Markkinoinnin mittaamisen mayhem – mihin kiinnittää huomiota vuonna 2025?
Sampo Soininen puhui digimarkkinoinnin seminaarissamme 29.10.2024 markkinoinnin mittaamisesta ja sen haasteista. Kuinka datan hallinta on muuttunut...
Yhdistämme syvän asiakas- ja työntekijäymmärryksen luovaan suunnitteluun, vaikuttavaan viestintään ja vahvaan digiosaamiseen.
Kasvata osaamistasi markkinoinnista, viestinnästä, myynnistä ja johtamisesta blogimme ja maksuttomien asiantuntijamateriaalien avulla. Mukavia oppimishetkiä!
Autamme rakentamaan yrityksiä, joihin sekä henkilöstö että asiakkaat haluavat sitoutua.
Oli asiasi pieni tai suuri, olemme täällä. Jätä viestisi tästä, niin otamme yhteyttä pikimmiten. Ollaan kuulolla!
Ota yhteyttä
Iloisia uutisia! Aava & Bangille on myönnetty jälleen Great place to Work® -sertifikaatti ja olemme ensimmäistä kertaa mukana 50-250 henkilöä työllistävien keskisuurten yritysten sarjassa. Great Place to Work® -sertifiointi on luotettava ja globaalisti arvostettu tunnustus erinomaisesta työntekijäkokemuksesta, luottamukseen perustuvasta yrityskulttuurista ja sitoutuneisuudesta hyvän työpaikan rakentamiseen.
Sertifiointi on kolmannen osapuolen, Great Place to Work®:n, Aava & Bangille myöntämä tunnustus erinomaisesta työntekijäkokemuksesta. Työntekijäkokemus on tutkittu anonyymillä Trust Index -henkilöstötutkimuksella, ja perustuu työntekijöiden aitoihin kokemuksiin.
Trust Index™ -henkilöstötutkimuksen mukaan 100 % Aava & Bangin työntekijöistä sanoo yrityksen olevan todella hyvä työpaikka. Tyypillisessä suomalaisessa yrityksessä vastaava luku on 62%.
Vuonna 2021 toteutetussa Great Place to Work Trust Index™ -henkilöstötutkimuksessa vahvuutemme työpaikkana olivat:
Näiden vahvuuksien lisäksi vastauksissa korostuivat seuraavat teemat:
"Koen, että tämä on aidosti psykologisesti turvallinen työpaikka. Minua ei pelota kertoa haasteista tai heikkouksistani, en usko että kukaan haluaisi käyttää niitä minua vastaan vaan kaikki haluavat toisten onnistuvan ja pyrkivät tukemaan toisia siinä."
– Aava & Bangin työntekijän kommentti Trust Index™ -henkilöstötutkimuksessa
Me Aava & Bangilla olemme sitoutuneet rakentamaan parasta työpaikkaa juuri meidän työntekijöillemme ja haluamme, että myös riippumattomat tahot auttavat meitä tunnistamaan vahvuuksiamme sekä kehityskohteitamme.
Kulttuurityön systemaattisuuden varmistamiseksi lähdimme vuonna 2019 mittaamaan työntekijäkokemusta myös riippumattoman, kolmannen osapuolen kanssa ja tuolloin Great Place to Work® valikoitui ensimmäistä kertaa Aava & Bangin yhteistyökumppaniksi. Keväällä 2020 Aava & Bang palkittiinkin pienten yritysten sarjassa Suomen parhaana ja Euroopan 3. parhaana työpaikkana. Keväällä 2021 sijoituimme Suomen neljänneksi parhaaksi työpaikaksi pienten yritysten sarjassa.
Nyt kolmatta kertaa putkeen myönnetty Great Place to Work® -sertifiointi osoittaa meidän olevan oikealla tiellä rakentamassa parasta työpaikkaa juuri meidän työntekijöillemme ja olemme iloisia siitä, että työntekijät viihtyvät Aava & Bangilla ja luottavat yrityksen johtoon. Vain yhdessä voimme olla enemmän.
"Aava & Bangin erityinen vahvuus näkyy sekä sen juurissa että yhteisesti rakennetussa strategiassa. Yrityksen taustalla on vahva arvopohja, joka on aidosti yhteisesti jaettu ja joka näkyy arjen vuorovaikutuksessa. Parasta on, että näitä arjen arvotekoja tekevät kaikki ja niitä voi myös kuka tahansa ehdottaa. Vaikka kulttuuria ja strategiaa johdetaan systemaattisesti tavoitteiden ohjaamana, rakentuu lopulta se arjen vuorovaikutuksessa jokaisen bangilaisen kesken. On ilo kuulua joukkoon, jossa yhteinen onnistuminen on jaettu tavoite."
– Aava & Bangin työntekijän kommentti Trust Index™ -henkilöstötutkimuksessa
Sampo Soininen puhui digimarkkinoinnin seminaarissamme 29.10.2024 markkinoinnin mittaamisesta ja sen haasteista. Kuinka datan hallinta on muuttunut...
Digimarkkinoinnin seminaarissa 29.10.2024 Janne Ikolan puheenvuoro generatiivisen AI:n mahdollisuuksista avasi näkymiä tekoälyn hyödyntämiseen...
Digimarkkinoinnin seminaarissamme 29.10.2024 suunnattiin katse ensi vuoteen: miten digimarkkinoinnilla tehdään kestävää kasvua vuonna 2025? Pia...