Siirry suoraan sisältöön
Virittämöt Jätä tarjouspyyntö
Virittämöt Jätä tarjouspyyntö
Kiva, kun kiinnostuit!

Yhdistämme syvän asiakas- ja työntekijäymmärryksen luovaan suunnitteluun, vaikuttavaan viestintään ja vahvaan digiosaamiseen.

Jätä tarjouspyyntö

Blogi ja asiantuntijamateriaalit

Kasvata osaamistasi markkinoinnista, viestinnästä, myynnistä ja johtamisesta blogimme ja maksuttomien asiantuntijamateriaalien avulla. Mukavia oppimishetkiä! 

Aava & Bang

Autamme rakentamaan yrityksiä, joihin sekä henkilöstö että asiakkaat haluavat sitoutua.

Ollaanko yhteyksissä?

Oli asiasi pieni tai suuri, olemme täällä. Jätä viestisi tästä, niin otamme yhteyttä pikimmiten. Ollaan kuulolla!

Ota yhteyttä

 

RevOps – liikevaihdon strateginen kasvumalli

Johda kasvua yhdistämällä kaikki kaupalliset toiminnot ja tiimit organisaatiossasi.

 

Varaa maksuton sparraus tästä!

B-291
 

Revenue Operations – yhteinen malli kasvulle

Revenue Operations (RevOps) kokoaa yhteen myynnin, markkinoinnin ja asiakkuuksien hallinnan. Kun tiimit toimivat yhtenäisillä prosesseilla, jakavat saman datan ja hyödyntävät oikeaa teknologiaa, asiakaskokemuksesta tulee sujuvampi ja liiketoiminnan kasvusta mitattavaa.

RevOps ei ole yksittäinen projekti, vaan strateginen malli, jonka avulla varmistetaan, että koko organisaatio vetää samaan suuntaan asiakaspolun kaikissa vaiheissa.

Miksi RevOps?

Monessa organisaatiossa on alettu tunnistamaan seuraavia haasteita:

  • Tiimien tavoitteet eivät ole linjassa keskenään tai ne on näennäisesti määritetty mutta tiimien sitoutuminen ja yhteispeli ontuu. 
  • CRM:stä ja markkinoinnin automaatiosta ei oteta läheskään kaikkia tehoja irti. 
  • Asiakaspolku katkeilee tiimien välillä ja hidastaa myyntiä sekä heikentää asiakaskokemusta. 
  • Data on hajallaan eri järjestelmissä tai se ei ole luotettavaa, jolloin päätöksenteko perustuu arvailuun.
  • Yhteistyömallit, prosessit, roolit ja vastuut ovat epäselviä ja puutteellisia.

Näissä autamme

RevOps-palvelumme kattaa koko polun nykytilan selvittämisestä jatkuvaan kehittämiseen. Yhdessä rakennamme mallin, joka tukee kasvua pitkäjänteisesti.

  • RevOps-auditointi ja kehityssuunnitelma
  • Työpajat yhteisen tahtotilan luomiseksi: tavoitteet, ICP-määrittelyt, ostopolun toimenpiteet ja mittarit
  • Markkinointi- ja myyntistrategiat eri tulovirtojen tehostamiseen
  • Toimintamallit myynnin, markkinoinnin ja asiakaspalvelun yhteistyöhön
  • Prosessien digitalisointi ja automatisointi
  • Asiakaspalvelun tiketöinnin kehittäminen
  • HubSpot käyttöönotto & käytön tehostaminen
  • Koulutukset ja valmennukset (esim. Masterclass)
  • Muutosjohtaminen ja muutosviestintä
  • Arjen kumppanuus: rakennetaan yhdessä sujuvampaa ja tuloksekkaampaa liiketoiminnan kasvua.


 

Askarruttaako nykytila?

Kasvun rakentaminen alkaa yhteisestä nykytilan ymmärryksestä. RevOps-auditoinnilla selvitämme organisaation kaupallisten tiimien yhteistyön, datan ja teknologian käytön – sekä potentiaalin, joka on vielä hyödyntämättä.

Auditointi sisältää:

  • Aloituspalaveri liiketoiminnan tavoitteiden kirkastamiseksi
  • RevOps-pikatesti kaikille kaupallisille tiimeille
  • Avainhenkilöiden haastattelut
  • Nykytila-analyysi ja selkeä road map kehitystyöhön

Hinta alk. 1 950 € + alv.

Varaa RevOps-auditointi

 



Asiakkaitamme

Nätä asiakkaita olemme auttaneet rakentamaan RevOps-ajatteluun pohjautuvia malleja, jotka yhdistävät prosessit, teknologian ja tiimien yhteistyön.



Raisio-logo-www kiho_logo_black_frame_rgb (1)
LATAA MAKSUTON OPAS

Opas B2B-myynnin ja -markkinoinnin yhteispelin rakentamiseen

Pelaavatko myynti ja markkinointi teillä samaan maaliin? Tämä opas tarjoaa työkaluja ja konkreettisia esimerkkejä siilojen purkamiseen ja yhteisen mallin rakentamiseen. Samalla se näyttää, miten yhteistyö viitoittaa tien kohti sujuvampaa arkea, mitattavia tuloksia ja vahvempaa kasvua.

Lataa opas



Timo Koponen

Timo Koponen

Partner, uudet asiakkaat

Soita +358 40 0542 778
timo.koponen@bang.fi

Varaa tapaaminen

Haluatko kasvattaa liiketoimintaa RevOpsin avulla?

Ota yhteyttä, niin rakennetaan yhdessä polku kohti saumattomampaa asiakaskokemusta ja mitattavaa kasvua.

 

Tutustu myös näihin



2 min read

B2B-markkinoinnin ja myynnin checklist: Toteutuuko teillä nämä asiat?

B2B-yrityksissä markkinointi ja myynti puhuvat usein samoista asiakkaista – mutta eivät aina samalla kielellä. Silti...

2 min read

Mitä B2B-markkinoinnin Maturity Curve meille opettaa – ja mitä tekemistä sillä on RevOpsin kanssa?

Sangram Vajre, yksi Account Based Marketingin (ABM) pioneereista ja kirjan ABM is B2B kirjoittajista, tuo kirjassaan...

2 min read

RevOps-ajattelun tavoitteena on saumaton asiakaskokemus ja runsaammat tulovirrat

B2B-asiakkaat ovat yhä valveutuneempia ja vaativampia. Ei pelkästään asiakkaaksi laskeuduttuaan, vaan jo...

 

Mitä Revenue Operations tarkoittaa? 

Revenue Operations (RevOps) on liiketoimintamalli, joka yhdistää myynnin, markkinoinnin ja asiakaspalvelun toiminnot, prosessit, teknologiat ja datan yhdeksi saumattomaksi kokonaisuudeksi. 

Sen tavoitteena on parantaa tulovirran ennustettavuutta, tehostaa toimintaa ja maksimoida liiketoiminnan kasvu. 

Usein myynti, markkinointi ja asiakastyö toimivat rinnakkain – mutta eri suuntiin. Tieto ei kulje, yhteisiä tavoitteita ei ole, ja pahimmillaan asiakas kokee sen.

Revenue Operations kokoaa nämä osa-alueet yhdeksi toimivaksi kokonaisuudeksi, jossa kaikilla on sama suunta: kasvu.

Valitse Revenue Operations -strategian rakentaminen, kun haluat:

  • yhdenmukaistaa ja sujuvoittaa asiakaskokemusta

  • rakentaa parempaa yhteistyötä myynnin, markkinoinnin ja asiakaspalvelun välillä

  • saada enemmän irti datasta ja teknologioista kasvun tueksi