Onko yrityksesi käynnistämässä liiketoimintaa uudella markkinalla? Go-to-market-intensiivipäivissä luodaan yrityksellesi uusille markkinoille sopiva konkreettinen markkinointi- ja toimintamalli uusasiakashankintaan uusilla markkinoilla.

Päivien jälkeen tiedät sekä yrityksesi identiteetin ja ydinviestisi uudella markkinalla, asiakkaasi ja palvelumallisi, että sen kuinka testaat tuotteesi markkinoinnin sopivuuden go-to-market -mallilla.

Go-to-market -intensiivipäivät ovat yrityksille, joilla on tuote tai palvelu, joka halutaan lanseerata uudelle markkinalle ja/tai kohderyhmälle. Yritysten johtajille ja kyseisen palvelun toteuttamisen vastaaville, jotka haluavat saada sekä ymmärryksen heidän yrityksensä ja kyseisen palvelun/tuotteen markkinoinnin mahdollisuuksista että konkreettisen suunnitelman markkinoinnin haltuunottoon kyseisellä markkinalla.

Sisältö ja hinta

  • Päivät 1 & 2: Yhteiset työpajat yht. 12 h. Päivien aikana luodaan suunnitelman kriittiset pohjaratkaisut ja -linjaukset.
  • Päivät 3 & 4: Aava & Bangin itsenäistä työskentelyä. Päivien aikana syvennytään suunnitelman kiperimpiin kohtiin konkreettisten ratkaisujen muodossa.

Hinta 4 900 e (alv. 0 %)

Palvelun toteuttamiseen voi hakea Tekesiltä innovaatioseteliä (arvo 5 000 e). Aava & Bang on Tekesin hyväksymä innovaatiopalveluiden tuottaja.

Ota yhteyttä

Timo KoponenMyyntijohtaja

040 0542 778
timo.koponen@bang.fi

Ota yhteyttä

Noora LuomaKasvumarkkinointimuotoilija

040 147 7740
noora.luoma@bang.fi