Lip-Lap on Suomen vanhin laiturivalmistaja, joka johtaa kotimaista laiturimarkkinaa.

Tutustu verkkosivuihin

Case

60-luvulta lähtien omistajan voimin kasvanut yritys tarvitsi kiristyvässä markkinatilanteessa uutta markkinointi- ja myyntistrategiaa, sekä uutta markkinointikonseptia liiketoimintaa vauhdittamaan. Lisäksi aiemmin kuluttajalaitureihin panostanut Lip-Lap on nostanut vahvasti osuuttaan myös venesatamalaitureiden puolella, joten markkinointikärki ei enää toiminut markkinassa toivotulla tavalla.

Loimme Lip-Lapin kanssa valmennusohjelmassa ensin yhdessä vakaan pohjan markkinointi- ja myyntiuudistuksille. Tältä pohjalta suunnittelimme ja toteutimme koko markkinointiuudistuksen: markkinointikonsepti, digikanavat (www-sivut, Facebook, GoogleAdwords), messutapahtumat (osastot, liikkuva osasto), kevään myyntikampanja, radiomainonta, AV-tuotannot (esittelyvideot) ja printtimateriaalit (esitteet, mainokset, edustajien materiaalit).

Työn tahti oli tiivis: uudistus aloitettiin, suunniteltiin ja toteutettiin puolen vuoden aikana.