Brändimielikuvan uudistaminen ja sosiaalisen median haltuunotto.

Case

Harvia on maailman suurin kiuasvalmistaja ja aloitimme brändin kehittämisen jääkiekkoyhteistyön kautta syksyn 2011 aikana.

Harvia halusi yhteistyön kautta monipuolistaa ja uudistaa mielikuvaansa, sekä ottaa haltuun uusia yleisöjä ja markkinointikanavia.

 

 

Ratkaisu

Loimme kahtena vuotena peräkkäin yli 6 kk kestäneet brändikampanjat, jossa yhdistimme suomalaisen jääkiekon ja saunomisen toisiinsa ajatuksella ’Suomalainen kiekko on syntynyt saunassa’. Kanavina TV, www, kauppiastapahtumat sekä sosiaalinen media.

Tulokset

Molempina kampanjavuosina Harvian mainonta ylitti MTV3:n tutkimuksissa huomioarvoltaan kilpailijansa. Kiuasmyynti nousi molempina kampanjavuosina kampanja-aikaan. Sosiaalisessa mediassa rakennettiin brändiuskollinen, ostava yleisö.