Markkinoinnin mittaamisen mayhem – mihin kiinnittää huomiota vuonna 2025?
Sampo Soininen puhui digimarkkinoinnin seminaarissamme 29.10.2024 markkinoinnin mittaamisesta ja sen haasteista. Kuinka datan hallinta on muuttunut...
Yhdistämme syvän asiakas- ja työntekijäymmärryksen luovaan suunnitteluun, vaikuttavaan viestintään ja vahvaan digiosaamiseen.
Kasvata osaamistasi markkinoinnista, viestinnästä, myynnistä ja johtamisesta blogimme ja maksuttomien asiantuntijamateriaalien avulla. Mukavia oppimishetkiä!
Autamme rakentamaan yrityksiä, joihin sekä henkilöstö että asiakkaat haluavat sitoutua.
Oli asiasi pieni tai suuri, olemme täällä. Jätä viestisi tästä, niin otamme yhteyttä pikimmiten. Ollaan kuulolla!
Ota yhteyttä
2 minuutin lukuaika
Laura Moilanen : 27.04.2022
Yhdessä rakennettu strategia, lähijohtamiseen panostaminen sekä psykologisesti turvallisen yrityskulttuurin rakentaminen siivitti kestävään kasvumarkkinointiin erikoistuneen Aava & Bangin jälleen Parhaat työpaikat -kilpailun kärkeen, keskisuurten yritysten sijalle 2. Kasvun myötä olimme ensimmäistä kertaa mukana 50-250 henkilöä työllistävien keskisuurten yritysten sarjassa.
Great Place to Workin julkaisema Suomen Parhaat Työpaikat™ -lista perustuu henkilöstötutkimuksella mitattuun työntekijäkokemukseen. Keskisuurille ja suurille organisaatioille tehdään lisäksi kulttuurin kvalitatiivinen auditointi. Lista perustuu työntekijäkokemuksesta kerättyyn dataan, joten työntekijöiden kokemus kyseisessä työpaikassa työskentelystä korostuu. Työntekijäkokemus on tutkittu anonyymillä Trust Index© -henkilöstötutkimuksella.
Trust Index© -henkilöstötutkimuksen mukaan 100 % Aava & Bangin työntekijöistä sanoo yrityksen olevan todella hyvä työpaikka. Tyypillisessä suomalaisessa yrityksessä vastaava luku on 62%.
Vuonna 2021 toteutetussa Great Place to Work® Trust Index© -henkilöstötutkimuksessa vahvuutemme työpaikkana olivat:
Näiden vahvuuksien lisäksi vastauksissa korostuivat seuraavat teemat:
–– Aava & Bangin työntekijän kommentti Trust Index© -henkilöstötutkimuksessa
Me Aava & Bangilla olemme sitoutuneet rakentamaan parasta työpaikkaa juuri meidän työntekijöillemme ja haluamme, että myös riippumattomat tahot auttavat meitä tunnistamaan vahvuuksia sekä kehityskohteita.
Yritys on kasvanut kuluneena vuonna noin 20 % ja samaan aikaan työntekijöiden lukumäärä on kasvanut lähes 60:een markkinoinnin-, viestinnän-, ja valmennuksen asiantuntijaan. Parhaista työntekijöistä kilpaillaan ja Aava & Bangin työnantajabrändi toimii osaltaan kasvun ja kilpailuedun mahdollistajana. Tavoitteenamme on, että vahva yrityskulttuuri näkyy brändinä, johon henkilöstön lisäksi myös asiakkaat haluavat kiinnittyä.
Kulttuurityön systemaattisuuden varmistamiseksi lähdimme vuonna 2019 mittaamaan työntekijäkokemusta riippumattoman, kolmannen osapuolen kanssa. Keväällä 2020 Aava & Bang palkittiin pienten yritysten sarjassa Suomen parhaana ja Euroopan 3. parhaana työpaikkana. Keväällä 2021 sijoituimme Suomen neljänneksi parhaaksi työpaikaksi pienten yritysten sarjassa.
Kestomenestys ja sijoitus kolmantena vuonna peräkkäin Suomen parhaiden työpaikkojen joukkoon osoittaa meidän olevan oikealla tiellä rakentamassa parasta työpaikkaa juuri meidän työntekijöillemme.
"Aava & Bangin erityinen vahvuus näkyy sekä sen juurissa että yhteisesti rakennetussa strategiassa. Yrityksen taustalla on vahva arvopohja, joka on aidosti yhteisesti jaettu ja joka näkyy arjen vuorovaikutuksessa. Parasta on, että näitä arjen arvotekoja tekevät kaikki ja niitä voi myös kuka tahansa ehdottaa. Vaikka kulttuuria ja strategiaa johdetaan systemaattisesti tavoitteiden ohjaamana, rakentuu lopulta se arjen vuorovaikutuksessa jokaisen bangilaisen kesken. On ilo kuulua joukkoon, jossa yhteinen onnistuminen on jaettu tavoite."
– Aava & Bangin työntekijän kommentti Trust Index© -henkilöstötutkimuksessa
Työystävät hyvät, nyt on aika juhlia!
Sampo Soininen puhui digimarkkinoinnin seminaarissamme 29.10.2024 markkinoinnin mittaamisesta ja sen haasteista. Kuinka datan hallinta on muuttunut...
Digimarkkinoinnin seminaarissa 29.10.2024 Janne Ikolan puheenvuoro generatiivisen AI:n mahdollisuuksista avasi näkymiä tekoälyn hyödyntämiseen...
Digimarkkinoinnin seminaarissamme 29.10.2024 suunnattiin katse ensi vuoteen: miten digimarkkinoinnilla tehdään kestävää kasvua vuonna 2025? Pia...