuu uuden kiinnityksen myötä – Katri Tanni liiketoimintastrategiksi ja osaksi johtoryhmää

Aava & Bang on nimittänyt PhD, FM, Katri Tannin liiketoimintastrategiksi ja osaksi johtoryhmää 2.6.2025 alkaen. Tanni vahvistaa uudessa roolissaan...

Read More
Muutoksen anatomia – miten synnytetään kasvua muutoksen keskellä?

Muutoksen anatomia – miten synnytetään kasvua muutoksen keskellä?

Pääsimme juhlistamaan Aava & Bangin 20-vuotista taivalta aiemmin toukokuussa kohtaamalla kumppaneitamme ja asiakkaitamme Jyväskylässä. Tilaisuudessa...

Read More
B2B-markkinoinnin budjetti –siiloutumisen loppu alkaa budjetoinnista

B2B-markkinoinnin budjetti –siiloutumisen loppu alkaa budjetoinnista

Budjetointi on monessa B2B-yrityksessä vuosittainen rituaali, joka määrittää markkinoinnin mahdollisuudet ja rajat. Markkinointibudjetti laaditaan...

Read More