2 min read
Onnistumisen kaava strategisiin muutoksiin
Strategiatyö ei ole enää vain ylhäältä alas määriteltyjen tavoitteiden asettamista – tänä päivänä...
Yhdistämme syvän asiakas- ja työntekijäymmärryksen luovaan suunnitteluun, vaikuttavaan viestintään ja vahvaan digiosaamiseen.
Kasvata osaamistasi markkinoinnista, viestinnästä, myynnistä ja johtamisesta blogimme ja maksuttomien asiantuntijamateriaalien avulla. Mukavia oppimishetkiä!
Autamme rakentamaan yrityksiä, joihin sekä henkilöstö että asiakkaat haluavat sitoutua.
Oli asiasi pieni tai suuri, olemme täällä. Jätä viestisi tästä, niin otamme yhteyttä pikimmiten. Ollaan kuulolla!
Ota yhteyttä
Strategiatyö ei ole enää vain ylhäältä alas määriteltyjen tavoitteiden asettamista – tänä päivänä se on elävä prosessi, jossa yritysten täytyy navigoida jatkuvasti muuttuvassa liiketoimintaympäristössä. Usein strategia jää kuitenkin yrityksissä pelkiksi suunnitelmiksi ja dokumenteiksi, jotka eivät muutu toiminnaksi.
Nykyään, kun lähes kaikki markkinat ja kilpailu ovat globalisoituneet ja digitalisoituneet, strategiat ovat yhtä nopealiikkeisiä kuin niiden ympäristö. Tämä vaatii uudenlaista lähestymistapaa, jossa ei pelkästään määritellä pitkän aikavälin tavoitteita, vaan myös varmistetaan, että jokainen organisaation jäsen ymmärtää ja vie ne käytäntöön omassa työssään. Parhaimmillaan strategiaviestintä on aito ja jatkuva osa yrityksen arkea, joka vahvistaa työskentelyä yhteisten tavoitteiden eteen. Merkityksellisyys, vastuullisuus ja läpinäkyvyys eivät enää ole valintoja, vaan niiden tulisi olla lähtökohtana kestävälle liiketoiminnalle ja työyhteisöviestinnälle.
Näissä kaikissa autamme:
Strategia on strategia vasta, kun se näkyy arjessa. Mutta miten strategia tuodaan aidosti osaksi arjen toimintaa, puhetta ja tuloksia? Webinaarissa strategiaviestinnän konkarit tarjoavat konkreettisia työkaluja strategian viestimiseen sekä selkeän mallin strategian juurruttamiseen. Katso maksuton webinaaritallenne tästä.
Lue, miten Millog Groupin konserni- ja yhtiötason strategian viestinnällistäminen tehtiin tavalla, joka on ymmärrettävä, innostava ja helppo viedä arkeen.
Lue, millaisia tuloksia laaja markkinoinnin ja työyhteisöviestinnän kumppanuus sekä strategian ja arvojen kirkastaminen ja juurruttaminen on tuonut Tarkkalalle.
Lue, miten yhteistyö kulttuurin ja sisäisen viestinnän kehittämisessä, juurruttamisessa ja strategiaviestinnän tukemisessa auttoi Ambientiaa.
toukokuuta 14, 2025 by Hanna-Riikka Ilkka
Strategiatyö ei ole enää vain ylhäältä alas määriteltyjen tavoitteiden asettamista – tänä päivänä...
helmikuuta 25, 2025 by Hanna-Riikka Ilkka
Kuvittele tilanne: johtoryhmä on juuri viettänyt kuukausia, kenties jopa vuoden, työstäen uutta...
helmikuuta 6, 2025 by Vilja Laaksonen
Kestävän kasvun nykytilatutkimuksessa nousi esiin, että työntekijäkokemuksen ja asiakaskokemuksen...
tammikuuta 29, 2025 by Laura Moilanen
Tänään julkaistavassa Kestävän kasvun nykytilatutkimuksessa tarkasteltiin kolmatta kertaa...
marraskuuta 7, 2023 by Hanna-Riikka Ilkka
Tänäkin syksynä useampi yritys uudistaa strategiaansa. Johtoryhmissä ja hallituksissa pohditaan...
lokakuuta 18, 2023 by Minna Haapsaari
Blogisarjan ensimmäisessä osassa pohdimme arvotyöstön synnyttämiä tunteita ja ristiriitoja. Tässä...