Missä digikanavissa yrityksesi tulisi olla mukana? Missä kanavissa asiakkaasi liikkuvat? Millaista sisältöä kanavissa tulisi olla, ja miten kukin kanava liittyy osaksi liiketoimintasuunnitelmaanne?

Työpajan jälkeen teillä on ilmassa leijuvien ideoiden sijaan selkeä käsitys ja innostus siitä, missä kanavissa olette mukana, miksi ja miten. Haemme teille ratkaisut tärkeimmiksi sähköisen markkinoinnin kanaviksi ja teemme niihin yleisen tason toimintastrategian.

1+1 päivän paketti on suunnattu yrityksen markkinointia käytännön tasolla tekeville ja suunnitteleville henkilöille, erityisesti heille joiden vastuualueisiin kuuluu nyt tai tulevaisuudessa yrityksen digitaalinen markkinointi.

Sisältö ja hinta

Ennen työpajaa teemme katsauksen yrityksesi sosiaalisen median ja sähköisen markkinoinnin kanaviin sekä toimintaan tällä hetkellä.

  • Päivä 1: yhteinen työpaja 6 h. Digimarkkinoinnin mahdollisuudet, asiakkaanne, sisältösuunnitelma ja arjen toimenpiteiden suunnitelma. 
  • Päivä 2:  Aava & Bangin asiantuntijan itsenäistä työskentelyä. Työpajassa tehtyjen valintojen pohjalta tiivistetään yksinkertainen, heti toteuttamiskelpoinen toimintaohje (sisältäen muutaman käytännöllisen esimerkin). Ohje toimii arjen apuvälineenä sovittujen valintojen toteuttamiseen.

Hinta 2 600 e (alv. 0 %)

Timo Koponen, Aava & Bang Oy
Ota yhteyttä

Timo KoponenMyyntijohtaja

040 0542 778
timo.koponen@bang.fi

Ota yhteyttä

Janne IkolaOperatiivinen johtaja

040 716 6239
janne.ikola@bang.fi