Say hello to HubSpot Breeze! 👋 Kaikki mitä sinun tulee tietää HubSpotin tekoälytyökaluista
Kirjoitin viime keväänä artikkelin HubSpotin tekoälytyökaluista, mutta niin kuin tekoälykehitykseen ja HubSpotin parissa työskentelyyn kuuluu -...
Yhdistämme syvän asiakas- ja työntekijäymmärryksen luovaan suunnitteluun, vaikuttavaan viestintään ja vahvaan digiosaamiseen.
Kasvata osaamistasi markkinoinnista, viestinnästä, myynnistä ja johtamisesta blogimme ja maksuttomien asiantuntijamateriaalien avulla. Mukavia oppimishetkiä!
Autamme rakentamaan yrityksiä, joihin sekä henkilöstö että asiakkaat haluavat sitoutua.
Oli asiasi pieni tai suuri, olemme täällä. Jätä viestisi tästä, niin otamme yhteyttä pikimmiten. Ollaan kuulolla!
Ota yhteyttä
3 minuutin lukuaika
Eveliina Vähä-Ruka
:
11.03.2025
Kirjoitin viime keväänä artikkelin HubSpotin tekoälytyökaluista, mutta niin kuin tekoälykehitykseen ja HubSpotin parissa työskentelyyn kuuluu - kehitys kehittyy. Tässä artikkelissa kerron tarkemmin HubSpotin INBOUND -tapahtumassa lanseeratusta Breezestä.
HubSpot on tunnettu intuitiivisista ja tehokkaista markkinoinnin, myynnin ja asiakaspalvelun työkaluistaan. HubSpot on myös ollut AI-kehityksen etujoukoissa heti alusta alkaen. Nyt nämä kaikki tekoälytyökalut on koottu Breeze-nimisen työkalupaketin alle. Breeze integroituu saumattomasti HubSpotin Smart CRM -ympäristöön, tarjoten uudenlaisia tapoja tehostaa liiketoimintaa ja parantaa asiakaskokemusta.
Breeze ei ole kuitenkaan pelkkä teknologia. Se on ajattelutavan muutos, joka auttaa yrityksiä keskittymään siihen, mikä on olennaista – asiakaskeskeiseen kasvuun.
Breeze koostuu kolmesta päätoiminnallisuudesta:
Seuraavaksi käyn läpi, miten nämä uudet toiminnallisuudet voivat helpottaa työtäsi ja viedä liiketoimintasi uudelle tasolle.
Breeze Copilot on kuin henkilökohtainen assistentti HubSpotissa. Se yksinkertaistaa monimutkaisia prosesseja ja tekee työskentelystä joustavampaa. Tekoäly ei ole vain apuväline – se toimii liiketoiminnan jatkeena, joka auttaa keskittymään olennaiseen.
Miten Copilot auttaa?
Breeze Copilot parantaa myös tiimityötä: se mahdollistaa nopean tiedon jakamisen ja yhteistyön ilman, että aikaa kuluu tiedon etsimiseen tai prosessointiin.
Lue lisää: https://knowledge.hubspot.com/ai-tools/use-copilot
Breeze -agentit hoitavat rutiinit puolestasi, jotta voit keskittyä siihen, mikä on tärkeintä. Agentit hyödyntävät tekoälyä monipuolisesti, ja ne on suunniteltu parantamaan tuottavuutta sekä vähentämään manuaalista työtä.
Minkälaisia agentteja on saatavilla?
Esimerkki: Social Media Agent voi luoda valmiita postauksia tai ehdottaa parannuksia kampanjoihin analytiikan pohjalta. Samalla se auttaa kohdentamaan viestisi juuri oikealle yleisölle, juuri oikeaan aikaan.
Breeze -agentit mahdollistavat yrityksille älykkään automaation, joka säästää aikaa ja vähentää virheitä prosesseissa.
Lue lisää: https://knowledge.hubspot.com/ai-tools/use-breeze-ai#agents
Clearbitin oston myötä HubSpotin tietokannasta löytyy yli 200 miljoonan yrityksen ja kontaktin tiedot ympäri maailmaa. Ja niin kuin me kaikki tiedämme: tämän päivän markkinoinnissa tieto on valtaa. Breeze Intelligence varmistaa, että tieto on aina ajantasaista ja oikeanlaista, jotta sen perusteella voidaan tehdä oikeita päätöksiä.
Breeze Intelligence yhdistää tekoälyn ja data-analytiikan tarjoten syvällistä tietoa asiakkaistasi ja markkinastasi. Sen avulla voit tunnistaa uusia mahdollisuuksia ja reagoida nopeasti muuttuviin tilanteisiin.
Breeze Intelligencen keskeisimmät ominaisuudet:
Miksi tämä on tärkeää? Data-analytiikka tuo esiin uusia liidimahdollisuuksia ja auttaa tekemään dataperusteisia päätöksiä. Breeze Intelligence varmistaa, että päätöksesi pohjautuvat laadukkaaseen ja ajantasaiseen tietoon. Lisäksi voit hyödyntää segmentointityökaluja, jotka mahdollistavat kohderyhmien entistä tarkemman tunnistamisen ja viestinnän personoinnin.
Breeze Intelligence ei ainoastaan analysoi nykyistä dataasi, vaan myös rikastaa sitä HubSpotin tietokannan avulla, johon kuuluu yli 200 miljoonaa ostajaprofiilia. Tämä tarjoaa sinulle valtavan etumatkan liiketoimintamahdollisuuksien tunnistamisessa.
Lue lisää: https://knowledge.hubspot.com/ai-tools/breeze-intelligence-faq
Niin kuin missä tahansa tekoälykeskustelussa, myös HubSpotin tekoälytyökalut herättävät paljon kysymyksiä mm. tietosuojaan ja tiedon luotettavuuteen liittyen. HubSpot ottaa tietosuojan vakavasti. Breeze-työkalut onkin suunniteltu parantamaan yritysten tehokkuutta ja asiakaskokemusta, samalla huomioiden tietosuojavaatimukset, kuten GDPR:n. HubSpot painottaa datan tarkkuutta ja läpinäkyvyyttä varmistaakseen, että asiakkaiden tiedot käsitellään asianmukaisesti.
Miten tietosuoja on huomioitu?
Lisäksi asiakkaiden tiedot käsitellään ja niitä käytetään vain siihen tarkoitukseen, mihin ne on alun perin kerätty.
Lue lisää HubSpotin eettisistä periaatteista tekoälyn hyödyntämisessä: https://www.hubspot.com/ai-ethics
Jos olet jo HubSpot-käyttäjä, voit ottaa HubSpot Copilotin käyttöösi maksutta jo tänään. Breeze -agentit ovat tarjolla Professional ja Enterprise -tason käyttäjille kun taas Breeze Intelligence -työkalu tarvitsee erikseen ostettavia “krediittejä” toimiakseen.
Jos haluat lisätietoja HubSpotin hyödyntämisestä, voit varata maksuttoman tunnin mittaisen demon, jossa käymme läpi järjestelmän tärkeimmät ominaisuudet. Lue lisää täältä: https://bang.fi/palvelumme/markkinointi/hubspot/hubspot-demo
Kirjoittaja: Eveliina Vähä-Ruka
Eveliina on terävä digistrategi ja HubSpot-konsultti, jolta löytyy yli 10 vuoden kokemus markkinointi- ja IT-alalta. Erityisesti Eveliinaa sykähdyttää tuloksellinen digimarkkinointi, inbound, markkinointiteknologiat sekä tekoälyn hyödyntäminen markkinoinnissa.
Katso kaikki blogikirjoitukset
LinkedInKirjoitin viime keväänä artikkelin HubSpotin tekoälytyökaluista, mutta niin kuin tekoälykehitykseen ja HubSpotin parissa työskentelyyn kuuluu -...
Hyvä työntekijäkokemus ja asiakaskokemus eivät synny sattumalta – ne rakentuvat samoista perusasioista: selkeästä suunnasta, sujuvasta yhteistyöstä...
Kuvittele tilanne: johtoryhmä on juuri viettänyt kuukausia, kenties jopa vuoden, työstäen uutta strategiaa. Esitys on hiottu, jokainen sana tarkkaan...