Siirry suoraan sisältöön
Virittämöt Jätä tarjouspyyntö
Virittämöt Jätä tarjouspyyntö
Kiva, kun kiinnostuit!

Yhdistämme syvän asiakas- ja työntekijäymmärryksen luovaan suunnitteluun, vaikuttavaan viestintään ja vahvaan digiosaamiseen.

Jätä tarjouspyyntö

Blogi ja asiantuntijamateriaalit

Kasvata osaamistasi markkinoinnista, viestinnästä, myynnistä ja johtamisesta blogimme ja maksuttomien asiantuntijamateriaalien avulla. Mukavia oppimishetkiä! 

Aava & Bang

Autamme rakentamaan yrityksiä, joihin sekä henkilöstö että asiakkaat haluavat sitoutua.

Ollaanko yhteyksissä?

Oli asiasi pieni tai suuri, olemme täällä. Jätä viestisi tästä, niin otamme yhteyttä pikimmiten. Ollaan kuulolla!

Ota yhteyttä

 

Suomalainen Uimakoulu Oy

Asiakaspalvelusuunnittelija

Hae mukaan

Paikka täytetään osana laajempaa Keski-Suomen Markkinointivirittömö -kasvuohjelmaa, jonka Aava & Bang Oy toteuttaa yhteistyössä ELY-keskuksen ja TE-toimiston kanssa RekryKoulutuksena. Tavoitteena on, että osaaja palkataan yrityksen palvelukseen onnistuneen kasvuohjelman päätteeksi. 

Aavabang-verkkosivut-1920-20220530-173

Suomalainen Uimakoulu on vuonna 2012 perustettu kasvava perheyritys, joka tarjoaa lapsiperheille mahdollisuutta hyvään vesisuhteeseen järjestämällä uimakouluja 0–7 -vuotiaille lapsille. Suomalainen Uimakoulu on niin kutsuttu spin-off -yritys Suomalaisesta Vesiliikuntainstituutista, mikä tarkoittaa, että molemmilla yrityksillä on samat omistajat. Yritys on kasvanut voimakkaasti ja lisäksi kehittänyt ainutlaatuisen uimaopetusmenetelmän Uimakoulu Pikku Joutseneen. Työntekijöitä yrityksessä on noin 140 henkilöä usealla paikkakunnalla Suomessa, mutta yrityksen kotipaikka ja juuret löytyvät Jyväskylästä. 

Uiskentelemme tällä hetkellä isojen kehitysaaltojen seassa, ja asiakaskokemusta kehittääksemme etsimme nyt tiimin vahvistukseksi asiakaspalvelusuunnittelijaa. Pääset työskentelemään Suomalaisen Uimakoulun järjestelmien kehittämisen parissa, tiiviisti asiakaskokemuksen äärellä. Tällä hetkellä pinnalla on Freshdesk tiketöintijärjestelmän käyttöönotto, mutta työssä pääset varmasti tutuiksi myös muiden järjestelmien ja ohjelmistojen kanssa. Työhön kuuluukin sekä asiakaspalvelun automatisointia ja haltuunottoa, kuin myös prosessien tarkastelua, uusien toimintatapojen luomista sekä sähköisten palvelupyyntöjen käsittelyä. 

Saako asiakaspalvelu ja siihen littyvä teknologia sydämesi sykkimään? Hyvä, saatat olla etsimämme tyyppi! Sinulle asiakkaiden palveleminen monikanavaisesti on sydämenasia, ja omaatkin erinomaiset kommunikointi- ja viestintätaidot. Työssä pääset innovoimaan uudenlaisia ratkaisuja asiakaspolkua ja sen matkalla tapahtuvia kohtaamisia ajatellen – miten luomme kestäviä, onnellisia asiakassuhteita? Sinulla onkin ratkaisukeskeinen ote asioihin, ja näet yleensä kahden vaihtoehdon rinnalla myös kolmannen mahdollisuuden. Ohjelmointiin sinun ei missään nimessä tarvitse taipua, mutta toivomme sinulta osaamista erilaisten järjestelmien kanssa työskentelyyn ja taitoa toimia ohjelmistojen parissa, jotka saattavat vaatia myös hieman muokkaamista soveltuakseen meidän tarpeisiin. Esimerkiksi kokemus asiakaspalvelujärjestelmien käytöstä tai front desk työskentelystä katsotaan eduksi. 

Työkavereinasi on yli 140 työntekijän joukko ympäri Suomea, mutta lähimmin tulet työskentelemään yrityksen johtoryhmän, eli Hannun, Susannan ja Eevaliisan kanssa. Työkielenämme toimii suomi, mutta etua on myös englannin ymmärryksestä tai ainakin hyvästä lukutaidosta. Yli 20 toimipistettämme palvelevat asiakkaita aina Helsingistä Ouluun, ja tästä syystä etätyön tekeminen on meille normi. Määrättyä työpistettä ei ole, ja odotammekin sinulta valmiutta työskennellä etänä. Työyhteisössämme ollaan tiiviisti yhteydessä eri viestintäkanavien välityksellä, ja kerran kuukaudessa kokoonnumme livenä muutaman päivän tapaamisiin yhdessä. Porukkaamme kuvaa nuorekkuus, innostuneisuus ja sitoutunut ilmapiiri, jossa puhutaan avoimesti asiasta kuin asiasta.

Paljon on kuitenkin kehitettävää, ja sitä varten tämäkin rooli on tarjolla: sinulle tässä on mahdollisuus monenlaisten urapolkujen luomiseen talon sisällä, sekä vapautta luoda, innovoida ja näyttää mitä kaikkea osaat. Sinulla on rahkeet kehittyä teknisen asiakaskokemuksen ammattilaiseksi, ja me haluamme tukea kasvuasi kaikin keinoin. Tartu tilaisuuteen ja hae mukaan!

Paikka täytetään osana laajempaa Keski-Suomen Markkinointivirittömö -kasvuohjelmaa, jonka Aava & Bang Oy toteuttaa yhteistyössä ELY-keskuksen ja TE-toimiston kanssa RekryKoulutuksena. Lue lisää ohjelmasta täältä ja kurkkaa alta lisää samankaltaisia paikkoja!



Lisätietoja

Työpaikan sijainti: Lyseonkatu 4 C 6, 40100 Jyväskylä
Etätyö: Kyllä ✔️

Lisätiedot:

Aava & Bang Oy
virittamo@bang.fi
040 5130 206

www.pikkujoutsen.fi

USEIN KYSYTYT KYSYMYKSET



Muita samankaltaisia työpaikkoja

Cityspotting

Viimeinen hakupäivä 26.09.2022

Markkinointikoordinaattori

H24 Palvelut Oy

Viimeinen hakupäivä 26.09.2022

Viestinnän asiantuntija

Kepit Systems Oy

Viimeinen hakupäivä 26.09.2022

Markkinointikoordinaattori

Avosylin yhtymä

Viimeinen hakupäivä 26.09.2022

Myynnillinen sisältömarkkinoija