Siirry suoraan sisältöön
Virittämöt Jätä tarjouspyyntö
Virittämöt Jätä tarjouspyyntö
Kiva, kun kiinnostuit!

Yhdistämme syvän asiakas- ja työntekijäymmärryksen luovaan suunnitteluun, vaikuttavaan viestintään ja vahvaan digiosaamiseen.

Jätä tarjouspyyntö

Blogi ja asiantuntijamateriaalit

Kasvata osaamistasi markkinoinnista, viestinnästä, myynnistä ja johtamisesta blogimme ja maksuttomien asiantuntijamateriaalien avulla. Mukavia oppimishetkiä! 

Aava & Bang

Autamme rakentamaan yrityksiä, joihin sekä henkilöstö että asiakkaat haluavat sitoutua.

Ollaanko yhteyksissä?

Oli asiasi pieni tai suuri, olemme täällä. Jätä viestisi tästä, niin otamme yhteyttä pikimmiten. Ollaan kuulolla!

Ota yhteyttä

 

2 minuutin lukuaika

Yhteistä kulttuuria rakennetaan arjessa ja onnistumisia juhlistetaan tänä vuonna…

Featured Image

Strategia ja arvot heräävät eloon arkipäivän kohtaamisissa. Hyvän työntekijäkokemuksen ja sisältä vahvan yrityskulttuurin rakentaminen on nostettu Aava & Bangilla strategisten tavoitteiden ytimeen. Kärjistettynä: meillä ei ole muuta kuin työntekijämme ja heidän osaamisensa. Toisaalta uskomme, että yhteisömme laaja osaamisen kirjo tulee parhaiten esiin ja asiakkaiden hyödyksi silloin, kun teemme aidosti töitä yhdessä toinen toistamme tukien.

Yhteistyön mahdollisuus ja sen vaaliminen on noussut esiin myös työntekijöiden toiveissa. Siksi haluamme panostaa yhteisiin kohtaamisiin – myös niihin, joissa noustaan ajoittain myös arjen yläpuolelle. Tänä vuonna yhdessä onnistuminen ja onnistumisten juhlistaminen vie meidät koulutus- ja kulttuurimatkalle Espanjaan.

Ihmislähtöistä työelämää ja elämänmittaisia elämyksiä

Aava & Bangin edellinen tilikausi ylsi strategiassa asetettuihin tavoitteisiin niin liikevaihdon kuin tuloksen osalta. Teimme taas tasaista ja kannattavaa kasvua, josta voimme kiittää kaikkia työntekijöitä. Tätä juhlistaakseemme lähdemme torstaina 29.9.2022 Espanjan auringon alle kouluttautumaan sekä vahvistamaan kulttuurin kulmakiviä. Matka on osa Aava & Bangin työsuhde-etuja, joiden piirissä ovat kaikki työsuhteessa olevat työntekijät.

Koulutus- ja kulttuurimatkan tavoitteena on vahvistaa sitä systemaattista työtä, jota me jo tänä päivänä teemme arjessa hyvän työntekijäkokemuksen eteen. Siksi on tärkeä korostaa, ettei ulkomaille kohdistuva matka ole itsestäänselvyys. Olemme hyödyntäneet viime vuosina kotimaan kauniita kohteita muun muassa Rantasalmella, Jyväskylässä ja Hirvensalmella ja näitä tulemme hyödyntämään myös tulevaisuudessa. Meille ja työntekijöillemme on tärkeää, että yhteiset matkat ovat turvallisia meille ja ympäristölle. Tästä johtuen tämäkin toteuttamamme matka on ilmastokompensoitu. Matkan kustannukset katetaan Aava & Bangin puolesta, jolloin työntekijän maksettavaksi jää kohteessa vain vapaapäivän mahdolliset reissut ja ruokailut. Näin on haluttu varmistaa, että matka on aidosti osa palkitsemisen kokonaisuutta ja mahdollinen meistä jokaiselle.

Matkan aikana pääsemme kuulemaan innostavia puheenvuoroja kestävästä kasvusta, syventymään tulevaisuuden markkinointiin sekä kirkastamaan Aava & Bangin kulttuurin kulmakiviä. Uskomme siihen, että tinkimättömän ammattitaidon yhdistyessä ihmisläheiseen kulttuuriin ja arjen yläpuolelle nousemiseen, syntyy jotain todella uniikkia. Näin rakennamme yhdessä jotain, mihin emme yksin pystyisi – arvoisemme työpaikan.

Vinkit yhteisen koulutus- ja kulttuurimatkan toteuttamiseen

  • Kuuntele ja osallista. Tarjoa työntekijöille mahdollisuus osallistua päätöksentekoon, kun tehdään investointeja yhteiseen aikaan ja oppimiseen. Mitä he yhteiseltä ajalta odottavat? Mistä halutaan oppia ja mikä on arvokkainta yhteisessä ajassa? 

  • Rakenna ja ristiinpölytä. Yhteiset kohtaamiset ovat erinomaisia tilaisuuksia yhteisen kulttuurin, psykologisen turvallisuuden ja työntekijäkokemuksen rakentamiselle. Varmista, että tilaisuus mahdollistaa ajatusten ja osaamisen ristiinpölytyksen myös eri tiimien kesken. Yhteistyö on avainasemassa kestävän kasvun rakentamiseksi. 

  • Vahvista muuntautumiskykyä. Koulutus- ja kulttuurimatkat valmennusosioineen vahvistavat osaamispääomaa, nostavat resilienssikykyä ja auttavat ajattelemaan uudella tavalla markkinakenttää. Tämä on kriittistä, sillä muuntautumiskyky auttaa meitä kasvamaan kestävästi myös muuttuvassa markkinatilanteessa.

  • Houkuttele tulevaisuuden osaajia. Yhteiseen aikaan ja yrityskulttuuriin tehdyt panostukset vahvistavat työnantajamielikuvaa ja rakentavat kilpailukykyistä työhyvinvointikokonaisuutta potentiaalisten työntekijöiden näkökulmasta. Kasvutavoitteet edellyttävät myös rekrytoinneissa onnistumista ja työnantajamielikuva vaikuttaa merkittävästi houkuttelevuuteenne tulevaisuuden työantajana.

  • Mahdollista ihmisen kokoinen arki. Arjessa, juhlassa ja oppimisen hetkissä meidän tulee huomioida erilaiset tarpeet ja toiveet yhteisen ajan osalta. Siinä missä osa haluaa viettää 24/7 muiden kanssa, voi toista liian täyteen varattu yhteinen kalenteri kuormittaa. Varmista, että koulutus- ja kulttuurimatka mahdollistaa kullekin osallistumisen itselleen sopivalla tavalla ja esimerkiksi oppimiskokonaisuudet on rakennettu erilaiset oppimistavat huomioiden. Moniäänisyyden ja monimuotoisuuden vaaliminen mahdollistaa sen, että yhdessä olemme enemmän.

Mitä muuta sinä pakkaisit reppuun? Jos haluat päästä mukaamme matkaan, näet pieniä paloja lähestyvästä reissusta seuraamalla meitä sosiaalisen median kanavissamme Instagramissa, Facebookissa ja LinkedIn:ssä

HubSpotin tekoälytyökalut markkinoinnissa ja myynnissä

HubSpotin tekoälytyökalut markkinoinnissa ja myynnissä

Tekoälyn soveltaminen ja erilaisten tekoälysovellusten käyttö modernissa markkinoinnissa ja myynnissä on tänä päivänä jopa jo itsestäänselvää – moni...

Read More
Voittava viestintästrategia rakentuu organisaation sisältä ulos

Voittava viestintästrategia rakentuu organisaation sisältä ulos

Viestintä voi onnistua muutenkin kuin sattumalta, mutta se vaatii sekä suunnitelmallisuutta ja johtamista. Maaliskuisessa viestinnän webinaarissa...

Read More
Vieraskynä: Sisäisen viestinnän kehittämishanke avasi tien kulttuurin muutokseen – S-ryhmän opit muutosmatkalta

Vieraskynä: Sisäisen viestinnän kehittämishanke avasi tien kulttuurin muutokseen – S-ryhmän opit muutosmatkalta

S-ryhmä on suurin yksityinen työnantaja Suomessa – meillä on yli 40 000 työntekijää, 19 osuuskauppaa ja noin 2000 toimipaikkaa ympäri maan. Kun...

Read More