1 minuutin lukuaika

Aava & Bangille Great place to Work® -sertifikaatti

Featured Image

Iloisia uutisia! Aava & Bangille on myönnetty jälleen Great place to Work® -sertifikaatti ja olemme ensimmäistä kertaa mukana 50-250 henkilöä työllistävien keskisuurten yritysten sarjassa. Great Place to Work® -sertifiointi on luotettava ja globaalisti arvostettu tunnustus erinomaisesta työntekijäkokemuksesta, luottamukseen perustuvasta yrityskulttuurista ja sitoutuneisuudesta hyvän työpaikan rakentamiseen.

Sertifiointi on kolmannen osapuolen, Great Place to Work®:n, Aava & Bangille myöntämä tunnustus erinomaisesta työntekijäkokemuksesta. Työntekijäkokemus on tutkittu anonyymillä Trust Index -henkilöstötutkimuksella, ja perustuu työntekijöiden aitoihin kokemuksiin.

100% Aava & Bangin työntekijöistä sanoo yrityksen olevan todella hyvä työpaikka

Trust Index™ -henkilöstötutkimuksen mukaan 100 % Aava & Bangin työntekijöistä sanoo yrityksen olevan todella hyvä työpaikka. Tyypillisessä suomalaisessa yrityksessä vastaava luku on 62%

Vuonna 2021 toteutetussa Great Place to Work Trust Index™ -henkilöstötutkimuksessa vahvuutemme työpaikkana olivat:

  • Terve ja psykologisesti turvallinen työyhteisö
  • Vahva arvopohja, joka näkyy arjessa
  • Yhteistyö sekä kovan tason ammattilaisuus 

Näiden vahvuuksien lisäksi vastauksissa korostuivat seuraavat teemat: 

  • 100 % vastaajista koki, että Aava & Bangilla ihmiset välittävät toisistaan ja johto kohtelee työntekijöitä yksilöinä
  • 100 % vastaajista koki, että johto on pätevä johtamaan organisaation liiketoimintaa sekä luottaa ihmisten tekevän työnsä hyvin ilman jatkuvaa tarkkailua
  • 100 % vastaajista kertoi olevansa ylpeä kertoessaan muille työskentelevänsä Aava & Bangilla

"Koen, että tämä on aidosti psykologisesti turvallinen työpaikka. Minua ei pelota kertoa haasteista tai heikkouksistani, en usko että kukaan haluaisi käyttää niitä minua vastaan vaan kaikki haluavat toisten onnistuvan ja pyrkivät tukemaan toisia siinä."
–– Aava & Bangin työntekijän kommentti Trust Index™ -henkilöstötutkimuksessa

Yrityskulttuuri kehittämistyön ytimessä

Me Aava & Bangilla olemme sitoutuneet rakentamaan parasta työpaikkaa juuri meidän työntekijöillemme ja haluamme, että myös riippumattomat tahot auttavat meitä tunnistamaan vahvuuksiamme sekä kehityskohteitamme.

Kulttuurityön systemaattisuuden varmistamiseksi lähdimme vuonna 2019 mittaamaan työntekijäkokemusta myös riippumattoman, kolmannen osapuolen kanssa ja tuolloin Great Place to Work® valikoitui ensimmäistä kertaa Aava & Bangin yhteistyökumppaniksi. Keväällä 2020 Aava & Bang palkittiinkin pienten yritysten sarjassa Suomen parhaana ja Euroopan 3. parhaana työpaikkana. Keväällä 2021 sijoituimme Suomen neljänneksi parhaaksi työpaikaksi pienten yritysten sarjassa.

Nyt kolmatta kertaa putkeen myönnetty Great Place to Work® -sertifiointi osoittaa meidän olevan oikealla tiellä rakentamassa parasta työpaikkaa juuri meidän työntekijöillemme ja olemme iloisia siitä, että työntekijät viihtyvät Aava & Bangilla ja luottavat yrityksen johtoon. Vain yhdessä voimme olla enemmän.

"Aava & Bangin erityinen vahvuus näkyy sekä sen juurissa että yhteisesti rakennetussa strategiassa. Yrityksen taustalla on vahva arvopohja, joka on aidosti yhteisesti jaettu ja joka näkyy arjen vuorovaikutuksessa. Parasta on, että näitä arjen arvotekoja tekevät kaikki ja niitä voi myös kuka tahansa ehdottaa. Vaikka kulttuuria ja strategiaa johdetaan systemaattisesti tavoitteiden ohjaamana, rakentuu lopulta se arjen vuorovaikutuksessa jokaisen bangilaisen kesken. On ilo kuulua joukkoon, jossa yhteinen onnistuminen on jaettu tavoite."
– Aava & Bangin työntekijän kommentti Trust Index™ -henkilöstötutkimuksessa

65-1

Miten tapahtuu ideaaliasiakkaan valinta?

2 min read

Liidien määrästä liidien laatuun – näin määrittelet ideaaliasiakkaan

Myynnin ja markkinoinnin yhteistyötä käsittelevän blogisarjan ensimmäisessä osassa kävimme läpi yhteisten tavoitteiden määrittämistä – yhteispeli...

Read More
nainen tuotteistamassa, tuotteistustyöpaja

2 min read

Tuotteista tai kuole – varmista paikkasi asiakkaan digitaalisella ostopolulla

Asiakkaiden ostoprosessi on digitalisoitunut pysyvästi. Gartnerin tutkimuksen mukaan 77 % B2B-ostajista kokee ostoprosessin vaikeaksi ja...

Read More
työyhteisöviestintä

3 min read

Kaikki, mitä sinun täytyy tietää evästeistä (cookies)

Evästebannerit ovat olleet tiiviin keskustelun aiheena erityisesti keväästä 2020 asti, jolloin apulaistietosuojavaltuutettu määräsi yritysten...

Read More