2 min read
B2B-markkinoinnin ja myynnin checklist: Toteutuuko teillä nämä asiat?
B2B-yrityksissä markkinointi ja myynti puhuvat usein samoista asiakkaista – mutta eivät aina samalla kielellä. Silti...
Yhdistämme syvän asiakas- ja työntekijäymmärryksen luovaan suunnitteluun, vaikuttavaan viestintään ja vahvaan digiosaamiseen.
Kasvata osaamistasi markkinoinnista, viestinnästä, myynnistä ja johtamisesta blogimme ja maksuttomien asiantuntijamateriaalien avulla. Mukavia oppimishetkiä!
Autamme rakentamaan yrityksiä, joihin sekä henkilöstö että asiakkaat haluavat sitoutua.
Oli asiasi pieni tai suuri, olemme täällä. Jätä viestisi tästä, niin otamme yhteyttä pikimmiten. Ollaan kuulolla!
Ota yhteyttä
Revenue Operations (RevOps) kokoaa yhteen myynnin, markkinoinnin ja asiakkuuksien hallinnan. Kun tiimit toimivat yhtenäisillä prosesseilla, jakavat saman datan ja hyödyntävät oikeaa teknologiaa, asiakaskokemuksesta tulee sujuvampi ja liiketoiminnan kasvusta mitattavaa.
RevOps ei ole yksittäinen projekti, vaan strateginen malli, jonka avulla varmistetaan, että koko organisaatio vetää samaan suuntaan asiakaspolun kaikissa vaiheissa.
Monessa organisaatiossa on alettu tunnistamaan seuraavia haasteita:
RevOps-palvelumme kattaa koko polun nykytilan selvittämisestä jatkuvaan kehittämiseen. Yhdessä rakennamme mallin, joka tukee kasvua pitkäjänteisesti.
Kasvun rakentaminen alkaa yhteisestä nykytilan ymmärryksestä. RevOps-auditoinnilla selvitämme organisaation kaupallisten tiimien yhteistyön, datan ja teknologian käytön – sekä potentiaalin, joka on vielä hyödyntämättä.
Auditointi sisältää:
Hinta alk. 1 950 € + alv.
Pelaavatko myynti ja markkinointi teillä samaan maaliin? Tämä opas tarjoaa työkaluja ja konkreettisia esimerkkejä siilojen purkamiseen ja yhteisen mallin rakentamiseen. Samalla se näyttää, miten yhteistyö viitoittaa tien kohti sujuvampaa arkea, mitattavia tuloksia ja vahvempaa kasvua.
Ota yhteyttä, niin rakennetaan yhdessä polku kohti saumattomampaa asiakaskokemusta ja mitattavaa kasvua.
huhtikuuta 3, 2025 by Seija Storbacka
B2B-yrityksissä markkinointi ja myynti puhuvat usein samoista asiakkaista – mutta eivät aina samalla kielellä. Silti...
huhtikuuta 1, 2025 by Seija Storbacka
Sangram Vajre, yksi Account Based Marketingin (ABM) pioneereista ja kirjan ABM is B2B kirjoittajista, tuo kirjassaan...
syyskuuta 26, 2024 by Seija Storbacka
B2B-asiakkaat ovat yhä valveutuneempia ja vaativampia. Ei pelkästään asiakkaaksi laskeuduttuaan, vaan jo...
Revenue Operations (RevOps) on liiketoimintamalli, joka yhdistää myynnin, markkinoinnin ja asiakaspalvelun toiminnot, prosessit, teknologiat ja datan yhdeksi saumattomaksi kokonaisuudeksi.
Sen tavoitteena on parantaa tulovirran ennustettavuutta, tehostaa toimintaa ja maksimoida liiketoiminnan kasvu.
Usein myynti, markkinointi ja asiakastyö toimivat rinnakkain – mutta eri suuntiin. Tieto ei kulje, yhteisiä tavoitteita ei ole, ja pahimmillaan asiakas kokee sen.
Revenue Operations kokoaa nämä osa-alueet yhdeksi toimivaksi kokonaisuudeksi, jossa kaikilla on sama suunta: kasvu.
Valitse Revenue Operations -strategian rakentaminen, kun haluat:
yhdenmukaistaa ja sujuvoittaa asiakaskokemusta
rakentaa parempaa yhteistyötä myynnin, markkinoinnin ja asiakaspalvelun välillä
saada enemmän irti datasta ja teknologioista kasvun tueksi